דף הבית עסקים שיווק ופרסום חברת ההפקות של רוני אטיאס
חברת ההפקות של רוני אטיאס
שירה דרורי 07/05/13 |  צפיות: 5049

בין אם מדובר בפסטיבל מוסיקה של כמה ימים, הופעת אמן מחו"ל או  אירוע חגיגי לציון מאורע כזה או אחר, הפקת אירוע בסדר גדול משמעותי איננה משימה קלה. מלבד האירגון המסובך שדורש רמת ניהול גבוהה תוך התממשקות עם מולטי גורמים וניצוח על צוות רב תחומי תוך יצירה בלוח זמנים קצר ותובעני, התחום הוא תחום של טאלנטים הדורש ניסיון ומיומנות לעבוד בסביבה הייחודית, והתובענית. חברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

ניסיון עשיר בתחום הבידור בענף המלונאות

חברת ההפקות של רוני אטיאס היא הגוף המעניק שירותי בידור והפקות לרשת המלונות הגדולה והמובילה בארץ – רשת פתאל. החברה מחזיקה צוותי בידור המורכבים מטאלנטים וצעירים אשר עובדים בעבודה במסגרת עבודה מועדפת, ואלה מופיעים במיטב המלונות בישראל מטבריה, דרך ים המלח ועד אילת. החברה מעסיקה את מיטב הכישרונות הצעירים בישראל, כאלה עם תאווה לשואו איכותי ושאיפה להעניק בידור מהנה ואיכותי. צוותי הבידור של רוני אטיאס, אשר עובדים במלונות בצורה מקצועית ושוטפת, הם צוותי הבידור המובילים במדינה, אשר המיומנות, הזריזות, הניידות והמוניטין הגבוה שלהם באים לידי ביטוי על בסיס יומי במלונות הרבים של רשת פתאל.

חברת ההפקות – רוני אטיאס

החברה היא אחת מחלוצות חבורת ההפקות המקצועיות בארץ, ולזכותה רזומה עשיר של אמנים פורצי דרך ומופעים מובילים בלתי נשכחים. החברה פועלת עוד משנת 1999, תחת השם "טו גוד טו בידור", ומאז גדלה לצוות של 200 איש כיום. החברה היא חברת הפקות המציעה פתרונות מקיפים ומלאים , ומייצרת הפקות מקור מנצחות ומהנות. החברה מרימה ארבעה מופעי בידור מקוריים ושונים בכל שנה (50 עד היום), הנחשבים להצלחה מסחררת, ובה משחקים טאלנטים מוכרים כמו: יעל בר זהר, דפנה דקל, יובל המבולבל, יהודה נהרי, עופר חיון, אפרת דוד, אגם רודברג, אפרת רייטן, אמיר פיי גוטמן, הראל מויאל, הראל סקעת רוני סופרסטאר ועוד רבים אחרים. בלהקות הבידור תמצאו אנשי מקצוע מתחומים שונים כמו זמרים, רקנים, תקליטנים, מדריכי ילדים, מפעילים, מנהלי  צוותים ועוד, כאשר כולם הם אנשי מקצוע מובילים בתחומם, בוגרי להקות צבאיות ובתי ספר מובילים למשחק ושירה.

הפקות מקוריות ופורצות דרך

ברזומה החברה ניתן למצוא קרוב ל 50 הפקות מקוריות ומלהיבות, כאשר חלקן הפכו לאבן דרך בהיסטוריה התרבותית של תחום הבידור בארץ. החברה דואגת להפקה מלאה החל מיצירת הפקות על פי בקשה ודרישה, ועד טיפול באלמנטים השונים של המופע כמו: הלחנות פסקולים, כתיבה, בימוי, הלחנה, עיצוב תלבושות ועוד אנשי מקצוע שונים מתעשיית הבידור בארץ.

את הפקות הבידור המקוריות יצרו במיוחד, ע"פ בקשת החברה, אומנים מן השורה הראשונה בארץ: כותבים, במאים, כוריאוגרפים, מלחינים, מעצבי תלבושות ואנשי מקצוע נוספים מתעשיית הבידור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI