דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר כל הדרכים להפתיע אותן עם טבעות אירוסין מיוחדות
כל הדרכים להפתיע אותן עם טבעות אירוסין מיוחדות
טבעות אירוסין 28/05/13 |  צפיות: 12915

יש זוגות שיישבעו כי האירוסין ריגשו אותם יותר מהחתונה עצמה. תחשבו על זה: רגע הצעת הנישואין, הרגשות ותעצומות הנפש, הדמעות (המאושרות) ובהמשך לבשר להורים ולחברים. איזה כיף! כשהצעת הנישואין מלווה גם בטבעת אירוסין מיוחדת, אין קץ לאושר.

הבטחנו זה לזו

רגע השיא בהצעת הנישואין, כזה שעושה פרפרים בלב וממש אפשר לשמוע את הכינורות ברקע, הוא שליפת טבעת האירוסין. טבעות אירוסין הן מרכיב עיקרי ומשמעותי בהצעת הנישואין כולה, וככאלו, חשוב שיהיו  טבעות אירוסין מיוחדות, שונות, מתאימות למגוון טעמים וסגנונות וכמובן רומנטיות עד מאד. הבחירה היא לא קלה ולכן כדאי לבצע ת הרכישה בחנות שיש בה מגוון רחב ומיוחד, שונה ומקורי ובסגנונות שונים, כדי לאפשר לכל אחד למצוא את מבוקשו. ישנן חנויות שמאפשרות אפילו עיצב מיוחד בהזמנה, במידה ויש לכם תמונה מסוימת בדמיונכם ואתם רוצים להוציא אותה אל הפועל.

טבעות אירוסין מיוחדות ויפות הן משאת ליבה של כל אשה. הן מסמלות את האיחוד המשמש ובא, הצהרת כוונות, ומשמשות רקע מושלם לטבעת הנישואין שתגיע בהמשך. נהוג להנשא עם טבעות נישואין חלקות ומוזהבות. טבעות אירוסין הן הזדמנות פז, תרתי משמע, לבחור דווקא עיצוב שאינו חלק, עם יהלום או אבן חן אחרת, פיתוחים וריקועים ומשהו שיש בו גם מן הסמליות של המעמד וגם אמירה יוקרתית ומכובדת. קלאסי או מודרני, רומנטי או חדשני ונועז, הכל תופס ובהתאם לחידושים בענף התכשיטים וכמובן בהתאם לטעמכם האישי.

עם טבעת כזו היא לא תוכל לסרב לך

בחירת טבעות אירוסין מיוחדות ושונות הן משימה לא פשוטה עבור רוב הגברים. לצורך כך מעמידים לרשותכם צוות מיומן, מנוסה ומעודכן בחידושים האחרונים, שיכול לדובב אתכם בשאלות מכוונות ולכוון אתכם אל עבר הטבעת המושלמת לב הזוג שלכם. תוכלו לבחור טבעות שיתאימו גם לתקציב שלכם ועדיין יהיו מיוחדות ומרשימות וכן, במידה והטבעת לא תתאים במימדיה, ניתן יהיה להחזיר אותה לצורך הגדלה או הקטנה שלה.

מתכננים הצעת נישואין מרגשת? הכנתם את הרגע, הרקע והמילים המרגשות? עטפו את הכל בטבעת אירוסין מיוחדת ורוב הסיכויים שתשמעו ממנה את ה"כן" המיוחל. ושיהיה במזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טבעות אירוסין

מאור תכשיטים | טבעות אירוסין

חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. הניסיון רב השנים וההיכרות המעמיקה עם התחום מאפשרים לחברה לעבוד עם מיטב הספקים והיצרנים בארץ ובעולם ולהציע ללקוחתיה תכשיטי זהב ויהלומים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

טלפון: 03-6132248

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.mjm.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת טבעות אירוסין
 
כיצד לבחור טבעות אירוסין
26/06/13 | חתונות
הצעת הנישואין, יכולה להיות מרגשת במיוחד ולעיתים אף לא פחות מטקס הנישואין עצמו. במרכז הצעת הנישואין, עומדת הטבעת כמובן, ולכן ישנה חשיבות רבה לנראות של הטבעת והגישה אותה היא משדרת

כל הדרכים להפתיע אותן עם טבעות אירוסין מיוחדות
יש זוגות שיישבעו כי האירוסין ריגשו אותם יותר מהחתונה עצמה. תחשבו על זה: רגע הצעת הנישואין, הרגשות ותעצומות הנפש, הדמעות (המאושרות) ובהמשך לבשר להורים ולחברים. איזה כיף! כשהצעת הנישואין מלווה גם בטבעת אירוסין מיוחדת, אין קץ לאושר.

טבעות אירוסין מעוצבות, לא לכל אחת
במידה ואתה חושב שההחלטה כי החברה הנוכחית שלך היא האישה שאתה מעוניין לבלות איתה את שארית חייך היא אחת ההחלטות הגורליות שתעשה בימי חייך, זה סימן שעוד לא נאלצת לבחור עבורה טבעת אירוסין.

משמעויות של טבעות אירוסין בעולם המערבי וביהדות
המשמעויות הרבות שמתלוות לתקופת האירוסין, שונות מתרבות אחת לאחרת. הענקת טבעות אירוסין בתור סמל למחויבות, הוא מנהג חדש יחסית אשר נהוג אך ורק בעולם המערבי וניזון מהתרבות הפופולארית.

טבעות יהלומים מעוצבות בעיצוב אישי
21/02/13 | אופנה
עברו חלפו, הימים בהם עברה הטבעת מאם לבת, מחמה לכלתה ומסבתא לנכדתה. יפה אמנם לראות מנהג של שימור טבעת יקרת ערך שהוא גם סנטימנטלי, אך הטעם השתנה, האבן נשחקה וצבעו של הזהב אינו נראה כבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI