דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מרפאת שיניים – הכול על השתלות ועל אודות אורתודונטיה
מרפאת שיניים – הכול על השתלות ועל אודות אורתודונטיה
נטלי אלוני 10/05/13 |  צפיות: 3577

כאשר אנחנו מרגישים כאבים בפה או סובלים מבעיות אחרות, אנו תרים אחר מרפאת שיניים בפתח תקווה. מומלץ לחפש מרפאת שיניים עם רופאים מומחים ובעלי ותק. מרפאת שיניים בפתח תקווה מתעסקת בשטחים שונים, בטיפולי שורש, בסתימות, בשיקום פה, באורתודנטיה ובהשתלות. במאמר זה בחרנו לדון על אודות שיקום פה ועל השתלות בכל מרפאת שיניים בפתח תקווה.

מרפאת שיניים בפתח תקווה - הכול על סוגי טיפולי השיניים הרבים

1. מרפאת שיניים בפתח תקווה - שיקום פה הינו אחד מההתמחויות של מרפאת שיניים בפתח תקווה. שיקום פה הינו שחזור של השיניים המעניק שיפור ממשי בתפקוד הפה ובאסתטיקה. לא כל רופא שיניים מתעסק בשיקום פה. זה תחום הדורש מקצועיות וידע מיוחד.

2. מעבר לסתימות וטיפולי שורש, כולל שיקום פה מגוון רחב של טיפולים, כל מרפאת שיניים בפתח תקווה מתמחית במסגרת שיקום פה גם בנושא של כתרים והשתלות.

3. אם לא נבחר מרפאת שיניים בפתח תקווה המומחית בתחום שיקום הפה, אנו עשויים לשלם מחיר יקר. כאשר פונים למרפאת שיניים שאין לה ניסיון בתחום, נאלצים לעבור את הטיפול פעם נוספת , דבר הכרוך בממון רב וכאבים .

אורטודנטיה - ממש לא אך ורק ליופי

1. אורטודונטיה - ההגדרה של אורטודנטיה היא יישור שיניים. תחום זה עוסק בטיפול בסגירת הפה כתוצאה מאי סדירות שיניים, מחוסר התאמה בין הלסתות, סגירת פה פגומה ויישור שיניים עקומות.

2. אין זה נכון שאורטודנטיה נותנת פתרון ומיועדת רק למטרת הצד האסתטי, זו טעות. שיניים ארוכות או קצרות יותר מדי, שיניים לא ישרות ובעיות סגירה של הפה עשויים לגרום לכאבי ראש ולסבל רב.

3. טיפול אורתודנטי יהיה מסוגל ליישר שיניים עקומות ולהחזיר אותם למקומם הרצוי. הטיפול המקובל הוא באמצעות חוטים ממתכת בתוך פלטת שיניים. באמצעות יצירת לחץ הנובע ממתיכת חוטי המתכת על השיניים , שבים השיניים למקום שלהן.

4. טיפולים אורתודנטיים מקובלים על גילאים שונים ואכן גם מבוגרים וגם צעירים מסתייעים ומקבלים טיפולים שונים השייכים לתחום של אורטודנטיה.

השתלות שיניים - הטיפול ששינה את את המראה של הפה

1. השתלת שיניים זהו מהלך כירורגי שבו מורכבים שתלים דנטאליים בתוך הפה. השתלים מחליפים שיניים שהיה צורך לעוקרן או גם שיניים שחדלו לפעול.

2. השתלת שיניים נערכת בהרדמה על ידי רופא מומחה בעניין. אל הלסת מוחדר בורג והינו מהווה את הבסיס הראשוני שעל גביו יורכב השתל.

3. השתלים מיוצרים מחומרים חזקים כגון טיטניום הנשארים בפה שנים רבות.

4. השתלת שיניים אינה תהליך מהיר והדבר יכול להמשך לאורך מספר חודשים, במהלך הזמן הזה לא מן הנמנע שיהיו תופעות נלוות של כאבים או נפיחויות. לאחרונה קמו שיטות חדשות שמאפשרות השתלת שיניים במשך כמה שבועות.

5. השיניים המושתלות בתהליך של השתלת שיניים יהיו שיניים חדשות, יפות, בוהקות וממלאות תפקידן בנאמנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נטלי אלוני


 


מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני
 
מרפאת שיניים – הכול על השתלות ועל אודות אורתודונטיה
כאשר אנחנו מרגישים כאבים בפה או סובלים מבעיות אחרות, אנו תרים אחר מרפאת שיניים בפתח תקווה. מומלץ לחפש מרפאת שיניים עם רופאים מומחים ובעלי ותק.

הדברות - כל מה שרצית לדעת על אודות הדברות
הדברות אלו פעולות שאותן עושים כדי להרחיק מזיקים ובעלי חיים מהדירה או משדות חקלאיים. ראשית כל צריך לבדוק היטב כי לבעל החברה של הדברות יש רישיון תקף וכי כל התכשירים של ההדברה קיבלו את אישור משרד הבריאות, ע"י הדברה אפשר להיפטר ממכרסמים וחרקים, עטלפים ויונים.

קייטרינג - כדי לחפש את הטובים מבין כולם
כלל חשוב כשבוחרים קייטרינג הוא, לבדוק כמו שצריך שכל חומרי הגלם של מוצרי המזון הנם באיכות גבוהה וכי יש תנאי קירור אופטימליים. כל השנה ובאופן מיוחד בתקופת הקיץ צריך לשמור על המזון שלא יתקלקל. כדי שמשתתפי המסיבה לא יקבלו כאב בטן צריך להקפיד מאוד שהובלתם של מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

מסגרות – כמעט כל מה שברצונכם לדעת אודות מסגרות ועל אודות מסגר
מסגרות הוא שמו של המקצוע, ומסגר הוא שמו של בעל המלאכה. כשמעוניינים ללמוד מסגרות קיים צורך לעשות קורס ייעודי ובסיומו מקבלים תעודת מסגר. בקורס מסגרות ירכוש התלמיד ידע על חומרי העבודה המיוחדים, הבנה בשרטוטים ובתכניות בנייה וניסיון בטכניקות של ריתוך והלחמה.

מתנפחים להשכרה, זה לא רק טרמפולינה
10/05/13 | אטרקציות
מתנפחים משדרגים כל אירוע. לא צריך לנסוע ללונה פארק כדי לקפוץ על מתקני לונה פארק, גם במסיבת יום ההולדת שלכם תוכלו לפנות אל חברות העוסקות בתחום של מתנפחים להשכרה וליהנות מיום הולדת מדליק, מאווירה משעשעת ולחגוג יום הולדת שלא יישכח במהרה.

ניסור בטון - טכניקה חדשה בענף הבנייה
10/05/13 | שיפוצים
ניסור בטון זוהי טכניקה מתקדמת בענף הבנייה. בעבר כאשר רצו לבצע חיתוך בטון היו עושים זאת באמצעים ידניים, באטיות ועם הרבה לכלוך. הודות לטכניקה המתקדמת ולציוד החדיש, ניסור בטון או גם קידוח בטון נעשים בדייקנות, במקצועיות וכמעט ללא לכלוך.

הדברה אורגנית – פיתוח עולמי לשיפור איכות חיי האדם
המחקר והפיתוח בכל מה שנוגע לשיפור חיי הסביבה והפיכתו לעולם ירוק יותר ואקולוגי התפתח מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר היה קשה למצוא מוצרים אורגנים וקמח שהוא לא רק קמח חיטה לבן, היום יש חנויות טבע רבות שמלאות בחומרים אורגנים למאכל ולבישול והנושא עלה הרבה יותר למודעות של בני האדם. ולא רק באוכל. נושא נוסף שתפס תאוצה עם הפיכת העולם לאקולוגי יותר זה נושא ההדברה הירוקה.

אומניות לחימה ובריאות - מה הקשר?
בשנים האחרונות נעשו מחקרים רבים בנושא הקשר שבין בריאות האדם לבין אומניות לחימה. מהמחקרים עולה כי לאומניות הלחימה יש השפעה ניכרת על בריאות בני האדם. אומניות לחימה מקנות יתרונות בריאות טובים לילדים וגם למבוגרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI