דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר צריך לדעת איך לבחור בקייטרינג בעל סגנון חלבי
צריך לדעת איך לבחור בקייטרינג בעל סגנון חלבי
sharontal80 17/07/13 |  צפיות: 3149
כמה עובדות שיכולות לעזור לכם בבחירת קייטרינג חלבי

סוג האוכל באירועים שהוא אינו מוגבל באפשרויות זה קייטרינג חלבי, זהו תפריט עשיר ומורכב והוא קליל ולא מחייב. ניתן לשלב עמו יינות מתאימים. סוג זה של קייטרינג, הינו יוקרתי ועושה רושם מכובד ביותר.  ידוע, כי הקייטרינג הינו ההוצאה הגדולה ביותר בכל אירוע גם אם מדובר על קייטרינג לאירועים קטנים. יש לתת דגש על בחירת חברת הקייטרינג. ם יש לכם המלצות, תוכלו לבדוק אותן או פשוט לגשת לטעימות בחברה שתשמח להציע לכם ממגוון התפריטים הקשורים אל קייטרינג בסגנון חלבי.

קייטרינג עשיר ומורכב

הישראלי הטיפוסי חובב הרבה מנות שניתן למלא בהם את הצלחת שוב ושוב, על מנת שכל האורחים יהיו שבעי רצון באירוע, יש לספק להם בופה  כמו של קייטרינג בעל אופי חלבי על מנת שישרת אותם באירוע. אורח שבע שיש לו תפריט מגוון, הוא ללא ספק אורח מרוצה, ויש לשים דגש מיוחד על העובדה הזאת. לרוב, אם מדובר באורחים מבוגרים, אפילו אם זה קייטרינג לאירוע קטן הם יעדיפו את ההגשה לשולחן ואילו הצעירים יעדיפו מזנון שיהיה פתוח למוזמנים למלא את צלחתם בכל פעם מחדש. היתרון הנוסף בקייטרינג חלבי הוא שהרבה אנשים מעוניינים לאכול אוכל בריא שאינו כולל תפריט המכיל בשרים למיניהם, חלק גדול מהאנשים הפך להיות צמחוני או טבעוני, גם לאנשים המורגלים לאכול בשר, יהיה זה עבורם שינוי מרענן לאכול בקייטרינג בעל סגנון חלבי.

הבחירה של חברת הקייטרינג היא חשובה

יש הרבה חברות קייטרינג שהם חברות קייטרינג במיוחד לאירועים קטנים ומתמחות בסגנון החלבי יותר. יש לשים לב מה ההתמחות של כל חברה, איזה שירות היא נותנת ואם החומרים מהם עשוי האוכל הם חומרים איכותיים. ניתן תמיד להגיע לטעימה על מנת לבחור ממגוון התפריטים העשירים. רצוי לבחור חברת קייטרינג בעלת אוכל כשר, כך שכולם יוכלו לאכול מהאוכל, היות ותמיד יש אנשים שומרי מסורת או סתם שומרי כשרות שיאכלו ליהנות מהאוכל הזה. אחת מחברות הקייטרינג החלבי הידועות יותר היא חברת "פטיט", כשמה כן היא, פטיט בצרפתית משמעותו קטן וכל התפריט שלהם מוגש במגוון עשיר של אוכל חלבי במנות קטנות כך שהאורחים יוכלו לטעום מהכול.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharontal80


 


מאמרים נוספים מאת sharontal80
 
שיזוף בהתזה - מהיר, יעיל ונגיש במיוחד
הקיץ הישראלי אולי נראה נצחי, אך גם הוא מתפוגג, וכמו בכל שנה, הסתיו והחורף מגיעים, ועימם השיזוף שלנו הולך ונעלם, ומפנה את מקומו לעור החיוור והמראה הפחות חיוני והפחות חי ויפה.

אלמנטים חשובים של עיצוב המשרד
28/07/15 | נדל"ן
השאלה הראשונה היא מי אתם ואיזה משרד יש לכם: האם זה משרד של עסק בתחום התחבורה? או אולי בתחום הסטארט אפ?

פופאפ למגוון רב של אירועי קידום מכירות
יחידות פופאפ איכותיות מצטיינות בקומפקטיות רבה – המיכל שבו נארזת המערכת משמש לכם כשולחן תצוגה וגם הוא מעוצב בצבע ובאיכות גבוהה.

עיצוב לוגו כמסר לעולם
כדי לעצב לוגו לחברה יש צורך בהרבה יותר מאשר כישרון גרפי. עיצוב לוגו דורש הרבה יותר מאשר מחשבה וכישרון. הוא מצריך חוש מיוחד המסוגל לבטא את הרעיון העומד בבסיסו של הארגון בסמל אחד פשוט

שיפוצים בתל אביב – להוריד קירות במחשבה
24/04/14 | שיפוצים
אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי לדעת כי יש מגוון גדול של דברים שכדאי לחשוב עליהם בתחום זה.

אופניים חשמליות מחיר
מחירן של אופניים חשמליות אינו הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק בנקודות הרכישה. על מנת לבחון את טיב האופניים, מומלץ לקחת אותן לנסיעת מבחן.

טיפול בפיגמנטציה להעלמת כתמים
טיפול בפיגמנטציה יכול פעמים רבות להעלים באופן מושלם את אותם הכתמים, וחשוב לדעת שיש היום לא מעט סוגים של טיפולים שנועדו להתמודד עם פיגמנטציה ברמות השונות שלה

אדריכלות ועיצוב פנים- כיצד לבחור משרד מקצועי?
17/04/14 | נדל"ן
מצאתם מגרש לבנות עליו בית חדש? מעצבים או משפצים את הדירה הישנה? אתם וודאי מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים לעבוד איתו בדרך אל מימוש היעדים שלכם.

האם יש ברשותכם מצלמות אבטחה לבית?
בעזרת מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נוכל לעצור התנהגות בזויה של אדם מסוים בביתנו ולמנוע מצב חוזר זה בעתיד.

גיטרות חשמליות - איכות צליל שלא הכרתם!
23/03/14 | מוסיקה
יתרונן הבולט של גיטרות חשמליות הוא המגבר שניתן להרכיב אליהן. המגבר מאפשר להנמיך רעשי רקע הנובעים מהנגינה ולספק איכות צליל נקיה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI