דף הבית רוחניות תקשור וטלפתיה תקשור וריפוי בתקשור
תקשור וריפוי בתקשור
אייל פייגין 14/03/13 |  צפיות: 13113

תקשור וריפוי בתקשור


תקשור

תקשור הוא יכולת שהייתה לבני אדם לאורך כל האבולוציה. לאדם יש את היכולת לתקשר עם כל סוגי הישויות.

· נשמות של נפטרים

· נשמות גבוהות (מדריכים רוחניים)

· ישויות אור (ביהדות מכירים בהן כמלאכים)

· סוגי ישויות אחרים כגון: חוקים, צמחים, בעלי חיים ועוד.

במאמר זה אני אדבר על שלושת הישויות הבאות: נשמות של נפטרים, נשמות גבוהות, ישויות אור.

לקריאת מאמר נוסף הקשור לתקשור וטיפול במערכות יחסים: לחץ כאן

נשמות של נפטרים

אנשים רוצים לדבר עם קרובים שנפטרו אך לא זאת מטרת התקשור.

מטרת המתקשר (המטפל) - לתת למטופל מסר והכוונה גבוהה מישות כזו או אחרת. במקרים מסוימים המתקשר יוצר קשר עם ישות הקרובה למטופל, אך לרוב בוחר בישויות אחרות.

קיימת אפשרות שיווצר תקשור עם ישות אשר תופיע בצורה ושם מגלגול אחר של אדם קרוב שנפטר.

נשמות גבוהות – מדריכים רוחניים

מדריכים רוחניים הם נשמות שהיו בגוף פיזי. מדריכים רוחניים הן נשמות מאוד גבוהות ומפותחות.

לכל מתקשר יש מדריך רוחני ראשי שמלווה אותו כל חייו וישנם מדריכים אחרים אליהם פונה המתקשר או פוגש בשעת הצורך. המדריכים באים כדי לתת הכוונה גבוהה בדרך החיים, נותנים תשובות לשאלות, עוזרים בשיעורי חיינו, תומך בעזרה לאחרים, עוזרים למצוא יעודו של האדם בחייו.


ישויות אור - מלאכים

ישויות אור נבראו ככאלה ומעולם לא היו בגוף פיזי. אלו ישויות מאוד גבוהות, מאורות ועוצמתיות. לתקשר איתם זו היא זכות וחוויה שלא ניתן לתאר במילים. בעזרת המלאכים הילרים יכולים להעצים את יכולת הריפוי ולקבל כלים חדשים לטיפול. יתרה מכך, אפשר לבקש מהמאלכים הכוונה בזמן הריפוי (ארחיב בפיסקה הבאה). מלאכים הינם ישויות טהורות, בתקשור איתם ניתן לקבל ומסרים גבוהים מאוד, ניתן לבקש מהם מסרים גלובליים הקשורים לכל האנושות.

ריפוי בתקשור

ריפוי בתקשור זו היא שיטת הילינג מיוחדת ואפקטיבית מאוד. כל הטיפול נעשה בעזרתם והכוונתם של המלאכים והמדריכים אשר נותנים למתקשר את הכלים הנכונים ביותר עבור כל מטופל וגם מעבירים מסרים עבור המטופל באמצעות המתקשר.

לקריאת מאמרים על שיטות הילינג נוספות לחץ כאן

לכל המאמרים לחץ כאן

ניתן לבקש ריפוי לכל דבר!

אני מודה לכם שקראתם מאמר זה.

אייל פייגין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל פייגין

אייל פייגין - רפואה אלטרנטיבית.

מומחה בשיטות טיפול, ריפוי וייעוץ שונות: תקשור, הילינג, תטא הילינג, ייעוץ והכוונה רוחנית, דמיון מודרך, טיפול בחרדות ופחד, טיפול במערכות יחסים, איזון אנרגטי, אימון אישי

ניתן למצוא את כל הפרטים באתר הבית: http://orhabore.com



 


מאמרים נוספים מאת אייל פייגין
 
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

טיפול ב- טינה / טראומות / חרדות
מאמר זה מדבר על שיטות ברפואה אלטרנטיבית לטיפול בטינה / טראומות / חרדות. מאמר זה נותן נקודת מבט חדשה לאדם לגבי הבעיות הללו ונותן הסבר איך להתמודד איתן בצורה אפקטיבית.

תקשור וריפוי בתקשור
תקשור. תקשור הוא יכולת שהייתה לבני אדם לאורך כל האבולוציה. לאדם יש את היכולת לתקשר עם כל סוגי הישויות. מאמר זה מדבר מפרט ומסביר על כך. כמו כן תוכלו למצוא במאמר זה הסבר על שיטת הילינג מיוחד הנקראת: ריפוי בתקשור.

טיפול רוחני במערכות יחסים ואימון אישי
טיפול רוחני הוליסטי במערכות יחסים, אימון אישי. מאמר זה מסביר איך דרך אימון אישי, ייעוץ והכוונה ניתן לטפל במערכות יחסים שונות (זוגיות, משפחה, עבודה, חברות ועוד) בדרך אלטרנטיבית.

מודעות – כח הריפוי וטיפול בטראומות
מודעות – כח הריפוי וטיפול בטראומות פרק א: מדבר על יכולת המודעות ומסביר איך להשתמש בה בצורה אפקטיבית למטרות ריפוי ושחרור מחסומים הנובעים מדפוסים ישנים. פרק ב: מדבר על חשיבות המודעות כאשר מטפלים בטראומות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI