דף הבית תחבורה ורכב רכב השוואת יונדאי ix35 מול יונדאי סנטה פה
השוואת יונדאי ix35 מול יונדאי סנטה פה
יוסי בוזגלו 11/03/13 |  צפיות: 2891

כיום, גם מעמד הביניים יכול ליהנות מרכבי שטח באיכות מאד גבוהה תודות לגרסאות החדשות שהוציאה בשנים האחרונות חברת יונדאי. אם בעבר ג'יפים, היו מנת חלקם של פלח מאד מצומצם באוכלוסייה, הרי שכיום ניתן ליהנות מרכישה של ג'יפים במחירים סבירים ונוחים. רכבי השטח החדשים מדגם הבנזין בעל ההנעה הכפולה מבית היוצר של חברת יונדאי עולים בין 228 עד 240 אלף שקלים, מה שבהחלט יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת עבור ג'יפים בעלויות הרבה יותר גבוהות.

 

יצרניות רכב פועלות למען המעמד הבינוני

דגמי הסנטה פה החדשים של יונדאי מצטיינים ברמת נוחות גבוהה במיוחד, אחיזה מצוינת על הכביש ועיצוב נאה ומרשים שלא נופל מזה של ה ב.מ.וו היוקרתיים. לאור המצוקות הכלכליות שמלוות כיום לא רק את מדינת ישראל אלא גם את מדינות אירופה וארצות הברית, החלו יצרניות הרכב השונות ובכללן יונדאי, להעניק מגוון רחב של פתרונות נהדרים עבור המעמד הבינוני. כל זאת ועוד בא לידי ביטוי בדגמים חדשים בעלי עיצוב מוחצן, מאסיבי ובולט יותר, להבדיל מהעיצוב שאפיים את הדגמים הישנים יותר שנשא אופי רך ומתון יותר.

 

עיצוב ואבזור בדגמים החדשים של רכבי השטח של יונדאי

יונדאי סנטה פה החדשה וכן יונדאי ix35 מצטיינות שתיהן בעיצוב עכשווי ומודרני ובשתיהן ניתן להבחין בחרטום הרבה יותר מסיבי הניתן להבחנה גם ממרחק של קילומטרים. גרסאות מעודכנות יותר מציעות תא מטען מרווח, כל עוד כמובן שורות המושבים האחרונות מקופלות, המכיל אביזרי יוקרה למיניהם, לרבות ריפוד מעור איכותי, מסכי תצוגה בגדלים שונים, גג שמש עשוי זכוכית פנוראמית, ובכלל יכולת שליטה חשמלית כמעט על כל פונקציה שממלא הרכב.

 

יונדאי סנטה פה החדשה

יונדאי סנטה פה, שיצאה לשוק בשנת 2012, מציע תא נוסעים מרווח בעל שבעה או חמישה מקומות ישיבה, כאשר המושבים האחרונים מיועדים בעיקר אנשים צנומים או במילים אחרות לילדים, על כן רכבי שטח אלו יכולים להוות פיתרון נוח עבור משפחות. כאמור, אם יש צורך לאכסן בתא המטען ציוד מסיבי וכבד, רצוי לקפל את המושבים האחרונים, וליהנות מחלל מרווח במיוחד אשר יכול אף להכיל אופני הרים או טלוויזיית LCD לצורך העניין.

 

יכולות וביצועים על הכביש

הגרסא החדשה של יונדאי סנטה פה מגיעה עם מנוע של 2.4 ליטרים בהספק של 192 כוח סוס, מה שמאפשר רמת ביצועים מהירה ויחד עם זאת מעודנת. מדובר בכלי רכב מסיבי, להבדיל מהדגם הקומפקטי יותר, יונדאי ix35, אשר משקלו מגיע ל- 1.8 טון. הסנטה החדשה מאפשרת ביצועים מוצלחים בעליות ובירידות תודות לחוזק המנוע וכן שיוט נינוח בכבישים מהירים. ביחס לגודל של הרכב, צריכת הדלק בהחלט סבירה. יכולת ספיגת הזעזועים של הרכב הינה טובה במיוחד כאשר מדובר בנסיעה על כבישים משובשים במיוחד.

אם מתחשק לכם ברכב עם יומרות קצת יותר גבוהות, מומלץ לבחור בדגם הקטן יותר, יונדאי ix35, אשר ביחס לקטגוריה שלו מצטיין בהתנהגות טובה על הכביש. הדגם עצמו מחליף את הדגם היוצא של הטוסון, שבעבר היה אחד מרכבי השטח הנמכרים ביותר במדינת ישראל. בדומה לדגם החדש של יונדאי סנטה פה, גם פה מדובר ברכב מרווח ומאובזר היטב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI