דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים טיפול חדשני למצח
טיפול חדשני למצח
moosheyoni 13/03/13 |  צפיות: 2963

קורה לכם לא אחת שאתם יוצאים לבילוי ומרגיש לכם שכל האנשים סביבכם נראים טוב מכם? נכון שגם אתםחשבתם על ניתוח פלסטי אבל השתפנתם? היום בשביל להגיע למשהו בחיים חייבים להשקיע במראה הוויזואלי, לא משנה אם אתם בגיל העשרה או בעשור החמישי או מבוגרים יותר. חזה קטן מדי או שיניים עקומות- ניתן לתקן ודאי באמצעות טיפול זריז.

רבים מאיתנו בוחרים בטיפולים פלסטיים, אך לצערנו לא תמיד עוברים את הניתוח בהצלחה, לכן בזמן שאתם מעוניינים לעבור ניתוח להרמת החזה או בוטוקס במצח חובה לעשות בחירות נכונות. פרטים חשובים בנושא בוטוקס לפני ואחרי והמלצות במאמר שלפניכם.

מחפשים להראות צעירים יותר? רוצים תוצאות טובות? חפשו רופאים מומחים בלבד! תאמו פגישה ושאלו את כל השאלות הנדרשות: כמה שעות יארך ניתוח, מה תקופת ההחלמה הנדרשת תופעות לוואי וחזרה לשגרה. כדאי שתגיעו לפגישה עם מכר/ה שיעזרו לכם להתרשם מהפרטים שתקבלו ומהרופא דבר חשוב במיוחד, בקשו להתרשם מתיק צילומים של עבודות קודמות.

כמה יעלה הזעת יתר בוטוקס? קבלו כמה הצעות מחיר של שלוש ארבע קליניקות ובקשו הצעה בכתב. הפערים בין המחירים יכולים להגיע עד אלפי שקלים לטיפול גדול או לכמה מאות, הכול בהתאם לטיפול. תצטרכו כמובן לבדוק מראש מה יהיה מחיר הטיפול וכמה תשלומים תוכלו לקבל. אבל הקפידו לזכור- שמחיר זול ונוח לא יהיה שיקול המרכזי כאשר תבחרו רופא מומחה ומרפאה.

התרשמות כללית- חפשו פרטים רלוונטיים והמלצות על הרופא בו חשבתם לבחור, היכנסו גם לפורומים הקשורים בנושא עד שתבינו שכיוונכם טוב ונכון. חובה לדעת מה התהליך שאתם עומדים לעבור, הן מבחינת התוצאה והן מבחינת תהליך ההחלמה. טוב יותר שתיכנסו אל חדר הניתוח כשאתם יודעים מה מחכה לכם.

תוצאות הניתוח- כל הרופאים הפלסטיים מוכרים תוצאות מבטיחות אך לדאבוננו המציאות מראה הצלחה חלקית בלבד. חשוב לעשות שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולקבל את מלוא הפרטים בכתב. כמובן שכדאי שתקראו את ההסכם וכמובן תקראו את האותיות הקטנות בו כך שתוכלו לגשת לטיפול בתחושה יותר קלה.

כמויות עצומות של ישראלים עוברים בהצלחה ניתוחים קוסמטיים בכל שנה. אם אתם חפצים להרגיש טוב יותר עם עצמכם תאלצו לבחור בקפידה את המרפאה הטובה ביותר, את הרופאים המנוסים והמקצועיים ביותר וגם את המחיר הטוב עבורכם. טיפול מוצלח!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI