דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב
ביטוח רכב
אבי 28/03/13 |  צפיות: 3234

לכולנו כמעט יש רכב, אך כשאנו פונים לחברות הביטו השונות על מנת לבצע ביטוח רכב אנו שמים לב כי המחירים הם שונים אצל כמה חברות ביטוח שפנינו אליהם על מנת לקבל הצעת מחיר. עלינו להיות מודעים לעובדה כי יש אפשרות למיקוח, ישנן הרבה חברות של ביטוח רכב ולכן התחרות היא גדולה, החברות הללו יודעות שאם יתנו לנו מחיר אטרקטיבי אנו נהיה לקוחו קבועים שלהם, וכיום לקוחות קבועים זה נכס עבור כל חברות הביטוח.  העובדה כי באותו סוג הביטוח מחירי הפוליסה משתנים בין חברה לחברה, אם מדובר בביטוח חובה לרכב או בביטוח מקיף. יש עובדות לגבי הנהג שמשתנות, אם אתם נהגים שאין לכם תאונות קודמות, תוכלו להשתמש בנתונים אלה ולהוזיל את ביטוח הרכב באופן משמעותי. רוב חברות הביטוח ינסו להוזיל את הפוליסה אם ישמעו שמצאתם מחיר זול יותר על ביטוח הרכב בחברת ביטוח אחרת.

ללמוד יותר נתונים חשובים בביטוח הרכב

ברגע שביטוח הרכב שלכם עומד להסתיים, יפנו אליכם חברות ביטוח שונות על מנת לצרף אתכם ללקוחותיה, ההצעות הן מפתות מאוד וחברת הביטוח שלכם תעשה ככל שביכולתה על מנת שתישארו בחזקתה, לשם כך תוכלו לקבל אפילו הצעה יותר טובה מזו שהייתה לכם על ביטוח רכב. אם תגיעו בהצעה של חברת ביטוח אחרת שנותנת הצעה ותנאים יותר טובים בביטוח הרכב, חלק מהחברות יטענו כי ההצעות הללו הן רק "על הנייר" יש חלק מחברות הביטוח שיטענו כי המחירים זהים בכל חברת הביטוח, עובדה שהיא מופרחת. לחלוטין...בכל פוליסה יש המון סעיפים ואיננו זקוקים לכולם, נוכל להתאים את הפוליסה לצרכינו ולהוריד כמה מהסעיפים ובכך, להוזיל עוד את מחיר הביטוח. במקום לעשות את העבודה הקשה ולהרים טלפונים לעשרות חברות ביטוח רכב, נוכל באמצעות האינטרנט לקצר את הדרך, נוכל אף לקבל מידע רלוונטי לגבי הביטוח ולהגיע לחברת הביטוח שלנו כשאנו מצוידים במידע, דבר שיגרום להוזלה בביטוח הרכב.

תמיד כדאי לנהג לומר את האמת בתצהיר הביטוח

זה לא סוד, כי חברות הביטוח יודעות הכול על הנהג, ברגע שאתה ממלא תצהיר לחברת הביטוח לא כדאי להתחמק מתשובות ברגע ששואלים אותך אם היו לך עברות קודמות, חברות הביטוח יש להן את המידע וזו טעות גדולה לא לומר את האמת לגבי העבר, כי אם חברת הביטוח תגלה כי שיקרתם, וקרוב לוודאי שכך יהיה, הסיכויים לאישור הפוליסה יקטנו, מיותר לציין כי מרמה הינה עבירה על החוק. אם חשבתם לרגע כי הביטוח עולה משמעותית ברגע שיש לכם הרשאות קודמות בנהיגה, היות וחברת הביטוח מנסה לסחוט מכם כספים אז טעות גדולה בידכם. הסיכון של חברת הביטוח גדל ברגע שיש הרשאות קודמות לנהג, אפילו כשמדובר רק בביטוח חובה, לרוב, קשה למצוא חברות ביטוח שיסכימו לקבל נהג שרישיונו נשלל כמה פעמים.

האם זה פשוט יותר לרכוש ביטוח ישיר?

בדרך כלל כן, זה פשוט ואף זול יותר, אין צורך להגיע אל הסוכן ולחתום על אינספור מסמכים מה שכן גם בביטוח ישיר אתם חוסכים את עמלת הסוכן. אך גם בביטוח ישיר יש למצוא את החברות הזולות כי גם המוקדנים המקבלים את פנייתכם ומבצעים את הביטוח, מקבלים בונוסים כספיים לא מבוטלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI