דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין? מה עושים כשבעלך איבד עניין בנישואים
גירושין? מה עושים כשבעלך איבד עניין בנישואים
אביב יועצים 18/03/13 |  צפיות: 2746

האם את מרגישה לאחרונה כי בעלך איבד כל עניין בנישואים, מתרחק ממך ואפילו מעלה מידי פעם את הרעיון לפנות אל עו"ד גירושין?

נשים הן לרוב אלו שיוזמות גירושין ופונות אל עורך דין גירושין, אבל לא נדיר לראות גברים שעושים את הצעד הראשון.

אין דבר מכאיב יותר מגירושין שאינם הדדיים. יהיה לך קשה מנשוא לראות את בעלך נוטש את הקן המשפחתי. הבשורות הטובות הן שאסור לאבד תקווה. עם קצת השקעה ומאמצים, יתכן שתוכלי להימנע מלהתדרדר אל עו"ד גירושין ותוכלי לייצב את הקשר ביניכם. מה תוכלי לעשות כדי לא להצטרף למעגל הגרושים/ות?

אל תנדנדי
- כבר יומיים הוא מבטיח להתקין את המדף או לקנות לך את התרופות בבית מרקחת. את משתגעת מהתירוצים שלו. מה עושים? פשוט מרפים. נכון שזה מעצבן לוותר בסיטואציות כאלו, אבל כשבעלך נמצא עם רגל אחת בדלת, לא מומלץ לנדנד לו ללא הפסקה.

אל תתחשבני - היי לארג'ית עם בעלך. אל תתחשבני איתו על דברים כמו איפה עושים את החג ("את פסח שעבר עשינו אצל ההורים שלך - הפסח הזה אנחנו אצל ההורים שלי!"), מי אוסף את הילדים מהגן, מי לוקח אותם לחוגים, מי עושה קניות וכו'. יש ימים שאת נותנת יותר, יש ימים שהוא יתן יותר. לכן, אל תסתכלי על חלוקת המטלות בבית זכוכית מגדלת.

למדי לסלוח
- אינך יכולה לכעוס על בעלך ללא הפסקה. למדי להרפות מהכעסים ומהתחושות השליליות, שרק ידחפו אותו אל עורך דין גירושים.

הביעי הערכת תודה - גברים אוהבים שטופחים להם על האגו, מביעים הערכה והכרת תודה על המאמצים שלהם. אם בעלך מתאמץ ועושה משהו נחמד עבורך, אל תגמלי לו בביקורת (גם אם לדעתך זו ביקורת בונה לחלוטין). לדוגמה, אם הוא בישל עבורך ארוחת ערב, החמיאי לו ואל תתחילי להעיר לו שהאוכל לא מבושל מספיק/שאין מספיק מלח וכו'...

טפחי את עצמך - נשים רבות מפסיקות לטפח את עצמן אחרי הנישואין. הן כל כך עסוקות במאבק הישרדות יומיומי עם עבודה רבת שעות ועם טיפול בילדים, שהן פשוט שוכחות לחלוטין מהופעתן. הן מסתובבות בטרנינגים, מסתובבות עם שיער סתור, צוברות 40 קילו וכו'. כשהן מפסיקות להשקיע בהופעתן, מה הפלא שהבעלים מאבדים עניין.

הפסיקי עם תירוצי "כואב לי הראש" - יתכן שהדבר האחרון שמתחשק לך עכשיו, בין כל הריצות והמטלות שלך, הוא להיכנס איתו למיטה. אם תמשיכי להתחמק ממנו, מאוד יתכן שהוא בסופו של דבר יאבד עניין (ואולי אפילו יחפש מישהי אחרת). חשוב לזכור כי אינטימיות היא הבסיס לקשר זוגי חזק. ברגע שהיא נעלמת, גם הזוגיות שלכם נפגעת. אל תשתמשי בהתחמקויות כדי להעניש אותו על כך שהוא לא שטף כלים או לא עזר לך עם הספונג'ה.

***

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI