דף הבית ביטוח ביטוח כללי מהי אזעקה ניידת?
מהי אזעקה ניידת?
moosheyoni 11/03/13 |  צפיות: 3459

איזה אדם לא אוהב ביטחון בחייו? הדרך לחיים שלווים ולאושר בקלות מגיעה כאמור כאשר אנו חווים רגעים נינוחים. אנו בעצם מציירים תמונה פרי יצירתנו שהחיים יכולים להיות יפים, אך עלולים לגלות כי היא בעצם קצת אחרת. בימינו, גם אם לא נרצה לשמוע בסופו של דבר ניחשף לידיעה על כל עולם הפשיעה ולעיתים אפילו שומעים מחברים על גניבות . מאד כדאי להיות מוכנים ולהגן על עצמנו. זה הזמן שנפעל כדי שנתנהל בשלווה ורוגע..

התקנת מערכת אבטחה מקנה לנו ללא ספק תחושת ביטחון והגנה. כך שהתנהלותנו תהיה נטולת דאגות והרבה יותר קלה. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לנייד. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..

אחת הדרכים להרגיש בטוח היא להתקין אזעקה ניידת בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. היות ו עולם האבטחה והמיגון מאד מפותח כיום. על כן כדאי להגן על ביתנו באמצעות התקנת אינטרקום גם אם אנו גרים בבניין דירות או בבית פרטי ..

מומלץ להתקין כמובן אינטרקום משוכלל עם מצלמה ואז בעצם נוכל לשמוע וחשוב עוד יותר לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי נפתח את שער הכניסה וזאת בלחיצת כפתור. רובנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש מקום קל לפרוץ..

אז מה עלינו בעצם לעשות? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כשנלך לקנות מערכת אזעקה לעסק והתחרות כה עצומה. לפני שנבצע עסקה, יש לבצע סקר שוק ונבין מה מציעים לנו ואם ההצעה אכן מתאימה לנו, אז נבחר בה. ומעל הכל שנדע שפעלנו נכון. זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית אביזר אופנה..

לאחר שסוף סוף בחרנו בקפידה, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שמי שמתקין לנו את המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת בשביל למנוע בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד בזמן בה היא אמורה לעבוד וזאת בגלל חוסר מקצועיותו. דבר נוסף שיש לשם לב אליו הוא שאת קוד ניטרול והפעלת האזעקה יידע גם המתקין שלה ועל כן ללא ספק עלינו לדעת מול מי אנו עומדים . פרמטר חשוב והכרחי יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שייתנו לנו ולא באופן שונה ..

לסיכום זה הזמן להחליט נכון ולחוש מוכן בבחירתה של סוללה למערכת אזעקה שתשמור ותגן עלינו ועל חיינו. כיוון שלפני שקונים בודקים ורק אז מחליטים . בואו ונלך צעד צעד אל הבטוח! שיהיה בהצלחה לכולנו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI