דף הבית קניות וצרכנות צרכנות טויוטה חדשה: שילוב עם BMW
טויוטה חדשה: שילוב עם BMW
אירה פינסקר 04/03/13 |  צפיות: 2883

לפני כחודשיים טויוטה ו- BMW חתמו על חוזה שיתוף, במסגרתו שני יצרני הענק יעבדו יחדיו על פיתוח דגמים חדשים של מכוניות איכותיות. החברות מתכוונות לפתח מצברים חדשניים, מנועים משוכללים וחומרי ייצור מתקדמים. שיתוף הפעולה צפוי להמשך עד לשנת 2020. לאחרונה חשפו החברות מידע חלקי אודות הטויוטה החדשה הראשונה.

הטויוטה החדשה תהיה מכונית ספורטיבית בעלת מימדים בינוניים, אשר צפויה לרשת את מירב מאפייניה מהצלחת הענק של החברה – טויוטה סופרה. ככל הנראה, הטויוטה החדשה תוצג לראשונה באירוע מיוחד בטוקיו, וייצורה ההמוני יתחיל בשנת 2017.

הטויוטה החדשה תתבסס על הפלטפורמה של טויוטה GT 86.  גם BMW החדשה, Z4, תקבל את אותה הפלטפורמה, אולי מחוזקת. על פי מידע מוקדם שהתקבל ממקורות פנימיים בטויוטה, תא הנוסעים של סופרה החדשה יהיה מעט גדול יותר מאשר זה של טויוטה GT 86. עיצובה של הטויוטה החדשה ישען על הקונספט של FT-HS, אשר הוצג לפני כשש שנים בדטרויט.

נכון להיום, טרם פורסמו תמונותיה של הטויוטה החדשה. יחד עם זאת, קיימות כבר הדמיות ממוחשבות של המכונית הדשה. על פי ההשערות, הטויוטה החדשה תאובזר במנוע היברידי עוצמתי במיוחד – ככל הנראה כ- 400 כוחות סוס. מנוע הבנזין יהיה בנפח של 2500 סמ"ק, או מנוע V6 הדומה לזה של FT HS.  מהנדסיה של חברת BMW בודקים גם אפשרות לשילוב של מנוע V6 דומה בדגמים החדשים של רכבי BMW.

המהנדס הראשי של הפרויקט, אשר ניהל בעבר גם את פיתוחה של טויוטה GT 86, הודיע כי מירב המאמצים נעשה על מנת להקדים את ייצור האבטיפוס של הסופרה החדשה ככל הניתן. ניתן להסיק מכך שהטויוטה החדשה תופיע בתצוגות של מכוניות כבר בעתיד הקרוב.

לסיכום, הטויוטה החדשה עטופה נכון להיום במסתורין. תכנונה נמצא כעת בשלב בו גם מפתחיה של המכונית אינם יכולים למסור מידע אמין אודות מאפייניה העתידיים. יחד עם זאת, ההתעניינות היא גבוהה. גם מעריציה הוותיקים של טויוטה וגם קהל הלקוחות הרחב מצפים לשילוב מנצח של קדמה טכנולוגית, עוצמה ושכלול הנדסי, אשר צפויים להיוולד בעבודה משותפת של יצרניות הענק – טויוטה ו- BMW.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI