דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אסף יהלומי 06/03/13 |  צפיות: 4373

אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז.

העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

מים מינרליים הם מי ם המכילים מינרלים המשנים את טעם המים או מעניקים להם ערך טיפולי. חומרים מסיסים נפוצים הם מלחים, תרכובות גופרית וגזים . מים מינרליים לרוב יכולים לעבור פחמון, כלומר תהליך שבו תכולת הפחמן  מתגבשת בתהליך בעירה שאינו צורך חמצן. מים מינרליים מופקים בטבע במקורות תת-קרקעיים או על ידי זיקוק במעבדה .

מים מהווים כיום כשני שלישי מהעולם , קיימים מגוון סוגי מים - מים מינרליים שהם בעצם מים טבעיים ומים דרך הברז , המים מן הברז אינם נקיים ומכילים טעמי לוואי שונים .מים נקיים הם הדבר החשוב ביותר שיש לשתות כיום .

רק כ- 3% מכלל המים המצויים על פני כדור הארץ הנם מים מתוקים אשר ניתן לנצלם לשתייה ולחקלאות

כפי שמבינים מהפתיחה , חשיבות המים בחיינו היא אדירה, לטובת שרשרת המזון, הגיינה ותפעול שוטף בחיים המודרניים. לכן קיימים כיום מתקני טיהור מים.

מטהרי מים ינקו לכם את המים ויטהרו לכם אותם . מתקן המים הוא מתקן בעל מערכות לסינון המים. המתקן בעל פילטרים והוא מביא אליכם מים נקיים וטבעיים , ללא המזהמים השונים שקיימים כיום בברזי השתייה.

גודלם של המתקנים עוצב במיוחד כך שנוכל למקם במקומות שונים, בסוגים שונים של בתים.  אם זה בחדרי השינה, סלונים, מטבחים ובכל פינה אחרת בבתים השונים.

ישנן מדינות, אשר בהן מים מינראליים, הם המים היחידים שתיירים יכולים לשתות. מדינות עולם שלישי, דוגמת קובה, הודו, נפאל ומדינות רבות אחרות, מערכת המים הטבעית שלהן, איננה נקייה ואיננה טובה. התושבים המקומיים, אומנם שותים מים אלו, מסיבות כלכליות ובריאותיות (ישנה טענה שהם הצליחו לפתח חסינות מפני מחלות של מים מלוכלכים, טענה שמעולם לא הוכחה), לעומת זאת, תיירים נוהגים לשתות אך ורק מים מינראליים קנויים.

במדינות המערב, דוגמת ישראל, יותר ויותר אנשים נוטשים את שתיית המים מהברזים, עקב חשש, שגם מים אלו מלוכלכים ולא בריאים, ואיש לא מספר להם על כך. אז אומנם מים מינרליים עולים כסף רב, אך הבריאות עולה בחשיבותה על כל דבר אחר, ומכאן שיותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע את כספם ברכישת מים מינראליים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI