דף הבית תיירות ונופש בתי מלון לבחור מלון בוטיק בצפון
לבחור מלון בוטיק בצפון
אבנר כהן 24/06/13 |  צפיות: 3360

בשנים האחרונות עולים וצצים להם מלונות בוטיק בכל רחבי הארץ, וההתלהבות של התייר הישראלי רק הולכת וגוברת ככל ששימת הדגש על הפרטים ועל האורח הולכת וגדלה. אולם, כאשר אנחנו מחפשים אחר מלון בוטיק בו אנו מעוניינים ללון במהלכה של חופשה בארץ, מה בדיוק אנחנו אמורים לקבל בתור האורחים ולמה לצפות מן האירוח של מלונות מעין אלה?

קודם כל חשוב להבין כי ישנם סוגים שונים של מלונת בוטיק ורק לאחר שהבנו את ההבדלים ביניהם אנחנו יכולים לחפש אחר מלון בוטיק אשר יענה לצרכים הספציפיים שלנו.

ההבדל העיקרי בין מלונות הינו בעצם מיקומם, מלונות בוטיק אשר ממוקמים באזור ערים מרכזיות יציע אבזור מודרני ושירותים אשר פונים אל הקהל שמחפש אחר חוויה עירונית, ומלונות אשר נמצאים באזורים כפריים, כמו מלונות בוטיק בצפון יעניקו חוויה כפרית יותר עם הדגש על החיבור בין האדם לבין המקום עצמו, יחד עם אבזור בעיצוב כפרי גם כן.

חופשה רומנטית ושקטה

באופן די טבעי, כאשר אנו בוחרים בבית מלון בוטיק בצפון אנו נקבל מלון עם מספר אשר אינו גדול של חדרים והינו בעל אווירה אינטימית, מאפיין שיכול להתאים במיוחד עבור זוגות אשר מחפשים אחר חופשה רומנטית ושקטה בזוג. לכן אין זה פלא לראות כי זוגות רבים צעירים ומבוגרים מגיעים אל בתי מלון בוטיק בצפון בחיפוש אחר מקום מפלט מחיי היומיום הגדושים בפעילויות ומשימות שמרוקנות את האדם ומרחיקות אותו מכל מה שטבעי וראשוני, מלון בוטיק ממלא את הצורך להתחבר מחדש אל הטבע ואל המערכת הזוגית שמתחדשת ומקבלת אנרגיות לקראת המשך הדרך.

נצרת - מיקום פסטורלי בצפון

לעומת מלונות בוטיק אשר מאפשרים לקבל חוויה עירונית מלאה בפעילויות שרק עיר מרכזית יכולה להעניק עבור המטיילים בה, מלון בוטיק באזור הצפון שם את עיקר הדברים במיקום שבו הוא נמצא ובמה שהוא מעניק לאורחים אשר מגיעים אליו.
אם אתם יוצאים אל נופש בצפון הארץ אין זה משנה אם בחרתם בנצרת או בחיפה, כדאי מאוד שתבחרו במלון בוטיק עבור מקום הלינה, בפרט אם הוא נמצא בקרבת כל המסלולים אשר בהם אתם בחרתם לבצע מסלולי טיול שונים. כך שזה לא ממש ישנה לכם אם אתם יוצאים אל מסלול רכיבת סוסים או אל מסלול אתגרי של רכיבה על אופניים, בכל האפשרויות הללו בית המלון נמצא במרחק קטן ולא יצריך מכם נסיעה ארוכה ממקום אל מקום ובחזרה אל בית המלון בסופו של יום גדוש בפעילויות.

נצרת- עיר קוסמופוליטית

בצפון ישנם מקומות רבים שיכולים לענות על צרכיהם של מטיילים אשר באים לנופש נעים, אך להגיע לטיול בעיר נצרת מעניק עבור כל מטייל שפוקד אותה חוויה שונה וייחודית. בהגיעכם אל נצרת לא תוכלו שלא לשים לב לגיוון הדתי אשר קיים בה, ברחוב אחד צועדים יהודים, מוסלמים, נוצרים ותיירים רבים אחרים מדתות שונות אשר באים לתור את העיר.

בשנים האחרונות עיר זו הולכת וצוברת פופולאריות רבה בקרב מטיילים שמגיעים אליה מן הארץ ומן העולם כולו ואין זה בכדי.
במקום מהווה מעצמה קולינארית בה כל אדם יכול להכיר ולטעום מאינסוף של מאכלים יחד עם אווירה ייחודית עבור כל מסעדה או בר שנמצאים בכל מקום בעיר. אז למה אתם מחכים? בחרו לכם מלון בוטיק באזור הצפון ואל תשכחו לצאת ולטעום מן החוויה הקוסמופוליטית בנצרת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI