דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מזרונים – כי על שינה טובה לא מתפשרים
מזרונים – כי על שינה טובה לא מתפשרים
כותבים 28/07/13 |  צפיות: 2855

כל יום וכל היום אנו עסוקים במרדף אחר המטלה הבאה, רצים, נוסעים, מתרוצצים ובעיקר לרגע לא עוצרים. לא עוצרים לחשוב על הבריאות שלנו, על הנחת שלנו, על שעות השינה שלו או על ארוחת הצהריים שאכלנו או יותר נכון, שתכננו לאכול.

מזרונים – כי בריאות לא מחליפים

אחת הדרכים לשמור על בריאותנו ולנהל סדר יום רענן ותקין היא באמצעות הקפדה על שעות שינה מספיקות וחשוב לא פחות – הקפדה על מזרונים שטובים לגב שלנו. שינה טובה ללא ספק מתבססת ברובה על מזרונים טובים ואיכותיים, שמעניקים לכם שינה עמוקה וטובה. לא כולם יודעים, אך שינה על מזרונים שאינם בריאים לכם עשויה לגרום לכאב גב ופעמים רבות לנזקים בטווח הרחוק. אם בריאותכם חשובה לכם, כדאי להימנע משינה על מזרונים שיכולים לעשות נזק בלתי הפיך לגב שלכם.

מזרון ויסקו – על איכות לא מתפשרים

אחד מסוגי המזרונים שתופס תאוצה במרוצת השנים הוא מזרון ויסקו. לא כולם בקיאים בטיבו ובייחודו של מזרון ויסקו אך חשוב לדעת כי מדובר במזרון יוקרתי ובריא להפליא. מזרון ויסקו הוא מזרון אשר שומר את צורת גופנו וזאת בשל שהוא בא במגע עמו. שכבת המזרון הראשונה היא ששומרת את צורת הגוף שלנו וכך למעשה מתאימה עצמה באופן מיוחד לכל אחד ואחד. החומר ממנו עשוי המזרון הוא חומר אלסטי שיכול לשנות את מצב הצבירה שלו בהתאם לטמפרטורה. בזמן שינה למשל, חום גופנו מחמם את המזרון וכך למעשה מותאמת צורת המזרון לנו באופן אישי.

מזרונים ויסקו – אז מה בעצם כל כך מייחד אותם?

היופי והייחודיות של מזרונים ויסקו שמבדיל אותם ממזרונים אחרים הוא היכולת שלהם להיות מותאים באופן אישי ואינדיבידואלי לאדם שישן עליו. מזרונים ויסקו יתאימו עצמם לאדם כבד משקל או לאדם קל משקל, לאדם גבוה או נמוך, לאדם מבוגר או לילד. החשיבות של התאמת המזרון כדוגמת מזרונים ויסקו הינה גדולה במיוחד ובעלת השפעה בעתיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI