דף הבית ביטוח ביטוח - אחר כמה עולה הביטוח
כמה עולה הביטוח
moosheyoni 13/03/13 |  צפיות: 3494

ההוצאות גדולות? כל המחירים רק עולים? הגיע העת לחסוך? רוב רובנו נאלצים לחיות בדוחק עם ההתייקרויות במשק, אבל עדיין ניתן להצטמצם, בטח כאשר מדובר בביטוח רכב או דירה, מספר בירורים ותוכלו לצמצם עלות הביטוח.

הגיע הזמן לבטח? ברצונכם לבטח את הבית ותכולתו? בואו להתרשם איך מוצאים כמה עולה ביטוח משכנתא ועל אילו פרטים עליכם להקפיד בכל הנוגע לביטוח דירה צד ג

בדיקה שווה כסף- יש המון סעיפים אשר יוזילו ללא ספק את מחיר הביטוח שלכם: אתם שומרי שבת? הילדים גדלו והם כבר לא נהגים חדשים? אתם מיומנים בנהיגה עשרות שנים ? ציינו זאת. פרטים אלה חוסכים בקלות הרבה כסף.

מחירים- תדאגו לקבל לפחות 3-4 הצעות מחיר בשביל להתרשם מהמחירים בשוק. ההבדלים יכולים לנוע בין מאה שקליםלכמה מאות. פרט עיקרי שאתם צריכים לשם לב הוא מה מגיע לכם בתנאי הפוליסה: רכב חלופי בעת תאונה? גרירה? כל סעיף מייקר את העסק וחובה לבדוק שאתם מקבלים פוליסה מתאימה לצורכיכם.

איפה הכי שווה לבטח? כל הממצאים משקפים שהרוב מבטחים את עצמם אצל סוכן פרטי. מדוע הם בוחרים כך? היחס הינו אישי והמענה מהיר. אך החיסרון הוא: לפעמים זה עולה מעט יותר. אם בסופו של דבר תבחרו לעשות ביטוח אצל סוכן ביטוח פרטי, כדאי לבדוק שהוא סוכן מורשה.

לבטח את עצמנו מרחוק- תוכלו לעשות ביטוח תכולה לדירה ישירות בחברה ידועה ומוכרת. כמעט תמיד זה מוזיל את המחיר אך הסיכון הכרוך: רמת השירות דורשת שיפור ויותר מזאת,אם תתקלו בבעיה, קרוב לודאי שהטיפול יהיה איטי. בנוסף, תהיו חייבים לשים לב לאותיות הקטנות ולוודא שבחרתם בחברה מובילה עם מוניטין.

ניהול נכון ובטוח- יש לנהל את כל הביטוחים שלכם במקום אחד, בין אם זו חברה או מול סוכן פרטי. אם זה ביטוח רכב או ביטוח חיים. במקרה של שאלות או בעיות יהיה הכי קל ונוח להתמודד מול חברה אחת ולא יותר. יתרה מכך, זה גם מוזיל את העלויות. כדאי לזכור: אל תחכו עד לדקה ה 90 התחילו בבדיקת המחירים עשרה ימים לפני- בדיקה מראש חוסכת המון!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI