דף הבית עסקים ניהול תיקי השקעות
תיקי השקעות
אבי 24/03/13 |  צפיות: 3152

מדוע רוב האנשים מחפשים ניהול תיקי השקעות על מנת להשקיע את כספכם. לשם מה מיועדים תיקי השקעות בפועל? מדובר על טווח הארוך, הקצר או אפילו על אופי ההשקעה. כל כך הרבה דברים לוקחים האנשים שנייה לפני שהם מניחים את כספיהם בידי האנשים הנכונים. כיצד לבחור את האנשים הנכונים שינהלו עבורכם את הכספים? במאמר זה נדבר בעיקר על יועצי השקעות, תיקי השקעות וההשקעות המתאימות ביותר בדרך אל ההצלחה.

על ניהול תיקי השקעות ועל כדאיות

אז מה עדיף? מי ינהל עבורכם תיקי השקעות, האם תהיה זו בחירה של בנק או מנהלי השקעות הנמצאים באותם בתי השקעות? כולם תרים אחר חיסכון ושואלים את עצמם איפה להשקיע ואיך. האם באמצעות הבנק או חברת ההשקעות? מה התשובה הנכונה? זה מאוד תלוי באנשים שבוחרים במסחר. האם הם אוהבי או שונאי סיכון? האם הם סולידיים בבחירה או הרפתקנים? יש לא מעט ציבור אשר משקיע את כספו בלא מעט אפיקים וזה בא לידי ביטוי בבנק ואפילו בריבית מובטחת ונמוכה. הכול בהתאם לבחירות. לאור השינויים בחקיקה יש עלייה לא קטנה של אנשים המשקיעים את הכסף שלהם בחברות ביטוח ואפילו בתי השקעות. בואו ונדבר על נישה אחרת.

בנק או חברת השקעות?

יש יתרון לא קטן של הבנק ויציבות הדברים. בנקים בישראל לא מועדים לפורענות כמו במדינות אחרות וזאת בעקבות המיתון של הפעולה והפיקוח. המשקיעים בבנק יודעים שכספם בטוח בסופו של דבר. כאשר מדברים על בנקים בישראל מדברים על בנקים יציבים בעוד רוב הציבור בוחר לסמוך עליהם. חשוב לציין כי התשואה נמוכה ויש גם תקופות בהן המדד הוא אפסי. הנה סיבה מדוע רוב האנשים לא פעם מוותרים על הכסף ומחפשים השקעות בעלות תשואה גבוהה. כולם תרים אחר תשואה גבוהה והבחירה בהשקעה באמצעות בתי השקעות מביאה לא פעם רמת סיכון גבוהה ומאידך גם תשואות גבוהות. אז הבורסה יכולה להביא תשואות גבוהות ומאידך יש לתת את הדעת למסחר ממונף בהתאם. בגדול, הבורסה או בתי ההשקעות מספקים השקעות ותשואות בעשרות אחוזים. יש יתרון למנהלי ההשקעות על הבנקים הינו התחום שבו הם מתמחים. אנשי הבנקים עוסקים במגוון של תחומים ולא פעם מותירים את ההשקעות בצד. המעורבות של אנשי הבנק נמוכה וכך גם רמת הידע. כאן נכנסים בתי ההשקעות ומצליחים לגלות לכם טפח או שניים בכל הקשור בהשקעה ואפילו בנישה של תיקי השקעות ופיזור הכסף במקום הנכון.

כיצד לבחור בתי השקעות או תיקי השקעות

1. ערכו סקר שווקים באינטרנט. לרוב תוכלו למצוא יועצים המתמחים בדיוק בכיוונים אותם אתם מחפשים. שנייה לפני שאתם מתאמים פגישה ערכו סקר על כמה אנשים המוכרים מסביבתכם הקרובה.

2. בקשו המלצות של חברים וקולגות. הם יקצרו לכם את החיפוש פלאות. היכולת לקבל ייעוץ ממישהו שאתם מכירים יקל על הדברים.

3. אספו כמה שיותר מידע וחומר מתאים. בחנו את אופי ההשקעה, האם אתם טיפוסים סולידיים או טיפוסים המחפשים אתגר. כמה שיותר מידע יסייע לאדם איתו תבחרו לעבוד.

4. האם ההשקעה שלכם היא לטווח הארוך או הקצר? ראוי לשאול שאלות  כאלה ואחרות שנייה לפני שאתם נוגעים בבחירה הראויה.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI