דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח אף
ניתוח אף
לירית אשכנזי 29/05/13 |  צפיות: 3079

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בישראל ומוביל על פני כל הניתוחים הפלסטיים הקיימים. אף הוא איבר מאוד מרכז בפנים שלנו, ומשפיע למעשה על הניראות שלנו – על הבעותינו, הביטחון העצמי שלנו ומהווה מוקד משיכה, בכל שיחה שאנו מנהלים. צורת האף, גודלו והתאמתו לפנינו משפיעים על הפרופורציה של הפנים שלנו.

אנשים רבים הסובלים מאף לא פרופורציונלי ביחס לפניהם, חשים חוסר ביטחון וחולמים על שינוי שלו. על כן, רבים פונים ובודקים ביצוע של ניתוח אף, למראה של אף סולד, קטן, אסתטי ויפה. אחד הקשיים בנושא זה הוא בחירתו של מנתח אף. חשוב לבחור מנתח אף מומלץ שיש עליו חוות דעת טובות, מקצועיות ואחריות אישית על ניתוחיו.

ניתוח אף המלצות : חשוב מאוד לקבל המלצות על הרופא המנתח. יש להתייחס לניתוח זה כאל ניתוח לכל דבר, לא להקל ראש בנושא זה ולהתכונן אליו בצורה פרטנית על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. חשוב מאוד שתהיה פתיחות ביניכם לבין הרופא המנתח, תקשורת טובה וחיבור אישי. מקובל מאוד וכדאי אפילו לשתף את הרופא בחששות, הפחדים והציפיות כדי לקבל את מירב המידע על ניתוח זה.

אנשים רבים מתעצלים או מזלזלים בשלב של האיסוף מידע. בדומה לנושא של הזרקות בוטוקס, רבים הם האנשים שהולכים לבצע ניתוח אף ללא בחינה מעמיקה ויסודית של הנתונים. ועל כן מספר נתונים שחשוב לדעת ולמסור לרופא המנתח:

חשוב להעביר לרופא המנתח את מצבכם הבריאותי, אם קיימות אלרגיות, רגישויות, אשפוזים קודמים. יש לבצע בדיקת דם על מנת שהרופא יוכל להסיק על מצבכם הרפואי, יש להעביר לרופא צילום של איזור הפנים הקדמי ולאבחן האם קיים פגם כלשהו במבנה האף העלול להיפגע כתוצאה מן הניתוח. בנוסף, חשוב לדעת על ההשלכות שלאחר הניתוח: ביממה הראשונה תחוו כאבים מאוד חזקים, אתם עלולים לחוש טשטוש מן ההרדמה וכן לחץ בקידמת הפנים. במשך שבוע שלאחר הניתוח, עליכם להסתובב עם מעין גבס שמטרתו להגן מפני מכות או תזוזות. בנוסף, חשוב להימנע משמש במשך חמישה שבועות וכן לא לעשות פעילות מאומצת.

לסיכום, חשוב לחקור, לשאול ולוודא פרטים רבים טרם כניסתכם ל"הרפתקה" זו. שיהיה בהצלחה ורק בריאות.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירית אשכנזי


 


מאמרים נוספים מאת לירית אשכנזי
 
כלורלה
אצת כלורלה היא אצה ירוקה שמקורה באגמים ומים מתוקים. הרכיבים הפעילים בתוך אצת הכלורה משמשים בעיקר ליצירת צמחי מרפא ותוספי תזונה.

רואי חשבון - כל הדברים החשובים
רוב האנשים מודעים לעובדה כי רואי חשבון מספקים שירותים פיננסיים, אך הם אינם מודעים לעובדה כי לרוב רואי החשבון יש תחומי שירות ספציפיים.

ספירולינה
הספירולינה הנחשבת לאחד הצמחים העתיקים ביותר בעולם, היא למעשה אצה ירוקה וזעירת מימדים. אצת ספירולינה מתאפיינת בכך שהיא מכילה כמות אדירה של חומרים מזינים אותם לא תוכלו למצוא באף צמח אחר הגדל על פני האדמה.

קידום אתרים בגוגל – מי צריך את זה?
שיטות הפרסום של היום שונות במהותן משיטות הפרסום של פעם. אם בעבר היינו רגילים לפרסם בעיתונות הכתובה, בטלויזיה או בפלאיירים המחולקים בתיבות הדואר הרי שכיום אנו עדים לכך שרובו המכריע של הפרסום מתנהל באינטרנט. קידום אתרים בגוגל בין אם הוא קידום אורגני ובין אם הוא קידום ממומן הינו הפרסום היעיל ביותר בעולם וזה שיפנה לקהל היעד הגדול ביותר ומה שחשוב יותר – הרלוונטי ביותר. קידום אתרים בגוגל הינו קידום מוכוון קהל יעד אשר אמור להפיק את מירב התועלת.

אבקת חלבון
אבקת חלבון הוא תוסף תזונה המכיל חלבון שמשווק לרוב לספורטאים. מקור החלבון בתוך האבקה יכול להיות מהצומח או מהחי ואליו בדרך כלל מוסיפים גם חומרי טעם וריח ולפעמים אף מינראלים וויטמינים המסייעים בספיגתו.

עשב חיטה
עשב חיטה הוא היום אחד הלהיטים של הרפואה האלטרנטיבית, אך הוא היה בשימוש כבר לפני 30 שנה. מדובר על צמח שנוצר מהנבטה של זרעי חיטה שמגיעה לגובה של כ-15 ס"מ, אז עוצרים באופן יזום את צמיחתו על מנת לשמור על הרכיבים התזונתיים הרבים שלו.

איפור קבוע
28/08/13 | נשים - אחר
ככל שעובר הזמן והשנים חולפות אנו והסובבים אותנו מתמקדים יותר ויותר במראה החיצוני ופחות באופי.

עורך דין נדל"ן
עורך דין הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר שקיימים בארץ ובכל שנה יותר ויותר עורכי דין מוסמכים על הלשכה.

ויאגרה
ויאגרה הינה תרופה אשר פותחה על ידי חברת פייזר ויעודה המקורי היה תרופה לטיפול בתעוקת חזה.

טיפים ליבוא מסין
אינטראקציה עם כל תרבות שונה יכולה להיות דבר מורכב. בטח ובטח כאשר מדובר בביצוע משא ומתן בעסקים עם מדינות אחרות בעלות תרבויות שונות, התייחסות אחרת מאיתנו, הישראלים לכל נושא: התנהגות שונה, נימוס, מאכלים, דייקנות ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI