דף הבית תחבורה ורכב רכב כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
ברטה חני 29/05/13 |  צפיות: 4266

המעמיס הטלסקופי הוא מכונה אשר משמשת לעבודות הנדסיות אזרחיות. המעמיס הטלסקופי בעל יתרונות רבים על פני כלי עבודה אחרים אשר קיימים תחת הקטגוריה "ציוד מכני הנדסי". מעמיס טלסקופי הינה מכונת עבודה, אשר משלבת הן את עבודתו של המנוף בנשיאת משקל לגובה והן את עבודתה של המלגזה אשר משנעת את החומרים באתר העבודה ממקום למקום. שילוב זה גורם לכך שיש ביקוש רב לכלי עבודה זה.

 

בדומה לשאר כלי העבודה אשר מוגדרים תחת ההגדרה של משרד התחבורה "מכונה ניידת", המעמיס הטלסקופי הינה מכונה בעלת מערכת גלגלים מפותחת ומנוע חזק. המעמיס הטלסקופי הינו כבד אך עם זאת ישנה חשיבות רבה למשקל המכונה בכך שהיא יציבה בשטח הלא סלול.

 

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני השכרת מעמיס טלסקופי. ישנם סוגים רבים ומגוונים של כלי עבודה זה והשוני נובע בשלושה פרמטרים עיקריים:

 

  1. משקל הרמה: משקל ההרמה הינו חשוב ביותר. שכירת מעמיס טלסקופי אשר מאפשר שינוע גדול יותר של משא ממקום למקום יחסוך זמן עבודה וכסף. כמו כן, יש לבדוק כי הזרוע הטלסקופית הקיימת בכל אחד מסוגי המעמיס הטלסקופי מתאימה להרמת משא במשקל אשר אתם זקוקים לו.

     

  1. אורך הזרוע הטלסקופית: באתר עבודה אשר משמש כאזור לבניית בניינים ישנה חשיבות האם מדובר בהקמת בניין בן שלוש או ארבע קומות. כל קומה דורשת סוג שונה של מעמיס טלסקופי. לעיתים יש צורך לשכור תוספת לזרוע הטלסקופית ובכך להאריך את הגובה אליה הזרוע מגיעה. בנוסף, ישנה חשיבות וחסכון בכסף כאשר משכירים מעמיס טלסקופי עם זרוע אשר מתאימה לגובה הנדרש. אין צורך לשכור מעמיס טלסקופי עםזרוע ארוכה שמתאימה לבניין בן חמש קומות, מה שהופך את המעמיסים הטלסקופיים ליקר יותר, כאשר מדובר בבניית בניין בן שתי קומות.

     

  1. רדיוס הנפת הזרוע: שילוב של שני הפרמטרים העליוניים, משקל וגובה משפיעים מאוד על האפשרות הנפה של הזרוע הטלסקופית. ישנה חשיבות לבחון מהו המרחק ממיקום המכונה, הבסיס בו יושב מפעיל המעמיס הטלסקופי, עד לקצה אליו מגיעה הזרוע הטלסקופית. ככל שהרדיוס גדול יותר כך כושר ההנפה לגובה קטן.

     

 

בחינת שלושת פרמטרים אלו ביחד יסייעו לכם לשכור את המעמיס הטלסקופי המתאים ביותר לאופי העבודה אותה אתם מבצעים. כמו כן השתמשו בפרמטרים אלו כדי לחסוך בכסף ובזמן במהלך ימי העבודה. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מבינים בתחום הציוד מכני הנדסי כדי שתוכלו לקבל ייעוץ אדיב ומקצועי כאחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ברטה חני


 


מאמרים נוספים מאת ברטה חני
 
ייעוץ עסקי הכרחי לטובת העסק
הקמת עסק היא החלום של אנשים רבים, אשר מרגישים מסיבות שונות שזהו המקום שלהם להתפתח ולצמוח ממנו, אך העובדה כי הנכם בעלי בטחון בידע מקצועי בתחום שלכם ומלאי אמביציה – לא אומר בהכרח כי אתם יודעים לנהל את העסק. ייעוץ עסקי הוא דבר הכרחי לכל עסק, בכל תחום ובכל גודל, על מנת ללמוד על החולשות של המקום, לטפל בעניינים הכספיים, לטפל בחלוקת התפקידים בחברה ועוד, וכך לצאת לדרך חדשה ויציבה.

עוברים דירה עם עבודות מנוף
07/11/14 | תעשייה
פעולת העברת דירה, בית עסק או מפעל היא פעולה מורכבת ואתם צריכים לידכם חברה מקצועית אשר תבצע את העבודה בבטיחות, ביעילות ובמקצוענות. בנוסף, היא צריכה לתת את הדעת על זמני העברה ולתת פתרונות בשטח לעבודות מנוף במידה ומדובר בציוד כבד לנשיאה או הרמה לגובה רב.

משאבות חום אינוורטור
משאבות חום אינוורטור הן כיום אמצעי החימום המתקדם ביותר בעולם והדבר לא מפתיע אודות וליכולתן. הן מספקות אוויר חם / קר בצורה נעימה תוך איוורור לשמירה על סביבה נעימה ולא יבשה כמו מערכות חימום אחרות, ובנוסף בעל יכולות לספק גם מים חמים ללא המתנה וללא הגבלה.

כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
עולם הכלי עבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא יותר ויותר מכשירים אשר פועלים על ידי הטענה במקום חיבור לנקודת חשמל עם כבלים מארכים וללא הפעלת מאמץ כפי שהכרנו עם מכשירים מכניים.

נהנים בקיץ עם מיזוג אוויר צ'ילרים
עולם הקירור והחימום עבר מהפכות רבות וכיום לא קיים המקום בו אין משתמשים במיזוג אוויר, ועקב השימוש התכוף במערכות לקירור עלו בהתאם גם הוצאות החשמל ובזבוז האנרגיות. צ'ילרים הם האופציה החסכונית ביותר הקיימת היום והם שינו את עולם הקירור כפי שהכרנו אותו עד כה.

מעמיס טלסקופי – למה הוא משמש
17/07/13 | רכב
מעמיס טלסקופי נועד לשאת משקלים כבדים ומכאן שמו. למעמסי זרוע שנעה בצורה אופקית ואנכית. להפעלת מעמיס טלסקופי נדרשת תעודת הכשרה לכך. משמש לעבודות הנדסיות שונות, עבודות בניין, חקלאות ועוד.

כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
כסאות גלגלים ממנועים הם קלים יותר לתפעול עקב המנוע אשר מניע אותם. בכסאות מזג זה המשתמש לא מפעיל לחץ על הידיים. בעזרתם ניתן לנוע בדרכים משובשות יותר ולאו דווקא במשטחים ישרים, מאפשרים למשתמש לטייל ולקיים אורך חיים רגיל.

מנעולנים – מתי אנו זקוקים להם?
מנעולנים מקצועיים ואמינים מאוד קשה למצוא. חשוב מאוד לבדוק את בעל המקצוע ולקבל המלצות על המנעולן אשר אנו מזמינים לבתינו. אסור לשכוח שהמנעול אשר בדלת הכניסה שלנו הוא הגורם המפריד בינינו לבין בחוץ והמנעול הוא זה שמשרה בנו ביטחון לשהות בבתינו ללא חשש. מנעולן מיומן ואמין יספק את השרות במהירות כשכל הכלים הנדרשים עומדים לרשותו. זכרו – בדקו וקבלו המלצות על מנעולנים אמינים אשר עושים את עבודתם במקצוענות!

מהו עוסק מורשה ומה מומלץ בעת פתיחת עסק?
עוסק מורשה זוהי האלטרנטיבה הנוחה והפשוטה ביותר בעת הקמת עסק. הרבה יותר קל לפתוח עסק כעוסק מורשה מאשר כחברה, גם תהליך הפתיחה קל יותר וגם אם חלילה ייכשל קל מאוד לסגור את העסק. מצד שני, עוסק מורשה הוא הרווח ביותר. לפני פתיחת עסק חשוב מאוד להיוועץ עם יועץ מס ולקבל את ההחלטה הנכונה לפתיחת העסק, עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה.

כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
29/05/13 | רכב
מעמיסים טלסקופיים מהווים חלק מציוד מכני הנדסי. תקפידו של המעמיס הטלסקופי הוא לשאת עומדים גדולים ומיועד לאתרי בניה, לעבודות עפר וכל העבודות ההנדסיות למניהן. למעמיס זרוע טלסקופית אשר נועה בשני מישורים, אופקי ואנכי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI