דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים 4 סיבות להשקיע בפיתוח אפליקציות מובייל לעסקים
4 סיבות להשקיע בפיתוח אפליקציות מובייל לעסקים
רונן מקסים 23/04/13 |  צפיות: 3308

בעל עסק ומחפש דרך חדשה לשווק את המוצרים/שירותים שלך? שמעת על אפליקציות לעסקים ולא בטוח שכדאי להשקיע? עבור בעלי עסקים פיתוח אפליקציות מובייל היום הוא כבר מזמן לא בגדר המלצה או 'ניסוי' - אפליקציות מובייל הן כלי שיווקי מעולה שחשוב לדעת לנצל לטובת הצרכים של העסק.

שיווק בפלטפורמות מובייל הוא העתיד

כמו שראינו בשנים האחרונות, השימוש במכשירי מובייל לגלישה, למשחקים, לקניות ועוד רק עולה ועולה. עולם המובייל היום הוא פלטפורמה אדירה שאנשי שיווק למדו לנצל לטובת קידום עסקים. עבור כל בעל עסק, שימוש באפליקציות מובייל לשיווק ופרסום הוא חובה של ממש היום בדיוק כפי שאתר אינטרנט הוא חובה - בבחינת אם אתה לא שם אתה לא קיים. בדיוק כמו שצרכנים מחפשים את אתר האינטרנט של החברה, היום הם מחפשים את האפליקציה שלה.

אפליקציות מכניסות אותך 'לכיס' של הלקוח

ברגע שאפליקציה ירדה למכשיר של הלקוח שלך היא תישאר שם עד שהוא יחליט אחרת והעובדה היא שרוב המשתמשים לא ממהרים למחוק אפליקציה. למעשה, ברגע שהאפליקציה שלך על המכשיר אתה מקבל גישה 24/7 ללקוח שלך - פרסומות, עדכונים, מבצעים והנחות, קמפיינים, רכישה דרך האפליקציה בכל שעות היום ועוד.

שמירה על קשרי לקוחות

אחד המאפיינים החשובים ביותר של הצרכן העכשווי הוא הצורך בשירות לקוחות מן השורה הראשונה. צרכנים היום פחות סלחניים לחברות שלא מעניקות שירות זמין ואפקטיבי. בעזרת אפליקציה תוכל לחזק את הקשר עם הלקוחות שלך, להעניק להם שירות 24/7, לתת להם את ההרגשה שאתה תמיד שם כדי לעזור, לתמוך ולהעניק להם את חווית השירות הטובה ביותר.

המחיר שווה את התמורה

כמו בכל אפיק שיווקי אחר, חייבים לבדוק יחסי מחיר-תמורה לפני שפונים לכיוון. בכל הנוגע לתחום של פיתוח אפליקציות הרי שהאפשרויות השיווקיות והערך המוסף ללקוח אדירים. אין ספק ולו לרגע שאפילו יחסית לאפיקי שיווק מסורתיים כמו רדיו, עיתונות ופרסומות טלוויזיה התמורה למחיר מאוד גבוהה. חשוב לציין כי מפתחי אפליקציות מקצועיים יכולים להוזיל את העלות של פיתוח אפליקציות על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו אתרי מובייל ואפליקציות היברידיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן מקסים


 


מאמרים נוספים מאת רונן מקסים
 
קידום בגוגל בזול, יש דבר כזה?
מחיר חבילת הקידום תלוי מאוד בפרמטרים שסוכמו בין החברה לבין הלקוח. נוכל לומר כי מחיר הקידום תלוי בגורמים כמו: וותק האתר, התחרות על מילת הקידום, קידום של עמוד הבית מול עמודים פנימיים, שעות העבודה הצפויות ועוד.

שו"ת בנושא פיתוח אפליקציות
אפליקציות מובייל הן ליב ליבו של הסמרטפון והטבלט – בלעדיהן חווית השימוש הייתה מוגבלת וספק את עולם המובייל היה מצליח להתפתח במהירות ובאופן שראינו בשנים האחרונות. לא מפציע אם כך כי פיתוח אפליקציות הוא תחום ענק, מורכב ובהחלט מבוקש. אספנו עבורכם כמה שאלות נפוצות על פיתוח אפליקציות.

4 סיבות להשקיע בפיתוח אפליקציות מובייל לעסקים
בעל עסק ומחפש דרך חדשה לשווק את המוצרים/שירותים שלך? שמעת על אפליקציות לעסקים ולא בטוח שכדאי להשקיע? עבור בעלי עסקים פיתוח אפליקציות מובייל היום הוא כבר מזמן לא בגדר המלצה או 'ניסוי' – אפליקציות מובייל הן כלי שיווקי מעולה שחשוב לדעת לנצל לטובת הצרכים של העסק.

מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לאייפון לבין האנדרואיד?
המצאתם רעיון גאוני לאפליקציה חדשה? רוצים לשווק את העסק דרך אפליקציה? לא בטוחים אם עדיף ללכת על אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד? לא יודעים איך לבחור ביניהם?

פיתוח אפליקציות לבלקברי
הבלקברי הוא אחד המכשירים הראשונים שעשו את המעבר מטלפון סלולארי לסמרטפון, למרות ריבוי המכשירים היום, הבלקברי עדיין נמצא בשימוש נרחב

פיתוח אפליקציות עבור מכשירים שונים
החלטתם לפתח אפליקציה? מחפשים בניית אפליקציות לאייפון? לאנדרואיד? לא בטוחים מה עדיף? אם אתם רוצים לפתח אפליקציה שתמשוך כמה שיותר משתמשים תוכלו 'ללכת על כל הקופה' ולפתח אפליקציה שתרוץ גם על טבלטים, על מערכות הפעלה אחרות ואפילו על המחשב הבייתי.

3 טעויות נפוצות בזמן פיתוח אפליקציות מובייל
אפליקציות סלולר הן ללא ספק כלי שיווקי אדיר, אין כמעט עסק שלא יוכל ליהנות מהיתרונות הגדולים של אפליקציה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI