דף הבית בידור ופנאי תחביבים "זכית בלוטו.... אופס טעות, לא זכית"
"זכית בלוטו.... אופס טעות, לא זכית"
omer lavi 05/08/13 |  צפיות: 3444

חשבתם פעם מה הייתם חושבים אילו בישרו לכם שזכיתם בלוטו בסכום כסף מטורף? אילו מחשבות היו רצות לכם בראש? מה הייתם מתכננים כבר לקראת העתיד? מה הייתם עושים עם כספי הזכייה? תארו לכם שפתאום מודיעים לכם שבסוף נעשתה טעות ולא באמת זכיתם בלוטו. מה אז הייתם חושבים?

מקרה זה קרה בדנמרק שבה הארגון שמפקח על הגרלות הלוטו בדנמרק נשלחו בטעות 300 מכתבים ל300 ממשתפי הגרלת ה"קנו" שהיא למעשה הגרלת לוטו הדנית. כל משתתף קיבל מכתב ובו נמסר לו כי הוא זכה ב28 מיליארד קרונות (המטבע הדני) שזה למעשה כמו לזכות בחמישה מיליארד דולר. האמת, שבכלל לא הגיוני לזכות בכאלו סכומים של כסף כמו מיליארדי דולרים אבל אנשים אלו בכל זאת האמינו והחלו לתכנן כבר את העתיד שלהם ומה הם יעשו בהון הזה שהרגע זכו בו כמו למשל לקנות בית. ממש לאחר שנעשתה הטעות נמסרה לאותם אנשים הודעה שבה נאמר כי שזו הייתה טעות. חלק מהאנשים כעסו ממש וחלק מהאנשים ממש התאכזבו למשמע ההודעה. לאותם אנשים נשלחו גם מכתבים עם הסכומים שהם באמת זכו- והסכומים הללו היו הרבה פחות ממיליארדי דולרים.

מקרה זה הוא באמת מקרה חריג ומוזר; מצד אחד, אותם 300 "זוכים" בחרו להאמין שהם זכו במיליארדי דולרים למרות שזה בלתי אפשרי ומצד שני אותו ארגון שמפקח על הגרלות הלוטו בדנמרק עשה טעות גדולה שיצרה כעס רב בקרב אותם האנשים.

איך הייתם מגיבים למקרה כזה? האם הייתם בוחרים להאמין שזכיתם במיליארדי דולרים או שמא לא הייתם מאמינים? האם הייתם מתעצבנים לאחר שהודיעו לכם שלא זכיתם או שהייתם לוקחים את מקרה זה בהומור? כמה שאלות למחשבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 omer lavi


 


מאמרים נוספים מאת omer lavi
 
"זכית בלוטו.... אופס טעות, לא זכית"
05/08/13 | תחביבים
מה היה קורה אם היו מודיעים לך שזכיתם בלוטו ואחרי כמה שעות הודיעו לך שטעו? מה הייתה עושה? כנס וקרא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI