דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מאפים פתיחת מאפייה - להגשים חלום
פתיחת מאפייה - להגשים חלום
רוני ארז 30/04/13 |  צפיות: 14283

רבים הם האנשים הנהנים ושולטים במלאכת האפייה, אך רק מעטים מעיזים להפוך את החלום למציאות ולפתוח מאפייה. חשוב לדעת כי הפיכת התחביב לעסק מציאותי ומכניס, המסוגל להשתלב בהצלחה בתחום תחרותי, דורשת היכרות מעמיקה עם עולם המאפיות ומאפייניו, וכן תכנון זהיר ומוקפד של העסק על פרטיו וייחודו. על ההיערכות הראשונית לכלול בין היתר הגדרה מדויקת של עלויות ההקמה, רכישת ציוד וכלים לאפייה, וקבלת אישורים מגופי הפיקוח השונים.

במה כרוכה פתיחת מאפייה

פתיחתה של מאפייה או קונדיטוריה כרוכה בעלויות הקמה גבוהות, הכוללות רכישת ציוד תעשייתי יקר כמו תנורים, ומיקסרים, רכישה ראשונית וגדולה של חומרי גלם, והעסקת עובדים והכשרתם. כמו כן, יש לבטח את העסק בביטוחי מבנה וצד ג', ולהמציא אישורים רבים ושונים ממשרד הבריאות ומהרשויות המקומיות. בתוך כך, קיימת משמעות רבה למיקומו של העסק, שכן ככל שהאזור יותר מבוקש כך עלויות ההשכרה והארנונה יהיו גבוהות יותר. לסיום, יש להתחשב גם בשיפוצים הנדרשים במקום על מנת להפכו למאפייה פרקטית ואטרקטיבית.

איזה סוג של מאפייה אתם רוצים לפתוח

קיימים סוגים רבים של מאפיות, ומרביתן מתמקדות בתחום מסוים בו הן מתפתחות לאורך השנים. דוגמאות לכך מהוות מאפיות המתמחות בייצור מאפים קפואים, מאפיות לחמים כפריים, מאפיות אורגאנית ומאפיות בורקסים ומתוקים. לכן, חשוב לבחור בענף המשלב בין תחומי העניין והכישורים של בעלי המאפייה, ובין הכדאיות והביקוש של תחום זה בשוק. כמו כן, יש למתג ולייחד את המאפיה לעומת מתחריה באמצעות סגנון, תפריט ועיצוב, הנקבעים בין היתר בהתאם למיקום העסק. כך לדוגמא, מאפייה במרכז קניות בצפון תל אביב תהיה בעלת עיצוב יוקרתי, ותגיש מיני מאפה אקסקלוסיביים ואיכותיים. מאידך, מאפייה באזור תעשייתי תתמקד במאפים פשוטים וטעימים, ואילו מאפייה בשכונת מגורים יכולה להתמקד בלחמים טריים ובריאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני ארז


 


מאמרים נוספים מאת רוני ארז
 
חלום ה- Realocation של כולם
אנשים רבים חולמים על הגירה למדינה אחרת עבור מגורים, עבודה או לימודים. תופעת ה- Realocation הולכת וצומחת עם כל שנה שעוברת, זאת משום שכיום להגר למדינה אחרת הפך להיות דבר שגור ואפשרי. עם כניסתן של הטכנול

צו ראשון – עצות והבהרות
אין ספק כי קבלת צו ראשון היא מאורע משמעותי בחיים, ורבים הם המגיעים ללשכות הגיוס נרגשים ולחוצים. לכן, חשוב להבין מראש מה צפוי לכם, ולהתנהל באופן נכון על מנת שהיום יעבור במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

למה כדאי לגשת ללימודי רפואה באיטליה
אין ספק כי לימודי רפואה באיטליה מועדפים על סטודנטים זרים מישראל ומכל העולם, וזאת בזכת קשת רחבה של יתרונות. ראשית, מדובר בלימודים במדינה קרובה יחסית לישראל, בעלת תרבות מערבית וים תיכונית תוססת, המציעה חיי תרבות ופנאי משובחים, ומגורים במקומות מהיפים בעולם

מגוון קורסי אנגלית און ליין
התפתחות האינטרנט בעשור האחרון, לצד חדירתה לכל בית אב ועסק ולכל תחום עניין, הפכה את הרשת לכלי רב עוצמה המייעל ומשפר את איכות החיים. אחת האופציות החדשות שהרשת מציעה לגולשים בה הינה לימודים און ליין בתחומים רבים ושונים, כולל קורסי לימוד אנגלית באינטרנט.

תנאי קבלה ללימודי רפואה בארץ ובחו"ל
לימודי רפואה הינם משאת נפשם של אנשים רבים המעוניינים לחקור את גוף האדם ולהביא מזור ועזרה לסובלים. יחד עם זאת, לימודים אלו אינם מתאימים לכל אחד, ולו מפני שהם נפרסים על פני שש שנים, שלאחריהן יש לגשת ללימודי התמחות נוספים שאוכם משתנה כתלות בתחום ההתמחות.

מבחן GRE כתנאי קבלה ללימודי תואר שני בחו"ל
GRE הינו מבחן בינלאומי בשפה האנגלית, המשמש ככלי למיון וסינון סטודנטים זרים המעוניינים ללמוד בחו"ל לתואר שני.

טויוטה היילקס - כוח עבודה אמיתי
23/09/13 | רכב
כאשר עומדים לרכוש רכב חדש לצרכי עבודה מתכוונים לטנדר חזק, גדולה ויציב, המסוגל לעמוד בתנאי שטח קשים ולספוג זעזועים וחבטות. כלומר, רכב שאינו מצועצע אלא מהווה כוח עבודה אמיתי, כמו שרק טויוטה היילקס מציע.

לימודי וטרינריה - תכני הלימוד ואפשרויות תעסוקה
על מנת לשמור על החיות ולדאוג לבריאותן יש צורך באנשי מקצוע מיומנים אשר סיימו לימודי וטרינריה בארץ או בחו"ל.

ללמוד אנגלית לבד
לנוכח תהליכי הגלובליזציה החלים בעולם ואשר משפיעים גם על הווי העסקים והתרבות בישראל, ניכרת בשנים האחרונות מגמת עלייה ברצון ללמוד אנגלית בקרב מגזרים שונים.

מידע כללי אודות ציוני המבחן הפסיכומטרי
אין ספק כי העניין המכריע והחשוב ביותר בבחינה הפסיכומטרית הוא הציון המושג בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI