דף הבית ביטוח ביטוח כללי מהי הובלת מנופים?
מהי הובלת מנופים?
ziv 20/03/13 |  צפיות: 3132

אחרי הרבה שנים אתם עוברים דירה? עכשיו מה שתאלצו לעשות הוא לבצע אריזה של כל החפצים, לחפש חברת הובלות ולעבור בדרך הנוחה והקלה ביותר לבית החדש. כיצד עוברים בקלות דירה? הקפדה על תכנון מראש, בחירה מוצלחת של אנשי מקצוע ומחירים משתלמים יעזרו לכם במעבר .

מעבר דירה הוא פרויקט לא קל. רוצים לדעת כיצד עליכם לבחור חברת הובלות בראשון לציון? איך מתארגנים מראש לקראת ההובלה ולאיזה פרטים צריך לשים לב? ההמלצות והטיפים במאמר הבא.

מעוניינים להוביל בכוחות עצמכם? טוב יותר לשריין מוביל מאשר להוביל בעצמך. אפילו אם מדובר רק בהובלה של כמה ארגזים, עדיף להשתמש בשירותי הובלה. באופן זה תקבלו אחריות על ביצוע העבודה ותוכלו להתפנות להיות רגועים יותר.

התכולה והאריזות- כדאי לארוז לאט ובניחותא את כל התכולה של הבית. אם אינכם מעוניינים לארוז, תמיד תוכלו לבקש שירות מהחברה שתארוז עבורכם, זה אמנם מייקר את העסקה אך חוסך לכם זמן רב. אך, כשאורזים את החפצים לבד נוח הרבה יותר לפתוח את הארגזים בבית החדש ובנוסף אתם היחידים שיכולים להעניק לחפצים שלכם את היחס הטוב ביותר.

תרומת החפצים הישנים- מעבר דירה זאת הזדמנות מאוד טוב לזרוק או לתרום ריהוט ישן שאין בו צורך. נצלו את ההזדמנות לעשות סדר, למיין חפצים ולהיפטר ממה שאתם לא צריכים.

הובלה ותימחורה- אל תבחרו במוביל לפי מחיר זול, הובלות מנופים ממוצעת עולה בסביבות 2000 ש"ח, שיש עוד משפיעים על במחיר: באזור,כמות הרהיטים ומקרים מיוחדים כמו מנוף או פירוק מוצרים גדולים. אתם חייבים למצוא מובילים מקצועיים אפילו המחיר יותר יקר.

ביטוח תכולה- יש לוודא שההצעה כוללת גם ביטוח. זאת למען השקט שלכם והגנה לרכוש. קראו בין השורות ובדקו מה הם סעיפי הביטוח וודאו שהביטוח בתוקף..

קביעת מועד להובלה- תאמו עם החברה מראש יום לביצוע ההובלה, בקשו לדעת כמה מובילים מתוכננים להגיע והקפידו שעד יום ההובלה כל הבית יהיה כבר תחת אריזות. רכזו את כל הארגזים ואל תשאירו עבודה לרגע האחרון. הצלחת המעבר תלויה בעיקר בכם.

- מחירים בשוק- כיום יש כל כך הרבה חברות הובלות בדרום, השוו לפחות בין 4 חברות שונות והשוו בין ההצעות השונות. טוב יותר ואף כדאי להתחיל בבדיקה כחודש לפני תאריך המיועד. ולא להתפשר בבחירת מובילים. בהתלבטות? חפשו ביקורות טובות והמלצות באינטרנט. שיהיה לכם בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI