דף הבית בניין ואחזקה בית חכם שטיחים
שטיחים
maimoria 25/07/13 |  צפיות: 3528


שטיחים הם עיצוב דקורטיבי לכל בית ולכל משרד. במיוחד בחורף חשוב שיהיו לכם שטיחים בבית שיחממו את הבית ויחממו את האוירה.

ישנם אינסוף סוגים של שטיחים וההבדלים במחירים שלהם הם גבוהים. פרקטים מבית עץ אלון ישנן חנויות רבות של שטיחים וניתן פשוט להחליט אילו שטיחים מועדפים עליכם על ידי תחושה ומישוש וגם מבלי לדעת איזה שטיחים נחשבים יותר ואיזה שטיחים נחשבים פחות. בסופו של דבר זה מתרכז לעיצוב ואסתטיקה.

אם יש לכם רהיטים לבנים בבית אתם לא תשימו שטיחים צבעוניים או פראיים בצבעם ואם יש לכם סלון מקושט ומלא צבעים, עדיף שתשימו שטיחים חלקים ורגועים מבחינת הצבע. ואם אתם לא ממש מבינים בעיצוב תמיד תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שתמורת כסף לא רב יוכלו לתת לכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב האידיאלי של ביתכם.

פרקטים מיוחדים אך כיום לא חייבים אנשי מקצוע כדי להבין וללמוד על תחום העיצוב. יש המון כתבי מגזין שונים שמלמדים אתכם כיצד להתאים צבעים, כיצד להתאים רהיטים ואיך לשלב בין הפריטים השונים בבית. שטיחים הם חלק חשוב מהריהוט הביתי וכמעט בכל בית בישראל נמצא שטיחים אפילו אם אנחנו מדברים על עונת הקיץ.

בעונת החורף אנשים רבים שמוציאים את השטיחים- מחזירים אותם לבית כדי לחמם את הבית, לא לתת לכפות הרגליים לחטוף את קור הריצפה וכן בגלל שרק המראה של שטיח יכול לעורר אוירה חמימה ונעימה. כשאנו מדברים על אווירה, זה דבר שפעמים רבות משפיע עלינו. כמה פעמים שמענו את המשפט- יש שם תחושה של משהו קר או לחילופין- הרגשה מאוד חמימה במשרד או בחנות. מה הכוונה? הכוונה בדיוק לאותו עניין זה של עיצוב ותכנון הבית. אם אתם רוצים לחדש את הבית בשטיחים חדשים אל תשכחו לחשוב מהי האוירה שאותה אתם רוצים ליצור וחשבו היטב כיצד לעשות זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 maimoria


 


מאמרים נוספים מאת maimoria
 
פינות אוכל
25/12/13 | רהיטים
מעוניינים לרכוש פינות אוכל בלתי נשכחות אשר יטביעו את חותמן על ביתכם לישפרו את מראהו הפנימי ? במאמר זה נסייע לכם להגיע לפינות אוכל מעוצבות אשר ייטיבו את הקשר בין הסלון למטבח שלכם, ואשר בהן תוכלו לשבת ולאכול בניחותא. פינות אוכל מרהיבות אלו יוכלו להיות מאותרות בקלות במאמר זה באמצעות מדריך איתור מלא אשר יסופר כאן. בנוסף לאיתור, תקבלו הדרכה מלאה כיצד ניתן לשמר את פינות האוכל שלכם כך שיישמרו חדשות למשך זמן רב, ולא יאגרו בלאי נצבר:

שיש
21/08/13 | שיפוצים
שיש ואבן הם שני חומרים פופולריים מהם יוצרים משטחים לבית. בין אם מדובר בריצוף, חיפוי קירות ובין אם מדובר במשטחים למטבח או לחדר אמבטיה. יש מבחר גדול מאד של שיש ואבן ולאור המבחר והיופי של החומרים לעיתים קשה לבחור. כאשר רוכשים שיש ואבן רצוי לוודא שהחברה שרוכשים ממנה שיש ואבן היא חברה בעלת מוניטין המוכרת חומרים איכותיים.

הברקת מרצפות
המרצפות בביתנו הן חלק בלתי נפרד מהתחושה והאווירה בבית. על המרצפות בבית אנחנו הולכים, רוקדים וחיים והן ניתנות לספוג לכלוך וכתמים בכל רגע נתון.

גני אירועים
גני אירועים הם שמם החדש והמיוחד לחודשי הקיץ של אולמות אירועים רגילים וידועים. גני אירועים הם בעצם אולם אירועים פתוח שמסביבו גן, עצים, פרחים וכד'. המון אנשים רוצים לשדרג את האירוע שהם עומדים לערוך ולשנות את אופיו על ידי עשייתו במתחם גני אירועים.

שטיחים
25/07/13 | בית חכם
שטיחים הם עיצוב דקורטיבי לכל בית ולכל משרד. במיוחד בחורף חשוב שיהיו לכם שטיחים בבית שיחממו את הבית ויחממו את האוירה. ישנם אינסוף סוגים של שטיחים וההבדלים במחירים שלהם הם גבוהים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI