דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה איך מזהים בגדי תינוקות איכותיים?
איך מזהים בגדי תינוקות איכותיים?
takeaNAP 25/03/13 |  צפיות: 3587

הצטרפותו של תינוק חדש לתא המשפחתי היא תמיד עניין מרגש. כל הורה נרגש עם הולדת בנו או בתו, בין אם זו לידה ראשונה ובין אם לידה חמישית. תינוק חדש במשפחה שמעו גם הרבה רכישות, קניות, אינפורמציה והחוכמה היא לברור את העיקר מהתפל. מסע הרכישות עבור ילדיכם בעיקר אם מדובר בילד ראשון יכול להיות יקר, ואף יקר מידי. חשוב אם כן לדעת במה כדאי השקיע ובמה ניתן לוותר.

איכות אינה מילה גסה

אחד הדברים החשובים עבור תינוקכם הוא בגדים. בשונה מבגדי מבוגרים שנועדו ליצור מראה נכון ואופנתי, בגדי תינוקות נועדו בראש ובראשונה להגן על גופו. הבגדים הם לא רק עניין של אופנה, הם מעבר לכל חשובים לגדילה נכונה ולהתפתחות של התינוק. המאמר הבא מסביר מהו בגד איכותי ומהו בגד לא איכותי, כיצד תוכלו לחסוך הרבה מאד כספים מיותרים ולהימנע מרכישות מוטעות של בגדים לא איכותיים אך יקרים.

סוג הבד

איכות בגדי התינוקות נקבעת על פי סוג הבד, ההמלצה היא לרכוש לתינוק בגדים שעשויים מכותנה מלאה, כלומר מ100% כותנה. הם נחשבים איכותיים במיוחד, עמידים וחשוב מכל - אינם גורמים לגירוי בגופו של התינוק. משום כך, חשוב הרבה יותר להתבונן בתווית של הבגד מאשר בהדפס עליו או בדוגמה. לצערנו, לא אחת מתפתים הורים לרכוש בגדים יקרים עם הדפסים ועיצובים מיוחדים, על חשבון איכות הבד.

בגדי תינוקות איכותיים של takeanap

בטיחות

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא שהבגד בטיחותי - כפתורים חזקים שלא ייתלשו ותפרים איכותיים מבטיחים שמירה על בטיחות התינוק. איכות הגימור חשובה בהקשר זה וכדאי לשים לב לכך. בחירת בגד איכותי גם מבטיחה לכם חיסכון של כסף. ידוע כי בגדי תינוק עוברים כביסות רבות ולכן בגד עמיד ואיכותי יחזיק מעמד בכמות רבה של כביסות וישמור על צבעו ועל איכות הבד.

מחירים

סברה מוטעית באופן חלקי היא כי מחיר מלמד על איכות. הדבר אינו תמיד מדויק ולא אחת ניתן למצוא בגדים איכותיים במחיר סביר למדי ומנגד ניתן למצוא בחנויות בגדים יקרים שאינם נחשבים איכותיים. כדי לחסוך בעלויות, ניתן לרכוש במבצעי סוף העונה את הבגדים לעונה הבאה וכך לחסוך באופן משמעותי בהוצאה על בגדים לתינוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 takeaNAP

takeaNAP עיצובים בטקסטיל - מוזמנים להיכנס ולהתרשם!



 


מאמרים נוספים מאת takeaNAP
 
איך מזהים בגדי תינוקות איכותיים?
איך אפשר להבחין בין בגדי תינוקות איכותיים וטובים ובין בגדים פשוטים שלא נרצה שהתינוק החמוד שלנו יתקרב אליהם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI