דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הצרת היקפים
הצרת היקפים
דני שיקרלוב 19/05/13 |  צפיות: 3707

אם להודות באמת, לכולנו יש תמונה בראש המתארת את האופן האידיאלי שבו היינו רוצים להיראות ועבור חלק מאיתנו לא מדובר רק בפנטזיה אלא במטרה של ממש. אלא שאת המטרה הזו לא תמיד ניתן להשיג באמצעות אורח חיים פעיל שכן גם הגנטיקה היא פקטור משמעותי ובה לא ניתן להילחם בדרך הטבע. בעבר היה זה ידוע כי אדם המעוניין לעצב את הגוף שלו באמצעות הליך קוסמטי, מיד דן את עצמו לשולחן הניתוחים ולשאיבת שומן, אך היום, הודות להתקדמות הטכנולוגיה בתחום- ישנן שיטות אלטרנטיבות אשר אינן דורשות התערבות כירורגית. יש לציין כי בכל שיטה שתבחרו, ישנה חשיבות לבחירה במרפאה אסתטית השומרת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מהן האלטרנטיבות?

להצרת היקפים ישנם כמה יתרונות בולטים על פני שאיבת השומן הקלאסית. היתרון הבולט מכולם הוא שאין כאן צורך בהליך כירורגי ובשום התערבות פולשנית. בתהליך הצרת היקפים לא נעשה שימוש בחומרי הרדמה, אין צורך להתאשפז ומכאן שגם אין צורך לעבור תהליך החלמה ארוך. כל פגישה כזו של הצרת היקפים מתפרשת על פני חצי שעה עד שעה בלבד, כאשר בדרך כלל יש צורך לעבור כמה סדרות של טיפולים כדי להבחין בתוצאות. מאחר שבתהליך הצרת היקפים אין צורך ברופא מנתח, במרדים ובעלויות אשפוז- העלויות של התהליך עצמו הן גם זולות משמעותית ביחס לשאיבת השומן.

לעתים עם סיום ההליך הכירורגי, נשארים עודפי עור באזור שעבר שאיבה ולכן יש צורך רק אז לעבור הליך נוסף של הצרת היקפים לצורך טיפול בעור הרופס. שאיבת השומן אינה מטפלת בצלוליטיס, בעוד שהליך הצרת היקפים נותן מענה גם לזה. תהליך הצרת היקפים אם כן מתאים לאנשים שרוצים לעצב את גופם, אמהות שרוצות לחזור לפיגורה שלהן אחרי הלידה ולטפל בסימני מתיחה, מטופלים שכבר עברו כאמור טיפול שאיבת שומן ובעצם כל מי שרוצה למצק את העור סביב האזור הבעייתי. אם כן, להליך הצרת היקפים יש תועלות רבות שאינן מסתכמות אך ורק בעיצוב הגוף, להבדיל משאיבת השומן. הליך הצרת היקפים נקרא בשם זה משום שלאחר סדרת טיפולים, ההבטחה היא שתראו כיצד סנטימטרים שלמים מההיקפים שלכם נעלמים. זה לא בהכרח אומר שתרדו במשקל, למעשה- ייתכן ולא תרדו במשקל כלל, אך תוכלו להבחין כיצד הגוף שלהם הופך למוצק וחטוב יותר באזורים שעברו טיפול. האם אתם מועמדים מתאימים לביצוע הצרת היקפים? כדי לקבל תשובה על השאלה, תצטרכו לקבל ייעוץ מהמרפאה האסתטית שבה בחרתם.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני שיקרלוב


 


מאמרים נוספים מאת דני שיקרלוב
 
מצלמות אבטחה לבית – בשביל שנרגיש בטוחים יותר בלילה וביום
כאשר יש לנו משפחה אנחנו יכולים להיות חרדים מאוד לגורלה. גם כאשר אנחנו נמצאים בבית שלנו אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהבית בטוח ושאף אחד לא יכול לפרוץ אליו ולפגוע באנשים היקרים לנו או ברכוש האישי שלנו. בשביל שנרגיש בטוחים יותר בבית שלנו במהלך הלילה והיום אנחנו יכולים להתקין בשטח הבית שלנו מצלמות אבטחה.

עיצוב שיער
לפני אירוע או סתם ביום יום, חשוב מאוד שהשיער שלנו יהיה מסודר ואלגנטי תמיד. עיצוב שיער בידיים מקצועיות יבטיח את זה בדיוק. כדי להבטיח קבלת עיצוב שיער מוצלח, כזה שיעמוד בציפיות, חשוב להגיע לפגישה עם מעצב השיער מוכנות.

עורך דין פלילי
10/10/13 | פלילי
תחום הפלילים הוא הרגיש והסבוך ביותר בענף עריכת הדין היות והוא מתעסק בעבירות בדרגות חומרה משתנות, החל מעבירות כספים (כמו למשל הלבנת כספים) ועד עבירות אונס, תקיפה והריגה. לכן, לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירותיו של עורך דין פלילי, צריך לוודא שהוא בוחר בעורך הדין הטוב ביותר בתחום כדי להבטיח לעצמו ייצוג איכותי.

הצרת היקפים
אם להודות באמת, לכולנו יש תמונה בראש המתארת את האופן האידיאלי שבו היינו רוצים להיראות ועבור חלק מאיתנו לא מדובר רק בפנטזיה אלא במטרה של ממש. אלא שאת המטרה הזו לא תמיד ניתן להשיג באמצעות אורח חיים פעיל שכן גם הגנטיקה היא פקטור משמעותי ובה לא ניתן להילחם בדרך הטבע. בעבר היה זה ידוע כי אדם המעוניין לעצב את הגוף שלו באמצעות הליך קוסמטי...

השלמת בגרויות - איך עושים זאת ומדוע?
השתחררת לא מזמן מהצבא ואתה חושב להתחיל ללמוד במכללה או אוניברסיטה אך ציוני בחינות הבגרות אינם מספיקים.. בדיוק לשם כך ישנה האופציה לעשות השלמת בגרויות. השלמת הבגרויות אינה מיועדת בהכרח לאלו שנכשלו בבחינה או שלא נבחנו בה. רבים הם אלו המעוניינים לבצע השלמת בגרויות כדי להתקבל לפקולטה או מוסד להשכלה גבוהה המציבים דרישות קבלה גבובות מאוד וציוני בחינת הבגרות הנוכחיים אינם מספיקים.

הכל על הלבנת שיניים
23/02/11 | רפואה
חולמים על שיניים לבנות? הלבנת שיניים היא הדרך באם לא נולדתם עם שיניים לבנות.הלבנת שיניים היא שיטה מהפכנית המאפשרת להבהיר את גוון השיניים הטבעי, אנשים רבים נולדים עם פיגמנט שיניים כהה והם הקהל שפונה לבצע טיפול של הלבנת שיניים.

מיהו רופאה שיניים
אסוציאציה ראשונה העולה בראשינו כאשר נשמעת המילה רופא, היא אדם בו אנו נותנים אמון שיפתור את כל בעיותינו. אמנם, בעת חיפוש במילון אחר הגדרת המילה "רופא" לא נמצא את המילים אילו במדוייק, אך אם נבחן זאת לעומק נגלה כי בסופו של דבר, זוהי ההגדרה לה אנו זקוקים.

הסרת שיער בשיטת 4MP
כולנו רוצים לזכות בעור חלק למשעי, נעים למגע, שתהיה לנו האפשרות להתהלך ביום קיץ חם עם מכנס קצר וגופייה, ואם נרחיק לכת עם בגד ים קטן על גופנו, בלי לדאוג אם ברחו לנו שיערות מאזורים מוצנעים או לגלות פתאום בים ששכחנו להוריד שיער ולעמוד בסיטואציה מביכה עוד יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI