דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים סורגים שקופים
סורגים שקופים
אסף יהלומי 24/03/13 |  צפיות: 4676

מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

סורגים שקופים הם המילה האחרונה בתחום המסגרות אחרי שנים של סורגים לבנים או שחורים, כבדים ולא נעימים, שכיסו את החלונות שלנו, הגיע השלב בו העיצוב נכנס גם לתחום זה. הרעיון הוא פשוט , מדובר בסורגים עם נוכחות של ברזל, כלומר מעניקים הגנה ובטיחות מלאה, אך בנוסף גם אפשר לראות דרכם. זה רק חלק מהיתרונות שלהם.

סורגים שקופים אטומים בפני רעשים, עשויים מקשה אחת, מעניקים לבית יותר אור ורכות, ניתן להשתמש בהם במגוון מקומות ופתחים .

סורגים שקופים אפשר למצוא היום אצל לא מעט מסגריות שמתעסקות בהתקנת סורגים לבית ולמשרד, כמו כן ניתן למצוא אותם ברשתות עשה זאת בעצמך. אנחנו ממליצים בטרם אתם פונים לרכוש סורגים מסוג זה, להתייעץ עם מעצב פנים על מנת שלא תרכשו סורגים שלא יתאימו לכם.

חשוב מאוד גם להיות מודעים כמובן לאופי השימוש בסורגים, ואין צורך לציין את עניין התחזוקה והגדלים.  רכישת סורגים שקופים מגיעה בדרך כלל כתחליף לסורגים רגילים או בעת בניית בית חדש. במקרה כזה ניתן ברגע ששלב השלד נגמר להתחיל להתכונן, חשוב שזה יהיה לפני שלב הצבע כדי שהתקנת הסורגים לא תהרוס את הקיר.

נקודה אחרונה שצריך להתייחס אליה היא רכישת סורגים שקופים על פי תקן. לצערנו בישראל אין תקן מסוים לסורגים מסוג זה, אז יש להיעזר בתקנים אירופאים.

מאחר ואנחנו מדברים כאן על משהו שהוא מעבר לעניין של עיצוב אלא גם עניין של בטיחות, ולמי שיש ילדים אז בוודאי שהעניין נוגע בו יותר, אז יש לשים דגש על נקודה זו. מה עוד צריך להתייחס אליו? ניסיון המתקין, אחריות על סורגים, ואל תשכחו לוודא שהוא אכן שקוף, כמו שנהוג לומר בטלוויזיה, שלא יעבדו עליכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI