דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט קורסים בשיווק באינטרנט
קורסים בשיווק באינטרנט
מאיה ויז'ן 10/04/13 |  צפיות: 3247

קורס שיווק באינטרנט מתאים לאנשי שיווק, שמכירים את התחום, והם מעוניינים לרכוש את הכלי הזה המכונה שיווק באינטרנט. לימודי שיווק באינטרנט מתאימים גם ליזמים ואנשי עסקים, המעלים את העסק שלהם לרשת, והם מעוניינים להכיר את הדרכים לשיווק בפלטפורמה זו. ויש כאלה הפונים ללמוד את מקצועות השיווק באינטרנט מתוך אינטרס לעבוד בחברות פרסום בנישה זו, שהולכת וגדלה בכל יום יותר. אם לפני עשר שנים היתה מחלקת השיווק לאינטרנט במשרד פרסום אחוז קטן מכוח האדם והתקציב לכל לקוח, הרי שהיום מדובר בעשרות אחוזים והדבר הולך וגדל. שיטות השיווק הקלאסיות כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה הולך ופוחת משום כך לימודי שיווק באינטרנט הפכו לכל כך פופולאריים.

קורס שיווק באינטרנט - תכנים שונים

קורס שיווק באינטרנט הוא קורס שיווק לכל דבר, והוא כולל מרכיבים רבים של שיווק כללי כגון:

  • הגדרת עסק לצרכי מיצוב ומיתוג
  • יחסי ציבור
  • פילוח שוק וכתיבה שיווקית
  • יצירת תוכניות שיווק וניהול קמפיין
  • עיצוב ככלי לשיווק
  • כלכלת מאקרו ומיקרו ויחסם לשיווק
  • שיווק במנועי חיפוש
  • שיווק באתרים
  • בניית מסעי פרסום ותקצוב וכדומה

לימודי שיווק באינטרנט - התמקדות והתמקצעות

במסלול הלימודים של מקצועות השיווק באינטרנט שמים את הדגש על כלי השיווק של האינטרנט, ועל ניצולם לכל הפרמטרים שצויינו למעלה. לימודים אלה ממקדים את התלמיד בתחום האינטרנט, כאשר נלמדות כל האפשרויות החל משיווק במונעי חיפוש, באתרים שונים ברשתות חברתיות, באינדקסים, על ידי יצירת בלוגים וניהולם וכיוצא באלה.

לימודי שיווק באינטרנט מקנים ללומדים כלים לשיווק נכון על ידי הנחלת ידע תיאורטי לצד תרגול מעשי, פיתוח חשיבה שיווקית וכדומה. שיווק באינטרנט וקידום אתרים הם תחום מקצועי מאד ספציפי, המצריך ידע נרחב בשיווק ובפרסום כדי לנצל זאת כראוי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI