דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מיחשוב ארגוני תשתיות תקשורת
תשתיות תקשורת
לירית אשכנזי 09/06/13 |  צפיות: 3118

תשתיות תקשורת הינו כלי טכנולוגי שכל ארגון זקוק לו בימים אלו. באמצעות תשתיות תקשורת ניתן להעביר מידע בצורה פשוטה ומהירה המייעלת את עבודת הארגון בין עובדיו וכן עבודת הארגון עם לקוחותיו.

תחום של תשתיות תקשורת כולל בתוכו הן את תחום המחשבים והן את הטלפוניה. בתוך תחום זה ניתן למצוא מרכזיות טלפון שונות המסייעות בתקשורת בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, נכללת גם התקנת ארונות שרתים, חדרי שרתים, תשתיות אחודות, סיבים אופטיים,

כדי לבצע התקנת תשתיות תקשורת בתוך ארגון, חשוב לאתר חברה המעניקה ליווי משלב  איפיון הצרכים, תיכנון, ביצוע וכן מתן שירות ותמיכה לתקלות שונות לאחר ההתקנה. זהו תהליך מורכב מכיון שלרוב ארגון אינו מודע ליכולות הטכנולוגיות הקיימות בשוק ועל כן קשה לו להגדיר במדויק את צרכיו בפני חברת ההתקנה.

התקנת תשתיות תקשורת כוללת התקנת תשתית חיצונית ופנימית, פריסת כבלים, שילוב אמצעים – מיחשוב וטלפונים כגון מרכזיות אלקטל, שבסופו של דבר יכולים להרים את הארגון מרמת שירות בינונית לרמה גבוהה ואיכותית. באמצעות התשתיות הללו ארגון יכול להגשים יעדיו ולרוב – מעבר לכך.

תחום של תשתיות תקשורת בימינו נראה לנו כדבר די בסיסי וברור מאליו. עם זאת, אין זה נכון. תחום התשתיות עבר ועובר התפתחות כל הזמן. ארגון ללא אמצעי תקשורת פנימיים וחיצוניים למעשה שובק מעבודתו.

יתרונות מערכת תשתיות לארגון:

1. שמירה וגיבוי של מידע ועל כן במקרה של קריסת מערכות, המידע ניתן לשיחזור בקלות.

2. ניהול במקביל של מערכת תקשורת נתונים וטלפונייה.

3. ריכוז מידע על תשתיות שאינן מנוצלות.

4. תיעוד מיקום מחשבים ואיתורם בקלות בארגון.

5. פתרון תקלות תקשורת בצורה מהירה.

6. ביצוע שינויים בתשתיות התקשורת בזריזות.

7. שליטה על כל תשתית התקשורת בארגון, ללא השפעה על פעילותה.

לסיכום, לפני התקנת תשתיות תקשורת, חשוב להתייעץ עם מומחים היות וזהו אחד הכלים שהכי ישמשו את הארגון ויסייעו בהצלחתו או שיעכבו את התפתחותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירית אשכנזי


 


מאמרים נוספים מאת לירית אשכנזי
 
כלורלה
אצת כלורלה היא אצה ירוקה שמקורה באגמים ומים מתוקים. הרכיבים הפעילים בתוך אצת הכלורה משמשים בעיקר ליצירת צמחי מרפא ותוספי תזונה.

רואי חשבון - כל הדברים החשובים
רוב האנשים מודעים לעובדה כי רואי חשבון מספקים שירותים פיננסיים, אך הם אינם מודעים לעובדה כי לרוב רואי החשבון יש תחומי שירות ספציפיים.

ספירולינה
הספירולינה הנחשבת לאחד הצמחים העתיקים ביותר בעולם, היא למעשה אצה ירוקה וזעירת מימדים. אצת ספירולינה מתאפיינת בכך שהיא מכילה כמות אדירה של חומרים מזינים אותם לא תוכלו למצוא באף צמח אחר הגדל על פני האדמה.

קידום אתרים בגוגל – מי צריך את זה?
שיטות הפרסום של היום שונות במהותן משיטות הפרסום של פעם. אם בעבר היינו רגילים לפרסם בעיתונות הכתובה, בטלויזיה או בפלאיירים המחולקים בתיבות הדואר הרי שכיום אנו עדים לכך שרובו המכריע של הפרסום מתנהל באינטרנט. קידום אתרים בגוגל בין אם הוא קידום אורגני ובין אם הוא קידום ממומן הינו הפרסום היעיל ביותר בעולם וזה שיפנה לקהל היעד הגדול ביותר ומה שחשוב יותר – הרלוונטי ביותר. קידום אתרים בגוגל הינו קידום מוכוון קהל יעד אשר אמור להפיק את מירב התועלת.

אבקת חלבון
אבקת חלבון הוא תוסף תזונה המכיל חלבון שמשווק לרוב לספורטאים. מקור החלבון בתוך האבקה יכול להיות מהצומח או מהחי ואליו בדרך כלל מוסיפים גם חומרי טעם וריח ולפעמים אף מינראלים וויטמינים המסייעים בספיגתו.

עשב חיטה
עשב חיטה הוא היום אחד הלהיטים של הרפואה האלטרנטיבית, אך הוא היה בשימוש כבר לפני 30 שנה. מדובר על צמח שנוצר מהנבטה של זרעי חיטה שמגיעה לגובה של כ-15 ס"מ, אז עוצרים באופן יזום את צמיחתו על מנת לשמור על הרכיבים התזונתיים הרבים שלו.

איפור קבוע
28/08/13 | נשים - אחר
ככל שעובר הזמן והשנים חולפות אנו והסובבים אותנו מתמקדים יותר ויותר במראה החיצוני ופחות באופי.

עורך דין נדל"ן
עורך דין הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר שקיימים בארץ ובכל שנה יותר ויותר עורכי דין מוסמכים על הלשכה.

ויאגרה
ויאגרה הינה תרופה אשר פותחה על ידי חברת פייזר ויעודה המקורי היה תרופה לטיפול בתעוקת חזה.

טיפים ליבוא מסין
אינטראקציה עם כל תרבות שונה יכולה להיות דבר מורכב. בטח ובטח כאשר מדובר בביצוע משא ומתן בעסקים עם מדינות אחרות בעלות תרבויות שונות, התייחסות אחרת מאיתנו, הישראלים לכל נושא: התנהגות שונה, נימוס, מאכלים, דייקנות ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI