דף הבית פיננסים וכספים בורסת ת"א קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
מירב שמש 03/06/13 |  צפיות: 13193

אם אתם רוצים לעסוק במסחר, עליכם לרכוש ידע בנושא. במידה ותנסו לסחור ללא כל הבנה של מערך הכוחות בשוק, אתם עשויים להפסיד את הכספים שלכם לטובת סוחרים מיומנים ומנוסים. תוכלו לרכוש השכלה במכללה. במכללה תוכלו לבחור בקורס אשר יתאים לכם ביותר - אם מעולם לא עסקתם במסחר למשל, יתאים לכם להירשם אל לימודי שוק ההון למתחילים.

במכללה ילמדו אתכם מרצים מצוינים ואתם תוכלו להיחשף אל המשמעויות וההשלכות אשר נובעות משינויים במחירי המניות. במהלך הקורס תלמדו על השיטות, דרכי החשיבה, הכלים הפיננסיים הקיימים, סגנונות המסחר הקיימים כמו למשל מסחר במניות, מסחר באגרות חוב, מסחר אלוגריתמי, מסחר במטבעות חוץ ועוד. נוסף על כך, תרכשו ידע בנושאים מגוונים, ביניהם תלמדו כיצד ניתן לבנות תיק השקעות מצליח, תלמדו על קרנות גידור וכו'.

קרנות גידור, השקעות וכלים פיננסיים

לאחר שתלמדו את החומר הבסיסי, תוכלו להעלות רמה ולהשתמש במגוון שיטות ודרכים אשר יסיעו למסחר שלכם להיות יעיל יותר. תוכלו למשל להיעזר בשירותו של יועץ השקעות. ליועץ ההשקעות יהיה את כל הידע הדרוש לניהול התיק שלכם- יש לו את הידע והיכולת לבצע ניהול סיכונים נכון, הוא ידע כיצד לעקוב אחר תיק ההשקעות שלכם ויערוך מחקר לגבי אפיקי ההשקעה השונים. בצורה זו  יוכל היועץ להתאים את תיק ההשקעות לצרכים האישיים שלכם.

כמו כן, ניתן יהיה להעריך סיכונים פיננסיים בעזרת קרנות הגידור (מדובר על הצבת גבולות). בצורה זו ניתן להקטין את רמת הסיכון בניהול העסקי.

במידה ויבחר הסוחר לסחור ב- CFD הוא יוכל להיעזר ב אינטראקטיב ברוקרס ולהשתמש במערכת המסחר Dealbook360 אשר שייכת לחברת GFT. בצורה זו יוכל הסוחר ליהנות מהטבות רבות: הוא יוכל לסחור במגוון כלים פיננסיים מבלי לשלם את מחירם המלא, יוכל להרגיש בטוח מכיוון שהמסחר מבוצע תחת פיקוחן של הרשויות, יוכל להשתמש בביטחונות נמוכים משווי העסקה (דבר אשר מפחית את רמת הסיכון) , ייהנה ממסחר רציף- כך שהוא יוכל לסחור לאורך כל שעות היממה, הוא יוכל לבצע שורטים ללא הגבלה ולעבוד יחד עם מערכת מסחר מקצועית אשר תספק עבורו ציטוטים בזמן אמת, פקודות מתקדמות חדשניות, ניתוח טכני ואפליקציות לאיפון ולאנדרואיד בחינם.

החברה שלנו מספקת מגוון כלים, דרכים ושיטות אשר עשויות להקל ולשפר את המסחר שלכם. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בשירותים שלנו, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי יועצי השקעות, קרנות גידור, סגנונות המסחר הרבים, מסחר בבורסה האמריקאית, מסחר בבורסה הישראלית, עבודה עם ברוקרים, מערכת המסחר ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב שמש

Betrader- ביטריידר מירב שמש

בורסת ת"א.



 


מאמרים נוספים מאת מירב שמש
 
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
03/06/13 | בורסת ת"א
קרנות גידור- ללכת על הכי בטוח שאפשר

יועץ השקעות- בדרך שלכם
06/05/13 | בורסת ת"א
יועץ השקעות- לבחירה הטובה ביותר
עולם המסחר היה שייך בעבר רק לאנשים העשירים, אך כיום, השתנו פני הדברים. כיום יכולים כולם לעסוק במסחר עצמאי בבורסה, לקבל את סיועו של חבר בורסה ולסחור בארץ ובחו"ל בכל סגנונות המסחר אשר קיימים. בימינו, יכולים הסוחרים לבצע מסחר באמצעות מערכות מסחר מתקדמות ביותר. כמו כן, יכולים הסוחרים לשלם עמלות מוזלות ולהעביר את הפקודות שלהם און ליין.


CFD- לסחור בביטחון
07/04/13 | בורסת ת"א
CFD- באושר ועושר
בין סגנונות המסחר הרבים אשר קיימים בבורסה, קיים גם סגנון מסחר אשר נקרא CFD. מסחר זה נקרא בעברית מסחר בחוזה הפרשים. מדובר במוצר פיננסי אשר חל על מניות, סחורות, מט"ח ועוד.


מסחר המט"ח – שלום אני נוסעת
03/03/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- וול סטריט מחכה לי

מסחר המט"ח- דרכים ליצירת רווחים
14/02/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- הרחב את התודעה
בימים אלו, בהם עולם הצריכה הופך להיות יקר יותר ויותר, מחפשים אנשים רבים דרכים מגוונות להרוויח כסף .כמובן שאין הנושא חדש עבור רבים.


מסחר ב CFD- משתלם לך יותר
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר ב CFD- למה זה חשוב לך?
שוק ההון אינו מפסיק להתפתח. ההתפתחות והאפשרויות המתווספות אליו כה רבות עד כי קשה להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן לגבי כל החידושים.


מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר במט"ח- משקיעים נכון ובחוכמה
ראשית, הוא תמיד פנוי, עשרים וארבע שעות ביממה, תמיד זמין עבורכם, לילה ויום.


מסחר ב CFD להשקעה טובה ורווחית
23/12/12 | השקעות
מהו מסחר ב CFD?
חלופה למסחר יקר ובר סיכון הוא מסחר ב CFD שהם ראשי תיבות של Contract for Difference. בעברית מסחר מסוג זה נקרא מסחר בחוזים הצמודים. הכוונה היא להסכם צמוד בין הקונה למוכר על ההפרש בין המחיר העכשווי של נכס בסיס לבין מחירו העתידי.


הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות אישי
10/10/12 | השקעות
שוק ההון הישראלי עבר מהפך גמור בעקבות יישום המלצות ועדת בכר. ההשלכות של השינוי באו לידי ביטוי בחדירה של בתי השקעות חדשים לזירה, והחלשות התלות של הציבור בבנקים בכל הקשור להשקעות השוטפות.

הCFD- "החוזה הצמוד"
23/09/12 | שוק ההון
אילו הן ראשי תיבות של המילה - "Contracts For Difference" שהמשמעות היא "חוזה צמוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI