דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים מיתוג אפליקציות מובייל – אייפון, אנדרואיד וכו'
מיתוג אפליקציות מובייל – אייפון, אנדרואיד וכו'
עדי כהן 09/06/13 |  צפיות: 3669

מיתוג הוא 'הדבק' המחזיק בין מוצר/שירות/עסק לבין ערכים, רגשות, תדמית וכדומה. בעזרת תהליך נכון ומקצועי של מיתוג כל מוצר יכול להפוך למוצר מזוהה, אהוד על צרכנים ורווחי לבעליו. אפליקציותמובייל גם הן מוצר לכל דבר ועניין, לכן חשוב מאוד להשקיע במיתוג נכוןואפקטיבי שלהן.

מדוע חשוב להשקיע במיתוג אפליקציות מובייל?

ביןאם אתם מבקשים ליצור אפליקציה למטרה שיווקית או אפליקציה בפני עצמה (רעיוןגאוני למשחק חדש למשל) חשוב מאוד להשקיע במיתוגה. כאשר מדובר על אפליקציותעסקיות ללא מיתוג של האפליקציה הלקוח הפוטנציאלי לא יקשר אותה למוצר שלכם.אפליקציות 'בפני עצמן' רצוי מאוד שיהיו ממותגות גם הן כדי לגרום לזיהוישלהן, הזדהות עם ערכי האפליקציה ונראות שיווקית (במיוחד אם האפליקציה אמורהלהימכר ולא להישאר חינמית לנצח).

דגשים למיתוג אפליקציות מובייל

כאשר ממתגים אפליקציות מובייל חשוב מאוד, מעבר לכללי המיתוג הרגילים, לשים לב למספר דגשים:

· האייקון של האפליקציה – כפי שכל מי שאי פעם עסק בתחום של פיתוח אפליקציות לאייפון,לאנדרואיד או לכל פלטפורמה דומה יודע, לכל אפליקציה יש אייקון המופיע לצדהתיאור שלה במרקט. האייקון הוא המפגש הוויזואלי הראשון של משתמשיםפוטנציאליים עם האפליקציה. עליו להיות מחובר הן למותג של העסק (במידהורלוונטי) והן לבסיס המיתוג של האפליקציה.

· תיאור – אותן שורות קצרות המופיעות לצד האייקון, עליהן להיות חלק בלתי נפרד מהשיווק של האפליקציה.

· דףהאפליקציה – דך האפליקציה המרקט חייב להיות שיווקי, מסקרן וכמובן להביע אתערכי המותג. מומלץ לכלול צילומי מסך רבים ככל האפשר בהם יופיעו גם הלוגושל האפליקציה.

האם כל חברת מיתוג יכולה למתג את האפליקציה שלי?

כאשר מדובר במיתוג אפליקציות מובייל רצוי לבחור חברת מיתוג עםניסיון בתחום. הסיבה לכך היא כי מיתוג אפליקציות דורש היכרות עם המדיום,עם הפלטפורמה הספציפית של האפליקציה ועם המאפיינים של משתמשי הפלטפורמה(למשתמשי האייפון למשל מאפיינים שונים במקצת משל משתמשי הווינדוס פוןלמשל). בחרו חברת מיתוג עם ניסיון מוכח, בקשו לראות אפליקציות שהחברה עבדהעל מיתוגן ורצוי כאלו שנמצאות במרקטים היום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עדי כהן


 


מאמרים נוספים מאת עדי כהן
 
מיתוג אפליקציות מובייל – אייפון, אנדרואיד וכו'
מיתוג הוא 'הדבק' המחזיק בין מוצר/שירות/עסק לבין ערכים, רגשות, תדמית וכדומה. בעזרת תהליך נכון ומקצועי של מיתוג כל מוצר יכול להפוך למוצר מזוהה, אהוד על צרכנים ורווחי לבעליו.

מיתוג בפיתוח אפליקציות לאייפון – למה הוא חשוב? איך הוא נעשה?
בעולם מסחרי תחרותי, כל יתרון שעסק יכול לקבל על מתחריו מבורך ואף נחוץ. מיתוג הוא אחד התהליכים החשובים ביותר שעל כל עסק לעבור כדי לבדל את עצמו מהמתחרים ולזכות בנאמנות של קהל לקוחותיו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI