דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה מתנות ליולדת,מתנה ליולדת,בייבי קייקס
מתנות ליולדת,מתנה ליולדת,בייבי קייקס
עדן לוי 16/05/13 |  צפיות: 3803

מתנה ליולדת ולתינוק

נולד במזל טוב תינוק במשפחה? נולדה בשמחה תינוקת לחברים? אתם רוצים לברך חברה לעבודה שילדה לא מכבר? אם אתם מחפשים מתנה ליולדת שתהיה מקורית ומיוחדת להזדמנות כה שמחה ומשמחת, היום יש מתנות מיוחדות ומקוריות שישמחו כל יולדת. אם פעם היינו מחפשים ומתאמצים וטורחים עם פתקי החלפה, היום המתנה המקוריות שבאות במארזי מתנה מעוצבים במיוחד למטרה זו מכילים מוצרים שימושיים וחשובים שישמחו גם את היולדת וגם את הנולד. למארז המתנה ליולדת המושלם שנותנים היום ליולדת קוראים היום בייבי קייקס. לא מדובר בעוגה ואפילו לא בעוגיות אלא במארז יפה וחגיגי בצורת עוגה שבתוכו נמצאים מכל טוב, קרמים לתינוק וקרמים לאם, שמיכה מיוחדת, חפצים מיוחדים ושימושיים, גרביים, בובה והכל מותאם לצבע המיוחד. לילד או לילדה.

מתנה ליולדת בצורה אישית

המתנה ליולדת צריכה להיות איכותית, שימושית ואסתטית. כזו שלא תאלץ אותה להתרוצץ עם החלפות ומצד שני תעניק לה ולתינוקת החדשה את כל הדברים השימושיים שתמיד יש בהם צורך. שמיכה מפנקת, מגבות לתינוק, מגבת עם קפוצ'ון לאחר המקלחת, כובע, צעצועים. כל המתנות שהאם הטרייה תשמח לקבל והכל ארוז בצורה נאה, עדינה ואסתטית. ולמה לא להוסיף גם פינוק לאמא עצמה? כי כשקונים מתנה לתינוק אפשר ורצוי להוסיף פריט נחמד לאמא, כמ חלוק רחצה או קרם גוף. גם לה מגיע להתפנק  עם מתנה ליולדת באירוע החגיגי כל כך.

בייבי קייקס לאם ולתינוק

לכן אם אתם רוצים לפנק חברה, שותפה לעבודה או בת משפחה בשי מפנק במיוחד, מתנת ליולדת וללידה של ביבי קייקס יעשו את זה בצורה המיטבית. אם אתם רוצים גם להפתיע, גם לרגש וגם לפנק צרפו את כל הדברים הטובים שאפשר להציע לאם ולתינוק ותצאו הכי טוב שאפשר. המתנות של בייבי קייקס מאפשרות לכם מגוון גדול של שילובים כדי לבחור את המתנה הטובה והמתאימה ביותר. אפשר לשלוח אותה לבית החולים, ואפשר לפנק את היולדת עם המתנה הייחודית ישר הביתה. כי בעידן המודרני שלנו גם ההזמנה וגם המשלוח נעשים דרך האינטרנט, אך האהבה ותשומת הלב ארוזים היטב בקופסה האישית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עדן לוי


 


מאמרים נוספים מאת עדן לוי
 
מתנות ליולדת,מתנה ליולדת,בייבי קייקס
נולד במזל טוב תינוק במשפחה? נולדה בשמחה תינוקת לחברים? אתם רוצים לברך חברה לעבודה שילדה לא מכבר? אם אתם מחפשים מתנה ליולדת שתהיה מקורית ומיוחדת להזדמנות כה שמחה ומשמחת, היום יש מתנות מיוחדות ומקוריות שישמחו כל יולדת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI