דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אולם שמחות ואירועים
אולם שמחות ואירועים
פורטל בתים 24/04/13 |  צפיות: 3803

אולם שמחות הוא המקום שבו חוגגים בישראל שמחות משפחתיות ולעיתים גם שמחות חברתיות שונות. אולם שמחות הוא בהגדרתו גם אולם אירועים. בתור שכזה הוא צריך להיות מותאם לכל הסוגים האפשריים של השמחות החל מברית מילה צנועה וכלה בחתונה מהודרת או באירוע חברתי רב משתתפים.
הבחירה באולם שמחות ואירועים תלויה כמובן בסוג האירוע, והזמן המתוכנן אליו.
כך למשל ישנם אולמות אירועים שנמצאים בלב העיר והבחירה בהם היא בהתאם לסוג האירוע עצמו. בריתות מילה או מסיבות הולדת הבת, נחגגות בדרך כלל בשעות הצהריים ועם קהל מצומצם וקטן יותר מקהלים שמגיעים לבר מצווה או לחתונות.
לכן הבחירה באולם שמחות שהוא אולם אירועים למטרה הזאת צריכה להיות מותאמת גם למידת הנוחות של האורחים להגיע בשעות הצהריים לאירוע.
סוג כזה של אירועים מאופיין גם בהוצאה כספית פחות גדולה ממה שמוציאים על בר מצווה או חתונה.


האירוע אינו כולל ברוב המקרים זמר להקה או ליווי מוזיקלי ארוך כפי שנהוג בחתונות. אין כמעט גימקים בבריתות מילה והכל מרוכז למעשה לרוב סביב הטקס עצמו. עד שהוא מסתיים.
חשוב גם לזכור כי באירוע כזה ההורים מעדיפים לסיים מהר את המסיבה מאחר ועליהם לטפל בתינוק קטן, שזה עתה נימול, ולכן רוב המחשבות שלהם יהיו סביב זה.
בחירה באולם אירועים לברית צריכה להביא בחשבון את הגורמים הללו ולכן לתת את הדעת בהתאם על אופי ההוצאה הכספית שתוקדש לאירוע. אופי האירוח, האם הוא יכלול מוזמנים רבים או מעטים ( כאמור נהוג להזמין פחות אורחים), ומה יהיה אופי ההגשה  ומה היא תכלול.
אולם שמחות ואולם אירועים במקרה של בר מצווה וחתונה הם שונים לגמרי מכך.
ההעדפה במקרים אלו תהיה לכיוון של השקעה כספית גדולה ולעיתים אפילו הרבה יותר גדולה מהשקעה בבריתות מילה.


בר מצווה וחתונה חוגגים בדרך כלל בערב. ישנם מספר גדול יותר של מוזמנים. ישנו ליווי מוזיקלי לאורך כל האירוע של תקליטן, זמר, או להקה. ישנו צלם שנשכר לאורך כל שעות האירוע וכמות הצילומים שלו תהיה גדולה יותר מאשר בברית מילה.
ההידור ואופי האירוח יהיו גם הם מותאמים.
לכן-אולם אירועים שהוא גם אולם שמחות צריך להיות מטבע הדברים גדול יותר ובעל אפשרות רחבה יותר לספק לבעלי השמחה את מה שהם צריכים בערב שכזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פורטל בתים

המאמר נכתב ע"י פורטל בתים, המרכז מאמרים ואנשי מקצוע בתחום ניהול בתים משותפים



 


מאמרים נוספים מאת פורטל בתים
 
עליית הבתים החכמים: כיצד חברות ניהול נכסים מאמצות את האינטרנט של הדברים כדי ליצור בתים נוחים ויעילים יות
במהלך השנים האחרונות, האינטרנט של הדברים (IoT) שינה את המפה מקצה לקצה, והשפיע רבות על תחום הנדל"ן, כאשר אחד היישומים המשמעותיים ביותר שלו, הרלוונטיים לענף זה, הוא הבית החכם. בית חכם משתמש במכשירים חכמים ובתוכנת ניהול כדי לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של פונקציות שונות, כולל תאורה, טמפרטורה, אבטחה ובידור, והוא מציע אינספור יתרונות לבעלי דירות ולחברות ניהול.

ההשפעה של משבר הקורונה על תחום ניהול ואחזקת מבנים
בתקופת הקורונה, היתרון של חברת ניהול ואחזקת מבנים רק הפך לבולט יותר, וחברות ניהול הניצבות מול אתגרים חדשים, נדרשו לעבור בעל כורחן לשלב הבא, ולעדכן את סל המוצרים שלהן בהתאם למציאות המשתנה.

כיצד להבטיח שבעלי חיים לא רצויים ישמרו מרחק מהבית המשותף?
בעת החיפוש אחר חום, מזון, מחסה ותנאים נוחים, בעלי חיים ומזיקים יכולים למצוא את דרכם לבניין שלכם, ללא כל קשר לעונת השנה. כדי שתוכלו להימנע מכל ההשלכות הכרוכות בביקור התמים, עליכם לנקוט באמצעי המניעה הנחוצים

השיטות היעילות ביותר לגביית ועד בית
השימוש בשיטה יעילה לגביית וועד בית תקל על העבודה שלכם בצורה משמעותית. למרבה המזל, כיום יש שפע של פתרונות המאפשרים לכם לגבות בקלות את דמי ועד הבית מהדיירים, אחת מהן היא תכנה לניהול בניינים.

אתגרי התחזוקה של מבנים גבוהים בת"א
קצב הבנייה של בניינים גבוהים בישראל הולך וגובר ומדי שנה קמים מבני מגורים חדשים. מנגד, אין בישראל קו מובנה ומספק של חקיקה העוסקת באחזקת מבנים, מה שמוביל לתחזוקה לא ראויה והזנחה של מבנים רבים לאורך השנים.

שכרתם חברת ניהול? אלו 3 דברים שהיא צריכה לעשות לפני הכל
30/11/20 | נדל"ן
בין אם שכרתם חברת ניהול בתים משותפים בת"א ובין אם חברת אחזקת בתים ברמת השרון, הדרישות לניהול יעיל של המבנה טבעיות ומשותפות לכולם. החל ממתן שירות מעולה ועד לשמירה על המבנה כולו במצב אופטימלי, אחריותה של חברת הניהול גדולה ומגוונת, ודורשת כישורים רבים. היכולת לגשת לעבודה כבר מהרגע הראשון, היא זו שמעידה על כך שמדובר בחברת אחזקת בתים משותפים מקצועית. לכן אם רק לפני רגע ממש שכרתם חברת ניהול מקצועית, הנה 3 דברים שעליה לעשות כבר בימי העבודה הראשונים.

ניהול בתים משותפים: איך לבחור חברת ניהול בתים
תחום ניהול בתים עבר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים ביותר. מה שהיה בעבר בתור מהלך קבוע שנעשה באמצעות דיירים שבחרו בועד בית פנימי לכל אורך השנה. כזה שהורכב בדרך כלל מדייר אחד או משפחה אחת, הפך להיות מהלך נפוץ של העדפת התקשרות עם חברו המתמחות בתחום ניהול במאמר זה נבחן את השלבים בבחירת חברת ניהול בתים

אלו שירותים מספקת חברת ניהול ואחזקת מבנים
חברת ניהול ואחזקת בתים היא כיום חזיון נפוץ בבנייני מגורים רבים בישראל. בכל רחבי הארץ מרבית הבניינים החדשים מנהלים את ענייני הבניין שלא באמצעות ועד בית פנימי אלא אך ורק באמצעות חברת ניהול חיצונית. מהם השירותים שמציעות חברות ניהול ואחזקת מבנים? מה היתרון הגדול בניהול מבנים חיצוני?

פתרונות חימום אפשריים להפקת אירועים בחורף
איך מפיקים אירועים בטבע בחורף? איך ניתן לספק תנאי נוחות, מיגון מגשם רוחות וקור ועדיין ליצור אווירה של אירוע בטבע? כל הפרטים על הפקת אירועים בטבע בחורף כאן.

ניקוי שמנים וקרקע מזוהמת
28/04/13 | תעשייה
בשנים האחרונות גדלה מאוד המודעות בקרב מפעלי תעשיה, חברות ציבוריות, ונותני שירותים שונים בתחום המסחר לנושאים הקשורים לשמירה והגנה על סביבת הייצור והשירות שלהם. הגורמים לכך הם בין השאר ריבוי התוצרת התעשייתית שיש בה חומרים מכילי דלק סולר ושמן או כאלה העלולים לזהם את הקרקע. לכן ניקוי שמנים וקרקע הוא הכרח בלתי נמנע כיום מבחינתם של עסקים רבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI