דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים: אנשים שאוהבים חתונות (ואנשים שממש לא)
גני אירועים: אנשים שאוהבים חתונות (ואנשים שממש לא)
אביב יועצים 28/03/13 |  צפיות: 3625

יש אנשים שמקבלים הזמנה לחתונה ופותחים אותה בחרדת קודש. "איזה יופי, חתונה!" הם מכריזים באושר וכבר מתחילים לדמיין מה הם ילבשו לאירוע המרגש. אחרים, לעומת זאת, פותחים את המעטפה המהודרת ומגיבים כאילו שלחו להם צו מילואים. הם נאנחים בייאוש ומתלוננים. "אויש!!! עוד חתונה. למה הם לא יכלו להתחתן בקפריסין ולחסוך לנו ת'כאב ראש הזה?"

אם אתם עומדים להתחתן, לפניכם כמה סוגי אנשים שאוהבים חתונות וגם אנשים שממש ממש סולדים מהן:

אנשים שאוהבים חתונות:
אנשים שאוהבים לצאת מהשגרה
- מי שיש לו חיים מנומנמים למדי ישמח מאוד להשתתף בחתונה, במיוחד אם היא נערכת במקום יפהפה כמו גן אירועים בשרון. איך אפשר לא לשמוח לקראת ערב שכולו ריקודים, אלכוהול ואוכל מצוין.

אנשים שאוהבים לשתות - מאחר ומדובר בגן אירועים בשרון, מקום שמציע מאגר בלתי נדלה של אלכוהול, זה ממש חטא לא לנצל את הזדמנות הפז הזו ו"לשתות ככל יכולתך". כן, במיוחד לאור העובדה שכל פאב לוקח היום חמישים שקל פלוס על כוס קטנטנה של רוד בול וודקה.

רווקים - גן אירועים בשרון הוא המקום המושלם להכיר את בני המין השני. האווירה נפלאה, יש הרבה אנשים. כולם שתויים ומחוייכים וזונחים את המגננות הטבעיות.

יפיופות - חתונה זו הזדמנות נפלאה בשביל כל היפהפיות באשר הן, להשוויץ ביופיין ולסובב את ראשם של כל המוזמנים במקום (ולפעמים לנסות ולגנוב את תשומת הלב מהכלה).

חולות שופינג - חתונה היא הזדמנות מצוינת להתחדש ברכישה של שמלה חדשה. כמובן, לשמלה צריך להתאים ולקנות גם נעליים, תיק, חגורת מותן, שרשרת ועגילים. הלבשה תחתונה כבר הזכרנו?  

קרובי משפחה מדרגה ראשונה - האחים והאחיות, האימהות והאבות של בני הזוג המתחתנים, יהיו מאושרים להזדמנות לחגוג אירוע כל כך מרגש ולהשתתף בשמחה הגדולה.

אנשים שממש לא אוהבים חתונות:
מי הם האנשים שמגיעים לחתונה (אם בכלל) רק כדי לעשות "וי" ולברוח מהר ככל האפשר?

פנסיונרים - אנשים מבוגרים רבים סובלים ממוסיקה של חתונות, שלטעמם חזקה מידי. הם מתלוננים כי האוכל של גני אירועים בשרון כבד מידי, הכיסא נמוך מידי והשמלה של הכלה חשופה מדי.

נשים בהריון - לא כולן, אך יש נשים רבות שאין להן חשק להגיע אל גן אירועים בשרון. הן לא יכולות לעשן, לשתות, לנשנש סושי, לאכול קינוחים שאינם אפויים וכו'. ולגבי ריקודים - כשאת בחודש תשיעי ומרגישה כמו לוויתן שנסחף מים - הדבר האחרון שבא לך הוא לפזז על הרחבה, שלא להזכיר את העובדה שבהריון את מותשת ועייפה וצריכה להחזיק את עצמך ערה הרבה מעבר לשעת השינה הרגילה שלך - שמונה בערב.

תפרנים - היום צ'ק לחתונה משמעו הוצאה רצינית, שמסתכמת ב-250 שקל למוזמן, לפחות. כשמדובר בקרוב משפחה מדרגה ראשונה או בחברים קרובים, תיאלצו לשרבט סכום נפוח יותר על הצ'ק.  

הורים לילדים - הורים שלא ממש קרובים לחתן והכלה ונאלצים לבוא רק כדי להראות נוכחות. לא מספיק שהם צריכים להביא צ'ק, הם גם צריכים לשלם לבייביסיטר על כמה שעות טובות...

קרובי משפחה רחוקים - כאלה שלא דיברתם איתם כבר שנים על גבי שנים, ובאים רק בגלל שמרגישים חובה לבוא.

עמיתים לעבודה - בכייף הם היו מבריזים מהחתונה שלכם, אבל הם צריכים להתמודד עם הפרצוף החמוץ שלכם יום אחרי יום, ולכן מעדיפים לבוא כבר אל גן אירועים ולגמור עם "כאב הראש" שהפלתם עליהם.

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם - אירועים בניחוח אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI