דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה פתרונות מן הטבע:
פתרונות מן הטבע:
לירית אשכנזי 18/06/13 |  צפיות: 3259

אנשים רבים מחפשים פתרונות בריאותיים ברפואה הקונבנציונאלית. הסיבה לכך טמונה בכך שהרופא אמר, שזה קל יותר וכן כי נדמה להם שאין אפשרויות אחרות. מחקר קטן של אותם אנשים יגרום להם להבין כי הם הגיעו למצב הבריאותי הלא תקין בגלל אורח חיים לא בריא, תזונה שאינה נכונה, אי ביצוע פעילות גופנית וצריכת תרופות שפעמים רבות מחלישה את המערכת החיסונית ופוגעת בגופינו.

קיימים פתרונות רבים המגיעים מן הטבע. להלן מידע על מוצרים העשויים לשפר את חייכם ולהועיל בצורות שונות. במאמר זה נדון בתוספים – מורינגה, כורכומין וכלורלה.

מורינגה

מורינגה הינו צמח המסייע להתמודד עם מחלות רבות, דלקות וכן משמש תוסף תזונתי. יכולת הריפוי של המורינגה היא אדירה – בעלת יכולת התמודדות עם כשלושת מאות מחלות. צמח זה עשיר וויטמינים, סידן, חלבון, חומצות אמינו ומינרלים. בנוסף, המורינגה מסייע בהגברת חלב אצל אימהות מיניקות וכן יעיל לבעלי בעיות קשב וריכוז. המורינגה מסייע לעיכול תקין, משפר את מערכת הדם, משפר את המערכת החיסונית, משפר את פעילות הכליות והכבד, משפר את רמת הסוכרת בגוף, מסייע בשינה טובה יותר, מקל על כאבי פרקים ודלקות, מאט הזדקנות, מסייע בהקרנות וכימותרפיה, מעניק אנרגיות לגוף ותחושת חיוניות, מטפל במיגרנות ואסטמה, מסייע בירידה במשקל ועוד איכויות רבות לצמח אחד. מומלץ לבדוק איכויותיו ולהתנסות בו.

כורכומין

כורכומין הינו תבלין עימו משתמשים רבות בהודו. עם זאת, איכויותיו של הכורכומין ידועות למרחקים ובהודו הוא ידוע גם כחומר מחטא המטפל בדלקות, סוכרת וברונכיטיס. ישנם מחקרים שמעידים כי יש בידו לסייע בהגנה מפני מחלת הסרטן. כורכומין מסייע בדיכוי זיהומים הקשורים למחלת המעי. בין איכויותיו של הכורכומין: מהווה פתרון לבעיות קיבה, צרבות, שלשולים, גזים, אלרגיות, מסייע בהאצת ריפוי פצעים, מפחית מחלות לב, מסייע בדלקת פרקים, אלצהיימר, סיסטיק פיברוזיס, טרשת נפוצה, פסוריאזיס, אטופיק וסקלרודרמה, עשוי להפחית את ההתקדמות של HIV ועוד איכויות רבות.

כלורלה

כלורלה הינה אצה החיה במים מתוקים ומוגדרת כמזון האיכותי ביותר בעולם. כלורלה סופחת אליה רעלים שונים מתוך הגוף כגון מתכות רעילות, אלכוהול, הרעלות במערכות הדם, כבד ובכך מותירה את מערכת הדם נקייה. למעשה תפקיד הכלורלה הוא בניקוי רעלים בגוף. לכלורלה איכויות רבות. חלק מהן: מסדירה את פעילות מערכת העיכול, מונעת ומטפלת באנמיה, מסייעת בהורדת לחץ דם ואיזונו, מורידה את רמת הכולסטרול, משפרת את מראה העור והשיער. רבים משתמשים בה כהכנה להריון בניקוי הגוף.

לסיכום, בטבע שלנו יש פתרונות רפואיים רבים. במאמר הבא נדון בצמחים ותוספי תזונה נוספים העשויים לסייע בשיפור בריאותכם. המלצתנו הכללית הינה לבחון אפשרויות חליפיות לפני שמשתמשים בפתרונות הקונבנציונאליים העשויים לעיתים להזיק יותר מלהועיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירית אשכנזי


 


מאמרים נוספים מאת לירית אשכנזי
 
כלורלה
אצת כלורלה היא אצה ירוקה שמקורה באגמים ומים מתוקים. הרכיבים הפעילים בתוך אצת הכלורה משמשים בעיקר ליצירת צמחי מרפא ותוספי תזונה.

רואי חשבון - כל הדברים החשובים
רוב האנשים מודעים לעובדה כי רואי חשבון מספקים שירותים פיננסיים, אך הם אינם מודעים לעובדה כי לרוב רואי החשבון יש תחומי שירות ספציפיים.

ספירולינה
הספירולינה הנחשבת לאחד הצמחים העתיקים ביותר בעולם, היא למעשה אצה ירוקה וזעירת מימדים. אצת ספירולינה מתאפיינת בכך שהיא מכילה כמות אדירה של חומרים מזינים אותם לא תוכלו למצוא באף צמח אחר הגדל על פני האדמה.

קידום אתרים בגוגל – מי צריך את זה?
שיטות הפרסום של היום שונות במהותן משיטות הפרסום של פעם. אם בעבר היינו רגילים לפרסם בעיתונות הכתובה, בטלויזיה או בפלאיירים המחולקים בתיבות הדואר הרי שכיום אנו עדים לכך שרובו המכריע של הפרסום מתנהל באינטרנט. קידום אתרים בגוגל בין אם הוא קידום אורגני ובין אם הוא קידום ממומן הינו הפרסום היעיל ביותר בעולם וזה שיפנה לקהל היעד הגדול ביותר ומה שחשוב יותר – הרלוונטי ביותר. קידום אתרים בגוגל הינו קידום מוכוון קהל יעד אשר אמור להפיק את מירב התועלת.

אבקת חלבון
אבקת חלבון הוא תוסף תזונה המכיל חלבון שמשווק לרוב לספורטאים. מקור החלבון בתוך האבקה יכול להיות מהצומח או מהחי ואליו בדרך כלל מוסיפים גם חומרי טעם וריח ולפעמים אף מינראלים וויטמינים המסייעים בספיגתו.

עשב חיטה
עשב חיטה הוא היום אחד הלהיטים של הרפואה האלטרנטיבית, אך הוא היה בשימוש כבר לפני 30 שנה. מדובר על צמח שנוצר מהנבטה של זרעי חיטה שמגיעה לגובה של כ-15 ס"מ, אז עוצרים באופן יזום את צמיחתו על מנת לשמור על הרכיבים התזונתיים הרבים שלו.

איפור קבוע
28/08/13 | נשים - אחר
ככל שעובר הזמן והשנים חולפות אנו והסובבים אותנו מתמקדים יותר ויותר במראה החיצוני ופחות באופי.

עורך דין נדל"ן
עורך דין הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר שקיימים בארץ ובכל שנה יותר ויותר עורכי דין מוסמכים על הלשכה.

ויאגרה
ויאגרה הינה תרופה אשר פותחה על ידי חברת פייזר ויעודה המקורי היה תרופה לטיפול בתעוקת חזה.

טיפים ליבוא מסין
אינטראקציה עם כל תרבות שונה יכולה להיות דבר מורכב. בטח ובטח כאשר מדובר בביצוע משא ומתן בעסקים עם מדינות אחרות בעלות תרבויות שונות, התייחסות אחרת מאיתנו, הישראלים לכל נושא: התנהגות שונה, נימוס, מאכלים, דייקנות ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI