דף הבית רפואה ובריאות ספא מהי שיטת הטיפול איורוודה?
מהי שיטת הטיפול איורוודה?
ספא וילה בל 29/04/13 |  צפיות: 3274

בשנים האחרונות, ניתן לראות כי רבים בארץ ובעולם גילו את שיטות הרפואה ההוליסטית ופונים אליה לקבלת פתרונות רבים לגוף והנפש. איורוודה היא שיטת טיפול הוליסטית המגיעה ישירות מהודו ונפוצה במיוחד בארצות המזרח כמו נפאל, טיבט וכן גם בחלקים שונים בסין. כיצד האיורוודה עובדת ומתי היא רלוונטית?

הגוף והנפש

הביטוי המשמעותי ביותר באיורוודה טמון בעובדה שהיא רואה את הגוף והנפש כדמות אחת שאיננה ניתנת להפרדה. כאשר מטפלים בנפש, מטפלים בגוף ולהיפך. בדיוק מהסיבה הזאת, האיורוודה שונה בתכלית מכל אותם טיפולי ספא בשל התרכזותו לא רק בהיבט הפיזי של הגוף, אלא גם בהרגעה אמיתית של הנפש.

עיסוי בשנים חלקים

ההיבט המפורסם ביותר באיורוודה, עבור הקהל הרחב, קשור דווקא בעיסויים המפנקים והמרגיעים במיוחד. בתחילת העיסוי, מורחים שמן שומשום חם על כל הגוף, במהלכו מתבצע עיסוי איטי ועדין במיוחד, המאפיין את טיפולי האיורוודה. כבר בשלב הזה, המטופל נכנס למצב רגוע ונעים בכל חלקי הגוף במהלכו הוא נטען באנרגיות חדשות לאחרי הטיפול.

לאחר מכן, בשלב השני, מגיע שלב נעים ומעניין לא פחות בו מתרכזים בעין השלישית שבמרכז המצח. גם השלב הזה מתחיל עם שמן שומשום וחם נעים, אך כזה שמתרכז אך ורק בעין השלישית והקרקפת כולה. בשלב הזה, עובר המטופל עיסוי מפנק ומרגיע במיוחד של כל אזור העין השלישית והקרקפת לשם עוררות רוחנית ותחושת רוגע כללית בגוף ובנפש.

ההיבט הרפואי

מעבר להיותו של טיפול האיורוודה מפנק, נעים בכל הגוף ואף משחרר אנרגיות, ניתן לפנות אל טיפול איורוודה מקצועי גם לשם קבלת סיוע רפואי של ממש. בהיבט הגופני, ניתן לסייע בשחרור שרירים תפוסים, המרצת מחזור הדם והרגעת הגוף, אך גם בהיבטים פנימיים בהם כאבי ראש, סחרחורות, תשישות נפשית ועוד.

אם כן, כאשר מחפשים עיסוי מפנק מומלץ לא להתפשר ולגשת דווקא אל טיפולי איורוודה מקצועיים. בטיפול שכזה מקבלים חוויה מהנה ומרגיע במיוחד כמו בכל עיסוי אחר, אך בנוסף לזה מקבלים באמצעות עיסוי לעין השלישית ושמן שומשום חם גם דחיפה משמעותית לאנרגיות הפנימיות, מטפלים בבעיות כרוניות וחוזרים לחיים חדשים ומלאי מרץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספא וילה בל


 


מאמרים נוספים מאת ספא וילה בל
 
חבילות ספא נהדרות לכל אחד ולכל סגנון
30/05/13 | ספא
בת הזוג שלכם חוגגת יום הולדת בקרוב? אתם רוצים להפתיע בן או בת משפחה במתנה קצת אחרת, ובעיקר מפנקת? אם כן, חבילות ספא, המוצעות כיום על מכוני הספא השונים בארץ, הן המתנה המושלמת לכל אחד ואחת. אלו יכולות להיות חבילות ספא ליחיד וגם חבילות ספא לקבוצות, כך או כך האפשרויות הן רבות ומגוונות.

מהי שיטת הטיפול איורוודה?
29/04/13 | ספא
בשנים האחרונות, ניתן לראות כי רבים בארץ ובעולם גילו את שיטות הרפואה ההוליסטית ופונים אליה לקבלת פתרונות רבים לגוף והנפש. איורוודה היא שיטת טיפול הוליסטית המגיעה ישירות מהודו ונפוצה במיוחד בארצות המזרח כמו נפאל, טיבט וכן גם בחלקים שונים בסין. כיצד האיורוודה עובדת ומתי היא רלוונטית?

להתפנק ביחד עם ספא לקבוצות
20/03/13 | ספא
מי שביקר אפילו פעם אחת בספא, מכיר את ההרגשה הנפלאה והמשחררת של טיפולים מגע, עיסויים ומסאג'ים שונים. אבל מעניין לדעת שחוויה של ספא מפנק ומרגיע יכולה להתאים לא רק ליחידים ואפילו לא רק לזוגות. ניתן לבלות נהדר בספא, גם במסגרת רחבה יותר, של עשרה אנשים יחד ואפילו יותר.

ספא לקבוצות- חוויה משותפת
25/02/13 | ספא
אחת התופעות ההולכות וצוברות פופולריות היא ביקור קבוצתי בספא. זוהי תופעה מתבקשת נוכח העלייה המתמדת בפופולריות של טיפולי ספא בכלל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI