דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל אם כבר ברלין - אז דירת נופש להשכרה
אם כבר ברלין - אז דירת נופש להשכרה
מיכאל רומנסקי 02/07/13 |  צפיות: 2791

העיר ברלין מהווה אטרקציה תיירותית מועדפת בשנים האחרונות, עם סצנה תרבותית ענפה והתחדשות בלתי פוסקת של פני העיר. המגוון העצום של האמנות הזמינה לתיירים, הכנסת האורחים של המקומיים, מקומות הבילוי והאוכל המצוין, כל אלו הופכים את העיר הגרמנית-בינלאומית לבחירה החמה של הקיץ, ובכלל לתיירות כל השנה.

האופנה בטיולים כיום היא לקחת דירה להשכיר, ולא חדר במלון. ישנן סיבות רבות לכך, והיתרונות עולים לרוב בהרבה על החסרונות. בערים הגדולות בעולם, ערים המושכות תיירים בכמויות גדולות ובאופן שוטף, יש הקצאה אדירה של דירות להשכרה במיוחד לצורך זה. שלא כמו במקומות נידחים וקטנים, דירות בברלין זמינות כל השנה במחירים נוחים, בלי צורך להכיר את השפה או מישהו מהעיר.

למה דירה בברלין?

דבר ראשון, כשחושבים על טיול, יש לקחת בחשבון את התקציב. ברלין אומנם לא יקרה, וזו כמובן עוד סיבה מדוע היא הופכת למושכת ואופנתית יותר ויותר לתיירות הבינלאומית בכלל והישראלית בפרט. ובכל זאת, תיירות זה לא זול, ושאתם לוקחים חדר במלון בעיר כל-כך מבוקשת, מן הסתם יהיה לזה מחיר. הדירות לעומת זאת מאפשרות לכם ליהנות ממקום מרווח יותר, במחיר אטרקטיבי יותר ממלון.

סיבה נוספת לקחת דירה בברלין היא שהחוויה של דירה שונה לגמרי מזו של המלון. כשאתם תיירים במלון אתם מנותקים מהעשייה של העיר, מהתחושה של העיר בעודה מתעוררת כעיר, כמקום חי ומעניין. החיים בדירה בשכונה של העיר נותנים את התחושה העמוקה יותר, זו שיוצרת חיבור למקום וליושביו ומעניקה תמונה רחבה יותר ועמוקה יותר על החיים במקום - ברלין או כל מקום אחר.

לא רק ברלין - דירה כדאי גם בברצלונה

העיר החיה והשוקקת, עם הניחוח הלטיני המשגע, הפכה הרבה יותר זמינה בשנים האחרונות כשדירות רבות הפכו זמינות לתיירים. דירה בברצלונה זה חוויה אחרת, וכמו בברלין, מאפשרת עוד הזדמנויות שלא זמינות לתייר במלון. מעבר למה שנכתב זה מכבר, שימו לב שכשנוסעים לברצלונה, או לברלין, מומלץ לנסוע ליותר מעוד סופ"ש. כשנוסעים לשבוע או יותר, דירה זה כבר לא הצעה, אלא חובה. לא רק מבחינת המחיר, אלא מבחינת החוויה המקומית והאיכות של הטיול. תנסו פעם אחת וכמו רבים אחרים, תתמכרו לתיירות עם שכירת דירה משלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI