דף הבית תיירות ונופש אטרקציות מתנפחים להשכרה, זה לא רק טרמפולינה
מתנפחים להשכרה, זה לא רק טרמפולינה
נטלי אלוני 10/05/13 |  צפיות: 3675

מתנפחים משדרגים כל אירוע. לא צריך לנסוע ללונה פארק כדי לקפוץ על מתקני לונה פארק, גם במסיבת יום ההולדת שלכם תוכלו לפנות אל חברות העוסקות בתחום של מתנפחים להשכרה וליהנות מיום הולדת מדליק, מאווירה משעשעת ולחגוג יום הולדת שלא יישכח במהרה.

מתנפחים – על סוגי המתנפחים השונים

בתחילה זו הייתה הטרמפולינה שכיכבה בכל מסיבה. צעירים וגם מבוגרים נהנו לקפץ עליה, לרחף באוויר, לפרוק אנרגיות, להשתעשע ולשמוח. בשנים האחרונות המתנפחים עבורו שדרוג וכיום הם מחקים הרבה מתקני לונה פארק ומעניקים את אותה החוויה. בכל יום הולדת ובכל אירוע  אפשר לשכור מתקני לונה פארק וליהנות גם בחצר הפרטית שלכם.

יש סוגים רבים ומגוונים של מתנפחים. יש מתנפחים מרתקים המעמידים לפני החוגגים אתגרים ומשימות רבות. יש מתנפחים להשכרה המשלבים מסלולי מכשולים, יש קיר טיפוס, יש מבוך, יש זחילה דרך מחילות, חציית גשרים ועוד. בדרך כלל מתקני המתנפחים פועלים באמצעות מפוחים המותקנים בכל צד ומאפשרים תזוזה של המתקנים לקול צהלות החוגגים.

כאשר אתם פונים אל חברה העוסקת בתחום השכרת מתנפחים כדאי לברר האם היא מחזיקה את מתקני המתנפחים החדישים ביותר בשוק כמו למשל מתקנים המחקים  סדרות טלוויזיה פופולאריות. אחד המתקנים המבוקשים ביותר הוא מתקני מתנפחים המחקים את סדרת הטלוויזיה הישרדות.

מתנפחים להשכרה – כך תקפידו על כללי הבטיחות

כמו בכל מתקני לונה פארק כך גם בעת שכירת מתנפחים לכל מסיבה ולכל אירוע יש להקפיד על כללי הבטיחות.

אין להפעיל מתקני לונה פארק ללא נוכחות של מבוגר אחראי. חברות רבות העוסקות בתחום של השכרת מתנפחים נוהגות לשלוח נציג מטעמם בכל אירוע כדי שיפקח, ישמור על הבטיחות וימנע אסון.

אסור להתקין את המתנפחים בחוץ ביום חורף סוער. רוחות חזקות עלולות להרים את המתקן מעל פני האדמה, להפוך אותו או לגרום לתזוזות העלולות לסכן את החוגגים.

את מתקני המתנפחים יש להציב על מישור, לא על מקום משופע, ועל אדמה חולית או דשא. כאשר מציבים מתנפחים על משטחי בטון  החוגגים עלולים ליפול על הבטון ולהינזק. במידת הצורך אפשר לפרוס תחת המתקן מחצלת או שטיח כדי להגן על בסיס המתקן ועל המשתמשים.

מתקני לונה פארק וגם מתנפחים פועלים על חשמל, יש להרחיק את המשתמשים מכבל החשמל. רצוי לשכור גנראטור כדי שייתן גיבוי בכל מקרה של הפסקת חשמל או תקלות אחרות במערכת החשמל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נטלי אלוני


 


מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני
 
מרפאת שיניים – הכול על השתלות ועל אודות אורתודונטיה
כאשר אנחנו מרגישים כאבים בפה או סובלים מבעיות אחרות, אנו תרים אחר מרפאת שיניים בפתח תקווה. מומלץ לחפש מרפאת שיניים עם רופאים מומחים ובעלי ותק.

הדברות - כל מה שרצית לדעת על אודות הדברות
הדברות אלו פעולות שאותן עושים כדי להרחיק מזיקים ובעלי חיים מהדירה או משדות חקלאיים. ראשית כל צריך לבדוק היטב כי לבעל החברה של הדברות יש רישיון תקף וכי כל התכשירים של ההדברה קיבלו את אישור משרד הבריאות, ע"י הדברה אפשר להיפטר ממכרסמים וחרקים, עטלפים ויונים.

קייטרינג - כדי לחפש את הטובים מבין כולם
כלל חשוב כשבוחרים קייטרינג הוא, לבדוק כמו שצריך שכל חומרי הגלם של מוצרי המזון הנם באיכות גבוהה וכי יש תנאי קירור אופטימליים. כל השנה ובאופן מיוחד בתקופת הקיץ צריך לשמור על המזון שלא יתקלקל. כדי שמשתתפי המסיבה לא יקבלו כאב בטן צריך להקפיד מאוד שהובלתם של מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

מסגרות – כמעט כל מה שברצונכם לדעת אודות מסגרות ועל אודות מסגר
מסגרות הוא שמו של המקצוע, ומסגר הוא שמו של בעל המלאכה. כשמעוניינים ללמוד מסגרות קיים צורך לעשות קורס ייעודי ובסיומו מקבלים תעודת מסגר. בקורס מסגרות ירכוש התלמיד ידע על חומרי העבודה המיוחדים, הבנה בשרטוטים ובתכניות בנייה וניסיון בטכניקות של ריתוך והלחמה.

מתנפחים להשכרה, זה לא רק טרמפולינה
10/05/13 | אטרקציות
מתנפחים משדרגים כל אירוע. לא צריך לנסוע ללונה פארק כדי לקפוץ על מתקני לונה פארק, גם במסיבת יום ההולדת שלכם תוכלו לפנות אל חברות העוסקות בתחום של מתנפחים להשכרה וליהנות מיום הולדת מדליק, מאווירה משעשעת ולחגוג יום הולדת שלא יישכח במהרה.

ניסור בטון - טכניקה חדשה בענף הבנייה
10/05/13 | שיפוצים
ניסור בטון זוהי טכניקה מתקדמת בענף הבנייה. בעבר כאשר רצו לבצע חיתוך בטון היו עושים זאת באמצעים ידניים, באטיות ועם הרבה לכלוך. הודות לטכניקה המתקדמת ולציוד החדיש, ניסור בטון או גם קידוח בטון נעשים בדייקנות, במקצועיות וכמעט ללא לכלוך.

הדברה אורגנית – פיתוח עולמי לשיפור איכות חיי האדם
המחקר והפיתוח בכל מה שנוגע לשיפור חיי הסביבה והפיכתו לעולם ירוק יותר ואקולוגי התפתח מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר היה קשה למצוא מוצרים אורגנים וקמח שהוא לא רק קמח חיטה לבן, היום יש חנויות טבע רבות שמלאות בחומרים אורגנים למאכל ולבישול והנושא עלה הרבה יותר למודעות של בני האדם. ולא רק באוכל. נושא נוסף שתפס תאוצה עם הפיכת העולם לאקולוגי יותר זה נושא ההדברה הירוקה.

אומניות לחימה ובריאות - מה הקשר?
בשנים האחרונות נעשו מחקרים רבים בנושא הקשר שבין בריאות האדם לבין אומניות לחימה. מהמחקרים עולה כי לאומניות הלחימה יש השפעה ניכרת על בריאות בני האדם. אומניות לחימה מקנות יתרונות בריאות טובים לילדים וגם למבוגרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI