דף הבית בניין ואחזקה בית חכם גלאי כיבוי אש עצמאי – חשוב וכדאי לדעת עליו
גלאי כיבוי אש עצמאי – חשוב וכדאי לדעת עליו
כיבוי אש 19/05/13 |  צפיות: 3639

מבין מגוון רחב מאד של פתרונות, המשמשים כחלק מציוד לכיבוי אש, אפשר למצוא כיום את גלאי העשן, המוצעים בכמה סוגים. גלאי עשן עצמאי הוא אחד הסוגים הנמכרים כיום, ואף גם בין המבוקשים ביותר. על מנת להבטיח את בטיחותו של המקום ובעיקר את ההגנה המתאימה וההתרעה הנכונה, מומלץ להתקין גלאי עשן, בין אם מדובר בבית הפרטי או בכל מקום אחר, לרבות מקומות ציבוריים.

מהו גלאי כיבוי אש מסוג זה

בעקבות הוראות בטיחות עדכניות, יש להתקין בכל יחידות הדיור החדשות גלאי עשן. גלאי עשן עצמאי, המוצע על ידי חברות המתמחות בתחום ציוד לכיבוי אש, הינו גלאי מיוחד, המתחבר ישירות אל מקור חשמל וכולל סוללת גיבוי במידה וישנה הפסקת חשמל. גלאי עשן מסוג זה כולל שבבים מתקדים ורגישים מאד שמזהים את העשן במהירות רבה ואת הטמפרטורה הגבוהה. עם הזיהוי מתחיל הגלאי לפעול על מנת להודיע שישנו עשן במקום. רגישותו הרבה של גלאי זה מאפשרת לו להיות אמין יותר ולהימנע מאזעקות שווא מיותרות ומתאונות שונות.

למי הוא מתאים

גלאי העשן העצמאיים מתאימים לכל מקום שבו מעוניינים ליהנות מבטיחות רבה וממקור נכון שיתריע בעת הסכנה. את הגלאי ניתן להתקין כמעט בכל מקום בבית או במרחב. אפשר להתקין גלאי מסוג זה בחדרי השינה של הבית, בסלון, במטבח ובכל מקום אחר. הוא מתאים למקומות גדולים, למשרדים, למרחבים ציבוריים, וכן גם לבתים פרטיים כמובן. ניתן למצוא כיום סוגים שונים של גלאי עשן עצמאיים. ישנו גלאי העשן המשולב שמזהה גם את העשן וגם את הטמפרטורה הגבוהה, ישנו גלאי עשן, הנחשב לפתרון ירוק, והוא פועל באופן אנלוגי ולצד מערכות נוספות לכיבוי אש, וישנו גלאי העשן המתאים במיוחד לתעלות של מיזוג אוויר.

חשיבות התקנתו

מדובר באחד האמצעים החשובים ביותר, שיכולים למנוע שריפה גדולה ופגיעה חמורה. את הגלאי, כאמור, ניתן להתקין כמעט בכל מקום, עובדה ההופכת אותו ליעיל במיוחד ולפתרון מצוין שיכול לספק מענה לרבים. גלאי עשן עצמאי עומד בתקנים הנדרשים וניתן להתקין אותו בדקות ספורות בלבד, וללא הצורך באיש מקצוע, כמו חשמלאי למשל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כיבוי אש

אמין הנדסת אש | כיבוי אש וגילוי אש

אספקה והרכבת מערכות טלוויזיה במעגל סגור, כל סוגי המצלמות, גלויות, סמויות, קבועות וממונעות, מערכות לצפייה והקלטה דיגיטליות ע"ג מחשב או מערכות עצמאיות (DVR) ללקוחות פרטיים, עיסקיים ומוסדות.  הכל באמצעות יחס אדיב ושירות ללא תחרות.

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.aminfire.com

או בטלפון:
1700-70-12-10



 


מאמרים נוספים מאת כיבוי אש
 
גלאי כיבוי אש עצמאי – חשוב וכדאי לדעת עליו
19/05/13 | בית חכם
מבין מגוון רחב מאד של פתרונות, המשמשים כחלק מציוד לכיבוי אש, אפשר למצוא כיום את גלאי העשן, המוצעים בכמה סוגים. גלאי עשן עצמאי הוא אחד הסוגים הנמכרים כיום, ואף גם בין המבוקשים ביותר. על מנת להבטיח את בטיחותו של המקום ובעיקר את ההגנה המתאימה וההתרעה הנכונה, מומלץ להתקין גלאי עשן, בין אם מדובר בבית הפרטי או בכל מקום אחר, לרבות מקומות ציבוריים.

כיבוי אש - כללי החובה
פעמים רבות דיירי בניין חייבים לוודא כי הבניין בו הם גרים אכן ממוגן וכולל ציוד גילוי אש ועשן במקרה של דליקה. הבעיה היא כי במקרים אלו רבים אינם יודעים מהו אותו ציוד כיבוי אש אשר חייב להיות בכל בניין מגורים.

תקני כיבוי אש בבניית בית
27/01/13 | בית חכם
לא מעט ישראלים נהנים לבנות את בית חלומותיהם ולהגשים את הרעיון של מגורים בבית יפה המציע איכות חיים גבוהה. אך בדרך אל השלמת הבנייה ואל הכניסה למגורים בכל מבנה יש לעבור דרך קבלת אישורים מתאימים מהרשויות ומהגופים הרלוונטיים.

כיצד לבחור בין ציוד כיבוי אש
16/12/12 | בית חכם
הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לאנשים רבים להפסיק לחפש מים או חול במקרה שיש שריפה, אלא להשתמש במטפים שיהיו יעילים יותר ברגע האמת. כמו כן, פעמים רבות היא גם מסייעת לעצור את השריפה עוד לפני שהיא מתלקחת, במידה ויש גלאי עשן שמתריע בזמן או אפילו ספרינקלרים שמכבים את האש באופן אוטומטי.

חשיבות הימצאות ציוד כיבוי אש בעסק שלך
26/11/12 | בית חכם
להרבה מאוד אנשים היה חלום, במשך שנים ארוכות, לפתוח עסק, לחלק מהם גם התמזל המזל והם עשו את זה. אם גם לך יש עסק, סביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול על מנת לגרום לעסק הזה לעבוד כמו שצריך, וסביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול כדי לשמור עליו.

בחירת מערכת לגילוי אש - דברים שכדאי לדעת
29/10/12 | בית חכם
הסיכון של התפתחות שריפה בכל מבנה שהוא יכול להדגיש עד כמה יש להצטייד בציוד המתאים. כך אפשר להיות רגועים יותר שברגע האמת ניתן יהיה לעכב את התפתחות האש ולאפשר הגעה מסודרת יותר של צוותי כיבוי מקצועיים. בלא מעט ארגונים אפשר לראות כיצד מתלבטים לגבי רכישת ציוד כיבוי אש מאחר ולרבים אין ידע רב בתחום חשוב זה.

3 משאבות כיבוי אש המובילות בישראל
29/10/12 | בית חכם
נראה כי אין מבנה שבו לא צריך לשים לב לנושא החשוב של כיבוי אש. מאחר ואף אחד לא יכול להבטיח לנו מתי תפרוץ שריפה, ובמיוחד כשיש מקומות שבהם הסיכוי להתפרצות שריפה בגלל גץ שעף ממכונה מסוימת הוא גדול, הרי שציוד כיבוי הוא בעל חשיבות רבה. כך אנו רואים כיצד הן אנשים פרטיים, הן מוסדות שונים והן גופים גדולים כמו מפעלים וכד' רוכשים ציוד ייעודי המתאים לאופי המקום והפעילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI