דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות כיצד לבחור טבעות אירוסין
כיצד לבחור טבעות אירוסין
טבעות אירוסין 26/06/13 |  צפיות: 3712

הצעת הנישואין, יכולה להיות מרגשת במיוחד ולעיתים אף לא פחות מטקס הנישואין עצמו. במרכז הצעת הנישואין, עומדת הטבעת כמובן, ולכן ישנה חשיבות רבה לנראות של הטבעת והגישה אותה היא משדרת. בשל כל העובדות הללו, המשימה עשויה להיות קשה ומעט מבלבלת. אם כן, כיצד ניתן לבחור טבעות נישואין כך שכולם יהיו מרוצים?

צורה בסיסית

בכדי להתחיל את החיפושים על הצד הטוב ביותר, מומלץ קודם ללכת על המבנה הקלאסי. טבעות האירוסין הסטנדרטיות, מגיעות פעמים רבות בצבעי הכסף, כאשר באמצע ישנו יהלום אחד ומסביבו יהלומים נוספים ולעיתים גם מסביב לטבעת עצמה. לכן, כאשר מחפשים טבעות אירוסין, מומלץ קודם לחפש אחר סגנון שכזה.

אופי הכלה

לאחר הכרת המבנה הבסיסי, מומלץ לחשוב גם על הכלה המיועדת. האם היא אוהבת תכשיטים יוקרתיים ונוצצים, או לעומת זאת דווקא את התכשיטים העדינים המשתלבים במראה טבעי? האם היא השילוב בין השניים, בין עדינות לנשיות? וכיצד היא מתלבשת? מענה על שאלות מהסוג הזה, יסייע במציאת הכיוון הכללי לסגנון הטבעת.

מגוון דגמים

בשלב שלישי, לאחר היכרות עם אופי הטבעות והקדשת מחשבה על הכלה, מגיעים אל החנות וצופים במגוון הטבעות הקיימות היום. בכדי לבחון את הדגמים והסגנונות, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית המייצרת דגמים ייחודיים ומרהיבים, כך שיהפכו כל כלה מיועדת למיוחדת ביותר.

כמו כן, כיום, ניתן ליהנות מעוד שירות מעולה באמצעות האינטרנט כמובן. בשנים האחרונות, לא חייבים לצאת מן הבית ולהתחיל לעבור בין חנויות שונות בכדי לראות את הטבעות המתאימות. כל שצריך לעשות הוא לפנות אל אתר האינטרנט של חברה המייצרת טבעות ותכשיטים, לצפות בטבעות דרך האתר, המחיר, משקל הזהב, הקראט ורק לאחר מכן לפנות אל החברה בכדי להזמין את הטבעת או לגשת לרכוש אותה בחנות עצמה. כך, החיפושים נוחים ופשוטים הרבה יותר, כאשר ניתן לראות מגוון רב של טבעות במהירות ולזהות את המתאימות מבלי להתאמץ.

אם, בכדי למצוא את הטבעת המתאימה ביותר להצעת הנישואין והאירוסין עצמן, מומלץ קודם להכיר את הסגנון הבסיסי ורק לאחר מכן לחשוב על סגנונות נוספים שעשויים להתאים לכלה, בהתאם לאופי שלה והאופן שבו היא מתלבשת ומתאפרת. בהמשך, מומלץ לבחון סגנונות שונים של טבעות ואף להיעזר באינטרנט עד למציאת הטבעת המתאימה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טבעות אירוסין

מאור תכשיטים | טבעות אירוסין

חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. הניסיון רב השנים וההיכרות המעמיקה עם התחום מאפשרים לחברה לעבוד עם מיטב הספקים והיצרנים בארץ ובעולם ולהציע ללקוחתיה תכשיטי זהב ויהלומים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

טלפון: 03-6132248

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.mjm.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת טבעות אירוסין
 
כיצד לבחור טבעות אירוסין
26/06/13 | חתונות
הצעת הנישואין, יכולה להיות מרגשת במיוחד ולעיתים אף לא פחות מטקס הנישואין עצמו. במרכז הצעת הנישואין, עומדת הטבעת כמובן, ולכן ישנה חשיבות רבה לנראות של הטבעת והגישה אותה היא משדרת

כל הדרכים להפתיע אותן עם טבעות אירוסין מיוחדות
יש זוגות שיישבעו כי האירוסין ריגשו אותם יותר מהחתונה עצמה. תחשבו על זה: רגע הצעת הנישואין, הרגשות ותעצומות הנפש, הדמעות (המאושרות) ובהמשך לבשר להורים ולחברים. איזה כיף! כשהצעת הנישואין מלווה גם בטבעת אירוסין מיוחדת, אין קץ לאושר.

טבעות אירוסין מעוצבות, לא לכל אחת
במידה ואתה חושב שההחלטה כי החברה הנוכחית שלך היא האישה שאתה מעוניין לבלות איתה את שארית חייך היא אחת ההחלטות הגורליות שתעשה בימי חייך, זה סימן שעוד לא נאלצת לבחור עבורה טבעת אירוסין.

משמעויות של טבעות אירוסין בעולם המערבי וביהדות
המשמעויות הרבות שמתלוות לתקופת האירוסין, שונות מתרבות אחת לאחרת. הענקת טבעות אירוסין בתור סמל למחויבות, הוא מנהג חדש יחסית אשר נהוג אך ורק בעולם המערבי וניזון מהתרבות הפופולארית.

טבעות יהלומים מעוצבות בעיצוב אישי
21/02/13 | אופנה
עברו חלפו, הימים בהם עברה הטבעת מאם לבת, מחמה לכלתה ומסבתא לנכדתה. יפה אמנם לראות מנהג של שימור טבעת יקרת ערך שהוא גם סנטימנטלי, אך הטעם השתנה, האבן נשחקה וצבעו של הזהב אינו נראה כבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI