דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
ירון- אגור הנדסה 29/07/13 |  צפיות: 8070

בניית בריכות שחייה היא אחת ההתמחויות של החברה שלנו. החברה מתמחה בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של מגוון פיתרונות הנדסיים ויצירתיים אשר מתאימים לבתים פרטיים, מרכזי תעשייה ומתקנים ציבוריים. החברה שלנו הוקמה בישראל בשנת 1990 על ידי דוקטור בהנדסת מכונות. כיום החברה מנוהלת על ידי מהנדס חשמל אשר משמש כסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי.

במשך יותר מ- 2 עשורים עובדים אצלנו מעצבים ומהנדסים יחד עם הנהלה מנוסה ומקצועית. שילוב אנשי המקצוע המגוונים הללו אשר מגיעים מתחומים שונים, יחד עם מתן שירות אישי ללקוחות, מאפשרים לנו לענות על הציפיות של הלקוחות שלנו ואף לעלות עליהן. בין מגוון הפיתרונות היצירתיים שלנו תוכלו לרכוש בריכה עם רצפה נעה. הרצפה תהיה מעוצבת ומתוכננת באופן אישי והיא תעמוד בכל הדרישות המבניות.

בניית בריכות שחייה – הפיתרון הטוב ביותר עבור הבריכה שלכם

אם אתם מעוניינים לרכוש בריכות שחייה פרטיות, חשוב שתקפידו על הבטיחות והניקיון של הבריכה. הבטיחות הינה חשובה למדי, בעיקר כאשר מתגוררים בבית ילדים. באמצעות בניית בריכת שחייה ושימוש באחד מהפיתוחים החכמים שלנו- ריצפות נעות לבריכות שחייה, תוכלו ליהנות מבריכה בטיחותית ונקייה.

הרצפה המתרוממת שלנו בנויה מפלדה בלתי מחלידה. פלדה זו משמשת כחומר הגלם העיקרי. באמצעות הפלדה ניתן לקבל מבנה עמיד במי כלור וחזק לאורך שנים רבות. נוסף על כך, ניתן להתאים את החיפוי באופן אישי והוא יוכל להיות בנוי מעץ, אבן, זכוכית, פסיפס ועוד. השימוש בבוכנות ההידראוליות נותן חוזק, יציבות ואמינות למערכת הריצפה המתרוממת ובאמצעות השימוש בהידראוליקה מבוססת מים ניתן ליהנות ממערכת הידראולית יציבה וחזקה אשר אינה גורמת לכתמי שמן.

תוכלו להזמין מהחברה שלנו מגוון פיתרונות הנדסיים אשר יתאימו לחללי מגורים וחללים ציבוריים. לחברה שלנו יש ידע וניסיון בבחירת החומרים, הטכנולוגיה ואופן התנועה הנכון עבור המוצר. באמצעות הידע שצברנו במשך השנים נוכל להפוך את הרעיונות למציאות ולפתח מגוון מוצרים חדישים. אנו בחברה, נהנים מאתגרים ואוהבים להגשים ללקוחות שלנו את החלומות.

התקדמו איתנו אל עבר העתיד – אל תישארו מאחור

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי החברה המקצועית שלנו, הוותק והניסיון שלה, המהנדסים, המעצבים ובעלי המקצוע המוכשרים אשר עובדים בחברה, הפיתוחים החדישים, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי בניית בריכות שחייה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.
החברה שלנו תוכל להפוך את הבית שלכם לבית חלומות ולשפר את רמת החיים שלכם בצורה משמעותית. יחד איתנו תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, מנוסות ומקצועיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI