דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט יעילות שיווק שותפים בסלולר
יעילות שיווק שותפים בסלולר
orgnxp 29/07/13 |  צפיות: 3865

שיווק בסלולר, או באנגלית mobile Marketing, נמנה על הענפים המצליחים והמבוקשים ביותר בימינו. זאת לאור המעבר של מרבית האוכלוסייה למכשירים חכמים, ועלייה חדה בכמות ובשעות השימוש המיועדות לקבלת מידע וגלישה ברשת. אין פלא איפה, כי שיווק שותפים עושה שימוש ניכר במדיום זה בשוק המקומי והבינלאומי. 

היתרונות שבשיווק הסלולרי

שיווק בסלולר מספק קשת גדולה של אמצעים ויתרונות חשובים. ראשית, בתחום זה אפשר להגיע לקהל יעד מדויק ומפולח בהתאם לצרכי המשווק, בין אם לפי מקום מגורים, גיל, מין, עיסוק או העדפות אישיות. שנית, המידע עצמו זמין למשתמשים בכל מקום ומצב, בהגיעו ישירות למכשיר הסלולרי האישי. כמו כן, מדובר בשיווק מידיי המאפשר להעלות מודעות לאוויר בזמן קצר, ולהגיב באופן מהיר מאוד על פעולות של מתחרים.

היעילות שבשיווק סלולרי בתוכנית שותפים

שיווק שותפים בעזרת הסלולר הינו ענף חדש יחסית שרק החל לחדור לשוק הישראלי. תחום זה פותח כר נרחב של אפשרויות שיווקיות המשמשות להגדלה ניכרת של כמות הלקוחות, מה שישפיע במיידי על רמת ההכנסה שלכם. אמצעי השיווקי העיקרי במדיום זה הינו מודעות פרסום של מוצרים בסלולר וקבלת עמלות עבור הקלקות של גולשים על מודעות אלו. על ידי רכישת היכרות עם הרגלי השימוש של קהל היעד שלכם וסוג ותכני המודעות הרלוונטיות עבורו, תוכלו לשפר את הכנסותיכם  באופן ניכר.

יעילות שונה לכל סוג של פעולת שיווק בסלולר

חשוב לדעת שלכל שיטת פרסום בסלולרי ישנם אחוזי הצלחה שונים. לדוגמא, מודעות sms במרבית המקרים נמחקות מבלי שמקבל המודעה טרח להסתכל עליהן. בשל כך קיימת חשיבות מרובה הבנת האפקטיביות של כול סוג מודעות פרסום בשנתוני השוק העכשוויים. לדוגמא, פרסומות המופיעות בסרטונים אישיים המועלים לסלולרי נחשבות ככלי יעיל במיוחד ובעל אחוזי צפייה גבוהים, המסוגל להעביר מסרים במהירות ובתפוצה גדולה בקרב המשתמשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 orgnxp


 


מאמרים נוספים מאת orgnxp
 
יעילות שיווק שותפים בסלולר
שיווק בסלולר, או באנגלית mobile Marketing, נמנה על הענפים המצליחים והמבוקשים ביותר בימינו. זאת לאור המעבר של מרבית האוכלוסייה למכשירים חכמים, ועלייה חדה בכמות ובשעות השימוש המיועדות לקבלת מידע וגלישה ברשת

ניהול משאבי אנוש – מקצוע מתפתח
בימים אלו ניהול משאבי האנוש נמנה על תחומי הלימוד המבוקשים באקדמיה, ומוצע בכל רחבי הארץ על ידי מבחר אוניברסיטאות ומכללות.

מנהל עסקים ומשאבי אנוש לתואר ראשון ושני
לימודי מנהל עסקים ומשאבי אנוש מהווים מסלול לימודים המוצע לתואר ראשון ושני כאחד, ומתמקדים בפיתוח יכולות ניהול מול הגורם האנושי בארגונים ובחברות. לימודים אלו מוצעים כיום על ידי מגוון אוניברסיטאות ומכללות בכל רחבי הארץ

מה זה בדיוק ייעוץ אסטרטגי
ייעוץ אסטרטגי עסקי הינו ענף רחב יריעה הנחקר על ידי בכירים בעולם העסקים ובאקדמיה, דבר המתבטא בספרים, בתיאוריות ובשיטות רבות הקיימות בתחום.

סוגי מלגות לתואר ראשון
במדינת ישראל קיים מגוון גדול מאוד של סוגי מלגות לימודים לתואר ראשון. לכן, בין אם אתם מתעתדים ללמוד חשבונאות, עבודה סוציאלית, ספרות או כל מקצוע אחר, סביר להניח שתוכלו למצוא מלגה שמתאימה לכם.

לימודי MBA בישראל
בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים המעוניינים להשיג יתרון משמעותי בשוק העבודה, נדרשים בימינו להמשיך ללימודי תואר שני בתחום.

אודות הייעוץ השיווקי וחשיבותו
ייעוץ שיווקי הינו ענף של ייעוץ ארגוני ועסקי המתמקד בתחום השיווק בארגון. הייעוץ השיווקי הוא הליך הנוגע בכל מרכיבי השיווק בארגון, והכולל בין היתר בניית אסטרטגיה שיווקית, התוויית אופן ניהול השיווק בארגון, וכן ניהול התקשורת השיווקית בארגון המכונה גם תקשורת ממוקדת.

קידום אתרים בגוגל - למינוף העסק שלכם
ראשית, יש לדעת כי המונח קידום אתרים בגוגל מתייחס לקידום אורגני ולא לקידום ממומן, שהינו אמצעי פרסום באינטרנט תמורת תשלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI