דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג הכרויות באינטרנט – למצוא מרחוק ולהכיר מקרוב
הכרויות באינטרנט – למצוא מרחוק ולהכיר מקרוב
שירה דרורי 03/05/13 |  צפיות: 3807

בעוד שפיקאפ בארים או מקומות בילוי שונים בהם ניתן להכיר יכולים להיות חוויה מהנה ביותר, לא לכולנו יש את הפריווילגיה לצאת לבלות ולהכיר אנשים. כאשר אין אפשרות לחפש אחר בן זוג ברדיוס סביבת המגורים או העבודה, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש ברשת האינטרנט הזמינה ולמצוא בן זוג תוך זמן קצר באחד מאתרי הדייטינג השונים. הכרויות באינטרנט היא תופעה שהולכת ותופסת תאוצה, וכיום כל אחד מכיר או ניסה את פלטפורמת ההתאהבויות החדשה.

אתרי הכרויות באינטרנט

אתרי הכרויות הם אתרי אינטרנט המציעים פלטפורמה נוחה למציאת בני זוג על פי קריטריונים ועל סמך פרופילים של אנשים. כל אחד הנרשם לאתר הכרויות עונה על מספר שאלות הכוללות מידע אישי, מראה חיצוני, העדפות, תחביבים ותחומי עניין, בן זוג מועדף, וכמו כן מספק מספר תמונות, כך שבסוף תהליך ההרשמה נוצר לכם כרטיס ווירטואלי המשמש אתכם לחיפוש והשארת הודעות אצל משתמשי האתר. ישנם עשרות אם לא מאות סוגים של אתרים, חלק מוצלחים יותר וחלקם פחות, ובשביל להשתתף בסצנת ההיכרויות אונליין, כל מה שצריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט ומעט סבלנות וזמן.

לעבור מהמחשב אל המציאות

נטייה של רבים היא ליהנות מהנוחות והאנונימיות שמספקת מערכת היחסים המקוונת, ולהימנע בהרבה מקרים להמשיך הלאה אל הכרות פנים מול פנים. בשביל להחליט האם אתם באמת מתאימים זה לזו, והאם יש פוטנציאל לזוגיות משכרת, רק פגישה אמתית בדייט, תוכל לעזור לכם להחליט כיצד ממשיכים משם.

בנוסף, בעוד אין זה תמיד נעשה בכוונת זדון, לעיתים התמונות אינן עדכניות או פשוט לא משקפות את המציאות, ויתכן כי המראה אליו נמשכתם בפרופיל, שונה מאוד מהמציאות, וחבל לבזבז זמן בדיבורים אם אינכם מוכנים להמשיך אל הצעדים הבאים.

לכן שנסו מותניים, הרימו צלצול ומצאו תאריך משותף לדייט המיוחל. משם הכל כבר תלוי בכם.

אל תפחדו לפגוש אנשים מערים אחרות

הנטייה הטבעית עבור רוב האנשים המשתמשים בשירות של אתרי הכרויות היא לסמן כי הם מחפשים בעיר מגוריהם, ואת הפניות מאנשים מרוחקים הם ישר זורקים לפח, מומלץ בכל זאת לתת לחברה מחוץ לרדיוס הנוחות שלכם, את ההזדמנות המתאימה. חישבו על זה כך, כאשר פוגשים אנשים למטרת הכרויות, בין אם זה בעבודה, ברכבת או ביציאה עם החברים, ברוב המקרים פוגשים אנשים מערים אחרות, ולא חושבים על מרחק המגורים. כאשר הכימיה טובה ויש חיבור בין השניים, לא צריך לפחד מלהפעיל קצת את הרגליים, וכשתתאהבו זה בזו, תשימו לב כיצד במהרה המרחקים מתגמדים והכל נראה קרוב יותר מאי פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI