דף הבית עסקים ניהול יזמות יזמות עסקית האם זה הזמן להקים יזמות
יזמות יזמות עסקית האם זה הזמן להקים יזמות
דורון עמית 26/07/13 |  צפיות: 3274

מי לא חולם על עסק!

נכון! יש גם את אלה אשר מעדיפים "שקט" בחיים ולכן לסחוב אותם להיות עצמאים תהיה משימה בלתי אפשרית.

פתיחה של עסק או בשפה העכשווית "הזדמנות עסקית או מיזם חדש" הינו דבר מאדגר, מעניין, מושך, וכן, דווקא היום בתקופה של מיתון או האטה כלכלית.

כמי שנותן ייעוץ עסקי גם לעסקים חדשים, או לכאלה אשר יש להם רעיון עסקי בכול תחום מתחומי החיים מ-שירותי ואללה ועד פיתוח אפליקציות למובייל ולמחשב אני רואה עניין רב בהצלחה של יזמים או סטרטאפים בכול תחום.

היום כאשר היזמים החדשים  הם אלה שגדלו לרגלי המותגים, הם אלה שבילו שעות מול המחשב, שהכירו את האתרים החברתיים שהיו קול ומראה בלבד, הקלות לייצר רעיונות עסקיים הוא בהרבה יותר קל מהדור שלא הכיר את הטכנולוגיה או שמכיר אותו היום אך רוצה לבלות את שנותיו לא בעשייה ולא ביזמות אלה בחיי נירוונה כפי שקבע לעצמו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אנא שימו לב לעובדה את הכניסה המסיבית של אזרחים לאתרי "יד שנייה" ראו עד כמה אזרחים מוכנים היום לרכוש מוצרים יד שנייה ועד כמה התחום הזה התפתח! מכירת מוצרים יד שנייה היא מקור לרעיונות חדשים של יזמים "מה לעשות" "מה הם יכולים למכור" "כמה הם יכולים להרוויח מבלי להשקיע סכום כסף שלא נמצא בידם".

נוסיף היום את תחום קבלנות המשנה! כול חברה גדולה כ-קטנה מעוניינת להקל על ההוצאות הקבועות שלה ומחליטה להפריט "כול מה שזז" זוהי הזדמנות פז ליזמים טריים, אם ידע בתחום מסוים או בלא יידע בתחום מסוים להיכנס בנעליים גדולות על מנת להפיק רווחים לא קטנים,

כ יועץ עסקי המייעץ לחברות הזנק וטכנולוגיה הן בתחום התפעולי והן בנושא השיווק בארץ ובעולם אני ער לרעיונות שמתקבלים חדשות לבקרים אצל חברות הטכנולוגיה או אלה המאגדים בתוחם מספר יזמים והדואגים להם למימון או להשקעות של יזמים, אנשי כספים, וחברות הון סיכון. יש רעיונות שלפעמים מדהימים אותי כשועל ותיק בתחום העסקים והשיווק ויוצרים אצלי התלהבות כאילו תינוק חדש נולד. יש דברים שאנשים חשבו עליהם מתוקף תפקידם בארגון מסוים תוך הבנה של צורך טכנולוגי לפתרון.

וכמובן גולת הכותרת הוא עולם האינטרנט והרשתות החברתיות, קיצורי הדרך, הגישה לכול מקום, היכולת לתקשר עם כול מוצר או יצרן ולא משנה היכן הוא נמצא בד בבד עם עסקים שיכולים להתנהל דרך האינטרנט בלבד ללא צורך במיקום, חנות, משרדים, אולמות תצוגה וכ"ד רק מזניקים את הדמיון והיכולת של יזמים חדשים או אפילו עסקים קיימים להתנהל דרכו.

תוסיפו לכול זה בניני דיור גבוהים בשכונות חדשות אשר מוצרים ושירותים מסוימים יכולים להימכר או לתת שם בגדול ותבינו כי יזם לא צריך שיקראו לו הוא יודע באפשרויות הקימות לחפש את היזמות לבד ולפעול למימושה. מימושה הוא מימוש חלום עבורו.

ועוד עצה קטנה, על מנת שהמיזם יצליח, ימותג, ויהיה שווה לאקזיט שלא ולא משנה באיזה תחום, עדיף להיות מלווה בייעוץ מתאים לקיצור מהלכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון עמית

דורון עמית יועץ עסקי וגם מלווה בתחום הניהול, השיווק, המכירות, יועץ עסקי ויועץ שיווק



 


מאמרים נוספים מאת דורון עמית
 
למה באמת צריך יועץ אסטרטגי
הייעוץ האסטרטגי מגיע מתוך תחום ה ייעוץ העסקי, כ יועץ עסקי אני לא מתחיל לעבוד עם עסק או חברה אשר אני לא יוצר את האסטרטגיה של העסק או החברה

היכן באמת ניתן להרויח כסף
ממעוף הציפור ניתן להבחין בדיוק מי מרויח באמת הרבה כסף. לא זה לא בעלי העסקים והחברות זה דווקה עובדי הציבור והחברות הציבוריות

רוצה לפתוח מסעדה, טיפים לניהול מסעדה
רבים הם האנשים הרוצים לפתוח מסעדדה, האומנם מסעדה זה העסק המתאים היום בישראל לפתיחה, האם נוכל להחזיק מסעדה לאורך זמן

האם יש עוד טעם לשכור יחצנים אנשי יחסי ציבור
14/11/13 | מכירות
נראה כי העולם הדיגיטלי קצת שינה את המפה של תחום יחסי הציבור בישראל, האומנם?

בשורה לבעלי העסקים זוגות העובדים יחד
כמה נחמד לקבל ידיעה לזוגות נשואים העובדים באותו חברה או עסק כי חישוב המס שלהם ייעשה עכשיו בנפרד

כיצד מנהלים משא ומתן
ניהול משא ומתן הוא מקצוע בפני עצמו האם אנו עושים אותו נכון, האם לנהל משא ומתן זה כמו משחק קלפים.

כיצד אני מגדילים את המכירות שלנו
02/08/13 | מכירות
שיטות המכירה של פעם כבר לא עובדות על שיטת המכירות היום, מה השתנה כיצד עלינו לפעול

ניהול פרויקטים, פרויקטים חדשים, כיצד מקימים פרויקט
הדור שאנו יודעים היום הוא הדור הנכון הפועל בגישה נכונה בכול מה שקשור למיזמים לעסקים חדשים, דור שיודע לנצל מיקור חוץ מקצועי ולהינות מקיצור התהליך

עסק שלא עושה כסף ורק מתגלגל הוא לא עסק
עסקים מעבר לתשלום הוצאות צריכים שירויחו כסף, עסק שרק מתגלגל ולא משפר את חיי בעליו הוא לא עסק. והשאלה מכאן לאן.

האם הפרסום בגוגל אכן שווה
רבים שואלים עם פרסום בגוגל אכן שווה, האמת זה תלוי, אך מי שרוצה לפרסם בגוגל בדפי העסקים החינמיים שלא יצפה לגדולות ונצורות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI