דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
ירון- אגור הנדסה 30/06/13 |  צפיות: 4048

בעבר, נאלצו בעלי הבריכות להתמודד עם מגוון פתרונות לא מוצלחים לכיסוי בריכות. כיסוי הבריכות נועד לשמור על הבטיחות כאשר בני הבית אינם משתמשים בבריכה. הפיתרונות המגוונים נעו בין ברזנטים, אותם היה צריך למתוח על פני הבריכה, כיסויים חשמליים אשר התבססו על מסילות וגדות מסביב לבריכה וכו'. הפיתרונות הללו לא פתרו את כל הבעיות, הם פתרו את בעיית הבטיחות אך פגעו בעיצוב החצר, הבית ואף השביתו את השטח לגמרי. כתוצאה מכך, נוצר צורך עבור פיתרון יעיל יותר, פיתרון אשר ישמור גם על ביטחונם של בני הבית וגם על האסתטיקה והעיצוב.

החברה שלנו פיתחה פיתרון יעיל אשר מספק ביטחון ושומר על האסתטיקה של הבית. היתרונות של הפיתוח רבים : באמצעות כיסוי בריכה תוכלו לשמור על היופי והעיצוב של הבית, הרצפה המודולארית תותאם לעיצוב הבריכה בצורה נהדרת, המנגנון אשר עשוי מפלדת אל חלד ישמור על ניקיון הבריכה וימנע סיכון של כתמי שמן, בעזרת כיסוי הבריכה תוכלו לנצל את השטח של ביתכם, תוכלו להעלים את הבריכה מתחת לרצפה וליהנות מהשטח באופן רגיל, תוכלו לתפעל את המנגנון האוטומטי בפשטות וללא כל מאמץ פיזי, המנגנון הינו בלתי נראה, הוא מתאים לגבולות החצר וניתן להתאים אותו לכל גודל וצורה.

כיסוי בריכה – החברה שלנו ומוצריה החכמים

החברה שלנו מתמחה בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של רצפות נעות עבור בריכות שחייה. כמו כן, מספקת החברה מגוון פתרונות יצירתיים נוספים אשר מותאמים לבתים פרטיים, מרכזים תעשייתיים ומתקנים ציבוריים. נוסף על כיסוי חשמלי לבריכות, מציעה החברה עוד מגוון פיתרונות חדשניים כמו למשל ריצפה נעה בחיפוי עץ, רצפה נעה בבריכת גלישה, כיסוי במה לג'קוזי, רצפה נפתחת לבריכה, חלון מעלית, ג'קוזי נעלם, גג נעלם בלחיצת כפתור ועוד.

באמצעות אנשי המקצוע המנוסים והיצירתיים אשר עובדים בחברה שלנו, אנו מפתחים ויוצרים פתרונות טכנולוגיים ומתגברים על בעיות רבות.

החברה שלנו תאפשר לכם לשמור על עיצוב הבית ולהשתמש במגוון חומרים בהתאם לטעמכם האישי. בעזרת הניסיון והוותק של עובדי החברה תוכלו ליצור אלמנטים פשוטים, יצירתיים, ייחודיים ובטיחותיים אשר יחזיקו מעמד לאורך שנים. כיסוי בריכות הינו רק אחד מהפיתרונות הנהדרים שלנו.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי רצפות נעות לבריכות שחייה, כיסוי בריכה, כיסוי במה לג'קוזי, רצפה נפתחת לבריכה, ג'קוזי נעלם, חלון מעלית, גג נעלם בלחיצת כפתור ועוד, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי עובדי החברה, הוותק והניסיון של החברה, החומרים המגוונים בהם משתמשת החברה וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI