דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים האם זה אמין?
האם זה אמין?
ziv 19/04/13 |  צפיות: 4274

מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים? לא! למה? הרי אם כולם חושבים אותו הדבר כנראה שזה טבעי. סנטר כפול, עודף שיער, צלקות בפנים, ועוד שלל בעיות שמהן סובלים אנשים בכל הגילאים אך בעשור השני של שנות ה 2000 אפשר לגשת ולעשות ניתוח ולתקן הכל ולעשות זאת תוך זמן קצר.

במצבים רביםאנו חשים שהגוף שלנו זקוק לתיקון אבל לפעמים הגנטיקה והזמן עושים את העבודה. בשני המקרים מתחילים לחשוב על תחום הרפואה זאת שמעניקה לנו אפשרויות מגוונות לשינוי ושיפור כל חלק בגוף בעלות סבירה לכולנו, מתעניינים על ניתוח?.

אז מה חשוב לבדוק ששוקלים לעבור טיפול לעיניים שקועות? רוצים לדעת הכל על מרפאות מומלצות? אפשר להתחיל? להלן כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להכיר את הנושא טוב יותר.

אם חשבתם על ניתוחי לייזר או נפילת עפעפיים הדבר הראשון הוא היכן לעבור את הטיפול, כיצד להתחיל? קשה להתחרות עם המלצה איכותית, בררו עם שכנים וחברים היום לא קשה למצוא "מנותחים", אפשרות אחרתהיא בדיקת חוות דעת באתרי אינטרנט ברשת. העלות היא לא זאת שקובעת, מדובר כאן בעיקר על הבריאות מהסיבה הזאת צריך לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

רופאים מקצועיים ייתנו לכם לראות הדמייה ממוחשבת, בקשו מהמומחה שידגים לכם איך האזור המנותח יראה בסיומו של הטיפול ולאחר כמה חודשים, באופן זה תוכלי להיות משוכנעת שבחרת במידה ובצורה שמתאימים לגופך.

אין אפשרות לנסות לשפוט את התוצאות והצלחת הניתוח הפלסטי מיד לאחר שיסירו מכם את הגבס, חשוב מאוד לחכות ולשמור על קור רוח מכיוון שכמה ימים אחרי תרד לה הנפחיות והאף יתעצב ויקבל צורה נפלאה.

בקשו ולראות את תיק העבודות המצולם של הרופא המנתח שאצלו בחרתם לעבור את הטיפול, ורק כך יהיה יותר קל לקבל התרשמות מהניסיון שלו וגם לראות ניתוחים וטיפולים שהוא כבר ערך.

בא לכם ללכת ולעשות מתיחת עפעפיים? למדו כמה שיותר על התהליך, שאלו כל מה שעולה לראשכם, לדגומא סיכונים הקיימים בתהליך, השוו מחירים, חפשו ביקורות על המנתח ותעברו את הטיפול בטוחים ורגועים, שיהיה לבריאות!.

לא מצליחים למצוא טיפים והמלצות? בקרו במדריך שלנו ותוכלו למצוא את כל המידע הכי חשוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI