דף הבית ספורט וכושר גופני אופניים אופניים עם מנוע – שלא תישאר הרבה מאחור
אופניים עם מנוע – שלא תישאר הרבה מאחור
אופניים חשמליות 20/06/13 |  צפיות: 12697

אם אתם מהמתלבטים והמתעכבים שבינינו, אלו שעדיין תוהים אם אי פעם הם ייקנו אייפון למשל, ומעדיפים להשתמש במסך העבה של המחשב כשכולם כבר עברו למסכי HD חדישים, את הגל הזה אתם לא רוצים לפספס. הגל המהיר והירוק ששוטף את הארץ בשנים האחרונות כבר נהפך לסטנדרט בכל מקום, וכמעט לכולם יש אופניים חשמליים. הסיבות לכך ברורות למי שכבר עשה את המעבר, ואולי אתם עוד לא זיהיתם את הפוטנציאל ובגלל זה לא בחרתם ללכת עד הסוף. אנחנו כאן בשביל לתת לכם כמה נקודות מפתח ולעזור לכם לעשות את הצעד המופלא לעבר העולם המודרני וליהנות ממתנות הטכנולוגיה הירוקה.

אוטו זה פקק, אופניים זה כיף.

פקק או כיף? שתי מילים, שלוש אותיות, הבדל של שמיים וארץ. אלפי אנשים בישראל כבר עשו את המעבר והחליטו שבמקום להעביר את הבוקר בפקקים בדרך לעבודה, הם ייהנו מהרוח הקלילה של היום המתעורר, ומהתחושה החיה של רכיבה באוויר הפתוח. האופניים הפכו ממזמן לכלי תחבורה נפוץ ומועדף, אך הרבה פחדו מהרעיון. לרכב זה מאמץ, ובארץ חם ולח. למה להגיע מזיעים לעבודה?

האופניים החשמליים הגיעו ופתרו את השאלה לכל הרוצים והלחוצים. עם מנוע חשמלי נוח וקל לטעינה, האופניים החשמליים הפכו לבחירה הנכונה עבור כל אלו שרוצים ליהנות מיתרונות האופניים ולא להזיע יותר מדי.

יתרונות יוצאי דופן לאופניים חשמליים

היתרונות הרבים של האופניים הממונעים הללו דורשים הרבה יותר מעמוד או שניים. בוא נאמר שהם קלים לשימוש, נוחים לנסיעה, ומאפשרים הגעה מהירה לכל מקום בעיר. הם חוסכים המון זמן לחיפוש חנייה מיגעה, ויכולים להיכנס איתכם עד המשרד פנימה, אם תרצו, בייחוד אם הן מתקפלות, אבל לא בהכרח. הן יפות ומעוצבות, ונותנות לכם הזדמנות להביע את עצמכם בעוד דרך. הן נושא לשיחה והתרגשות, ומעניקות לרוכבים שלהם מתנות של אדרנלין והנאה, במקביל להנעה. הן נוסעות על חשמל, כך שאין פיח ועשן, ושלא כמו אופנוע או טוסטוס, לא תגיעו מסריחים מהשמן השרוף של המנוע. הן זמינות וזולות, עמידות וחזקות, קלות לטעינה ומחזיקות לשנים. נוסעות גם עם דיווש רגיל, וגם עם חשמל, ויכולות לסחוב בקלות הרבה יותר מהמשקל שלכם. עם כל-כך הרבה יתרונות אין הרבה ברירה אלא לעשות צעד קדימה כדי לחסוך אלף צעדים מעכשיו ואילך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופניים חשמליות

EcoFun | אופניים חשמליות

אקופן היא חברה המתמחה בעיצוב פיתוח ובניית כלי תחבורה חשמליים אישיים
תחום התחבורה החשמלית האישית הוא תחום מתפתח בעולם ועכשיו גם בישראל.
האג'נדה של אקופאן היא לקדם את התחום ולהצעידו קדימה בישראל.

לפרטים:

03-6826001

http://ecofun.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות
 
אופניים עם מנוע – שלא תישאר הרבה מאחור
20/06/13 | אופניים
אנחנו כאן בשביל לתת לכם כמה נקודות מפתח ולעזור לכם לעשות את הצעד המופלא לעבר העולם המודרני וליהנות ממתנות הטכנולוגיה הירוקה.

אופניים על מנוע – בקלות, במהירות ובבטיחות רבה
28/05/13 | אופניים
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט רוכבי אופניים, המבלים שעות ארוכות, ובעיקר בסופי שבוע, בדיווש במקומות שונים ברחבי הארץ. הנסיעה על האופניים הפכה לתחביב מרכזי עבור רבים, אולם מדובר גם במענה מצוין למי שמחפש פתרון תחבורתי חסכוני, בטיחותי וקל לשימוש. אופניים על מנוע, המוצעים על ידי חנויות המתמחות בכך, הם אמצי נפלא להגיע ממקום למקום, וגם כשגרים בעיר הגדולה.

כיצד לבחור אופניים על מנוע
28/04/13 | אופניים
האופניים חווים עדנה של ממש בשנים האחרונות, כאשר ברחבי ערים רבות בארץ ובעולם ניתן לראות רוכבי אופניים אשר נוסעים בשעות הפנאי, לעבודה, לחברים או אפילו סתם בשביל הספורט.

רכישה חכמה של אופניים ממונעות
אם תמיד חלמתם להגיע לעבודה ללא פקקים או זיהום אוויר, כעת יש לכם אפשרות לעשות זאת באמצעות אופניים ממונעות. אם אתם שוללים את הרעיון על הסף וזאת משום שאתם נוסעים מהדרך לעבודה ברכבת, בוודאי תשמחו לשמוע כי יש לכם אפשרות לקנות אופניים חשמליים מתקפלים קלי משקל אשר ניתן לסחוב בקלות גם ברכבת.

למה לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים?
זהו אחד הטרנדים החמים ביותר של עולם התחבורה כיום. תשכחו ממחירי הדלק הנוסקים כלפי מעלה, מהמס על מכוניות או מבעיות החנייה והפקקים- רבים בוחרים, ובצדק גמור, לעבור לאופניים, רצוי חשמליים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI