דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
ירון- אגור הנדסה 19/06/13 |  צפיות: 4047

אנשים רבים נהנים ממגורים בבית גדול, אופנתי וחדיש, הם דואגים לגינון נאה, לריהוט מודרני ומטבח נוצץ - כל אלו הינם עניינים שבשגרה, אך אם אתם שייכים לזן המתוחכם יותר ואתם חובבי חידושים טכנולוגיים, המצאות וכמובן נהנים ממראה אסתטי ומושך, ייתכן מאוד שתגלו עניין רב בחברה שלנו. החברה שלנו הינה חברה מובילה בתעשייה. החברה מתמחה בייצור, תכנון, התקנה ותחזוקה של מגוון פתרונות הנדסיים ויצירתיים. פתרונות אלו מותאמים לבתים פרטיים, בתי יוקרה, מתקנים ציבוריים ומרכזי תעשייה.

החברה שלנו שונה מחברות אחרות מכיוון שאנו אוהבים להגשים ללקוחותינו את החלומות. בכדי לאפשר זאת, אנו מעסיקים אנשי צוות מגוונים כמו מעצבים, מהנדסים ובעלי מקצוע מוכשרים מתחומים אחרים. בצורה זו, אנו יכולים להעניק ללקוחותינו את השירות המושלם והמקיף ביותר. אנו נהנים לענות על ציפיות הלקוח ולמצוא דרכים יצירתיות עבור פתרונות שונים.

החברה שלנו הינה בעל ותק רב- היא קיימת בארץ משנת 1990 והוקמה על ידי דוקטור בהנדסת מכונות. יחד איתנו תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.


בתי יוקרה- אז מה בא לכם?

החברה שלנו מומחית בתהליך בניית בריכת שחייה. אם אתם מעוניינים לבנות בריכת שחייה פרטית בביתכם, תוכלו לבחור בין מגוון הרצפות הנעות של החברה שלנו. רצפות אלו תוכננו ועוצבו בצורה אישית כך שהן עומדות בכל הדרישות המבניות. בצורה זו, מאפשרת הבנייה גמישות ארכיטקטונית מלאה. הרצפה המתרוממת שלנו בנויה מפלדה אשר איננה מחלידה. בצורה זו ניתן לקבל מבנה עמיד בפני מי כלור וחזק לאורך שנים. במידה ותבחרו לבנות רצפות נעות, תוכלו לבחור את החיפוי. תוכלו לבחור בין מגוון חומרים כמו למשל: עץ, זכוכית, פסיפס או כל חומר אחר אשר יתאים לחצר ולבית.

הבוכנות ההידראוליות יתנו חוזק ויציבות למערכת הרצפה המתרוממת ואתם תוכלו להיות שקטים לאורך שנים. כמו כן, ההידראוליקה מבוססת מים מאפשרת ליהנות מחוזק ויציבות ללא כל חשש מכתמי שמן.

החברה שלנו מספקת מגוון פתרונות הנדסיים עבור חללים מגוונים, כך שתוכלו לקבל מענה מדויק עבור הצרכים והרצונות שלכם. באמצעות ידע נרחב, ניסיון בטכנולוגיה וידע בבחירת החומרים נוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

במידה ואתם גרים בבתים פרטיים, בתי יוקרה או במידה ואתם מעוניינים בבנייה למתקן ציבורי, בנייה לאזור תעשייה וכו', תוכלו לפנות אל החברה שלנו באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. יחד איתנו תוכלו להגשים כל חלום, גם אם כעת הוא נראה בלתי אפשרי לביצוע. באמצעות הידע והניסיון הרב של החברה שלנו ניתן יהיה להתגבר על כל המכשולים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI