דף הבית בידור ופנאי תחביבים חולמים לטוס: קורס טיס אזרחי בבית ספר לטייס
חולמים לטוס: קורס טיס אזרחי בבית ספר לטייס
כותבים 09/08/13 |  צפיות: 3404

מאז ומעולם הביט האדם בפליאה בבעלי החיים שבבעלותם כנפיים, והתפלא מיכולתם לעופף במרומי השמיים יחד עם העננים. מאז התפתח מאוד תחום הטיסה, והפך לנגיש ונוח בעבור כל אדם ובעיקר בטיסות מסחריות. כיום, תחום נוסף הנעשה נגיש ובר השגה הינו לימודים לקבלת רישיון טיסה אזרחי המקנה רשות לטיסה במטוסים פרטיים ומושכרים. בכך הפך תחום הטיסה ללא שמור בעבור קומץ אנשים בלבד, אלא הינו פתוח בעבור כל אחד.

קורס טיס אזרחי – מה בתוכנית?

עבור תחילת לימודים לקבלת רישיון טיס אזרחי יש לעמוד במספר קריטריונים. הדרישות לתחילת קורס טיס אזרחי הינן: גיל 17 ומעלה, בריאות וראייה תקינה (אישור רופא תעופתי), רישום ברשות התעופה הישראלית והיעדר עבר פלילי. קורס הטיס האזרחי מחולק לשני חלקים מרכזיים. החלק התיאורטי כולל לימודים הכרחיים בנושאי: טיסה, סוגי מטוסים, חירום, בטיחות ועוד, ובתומו ניגשים למבחן תיאורטי. החלק המעשי של הקורס כולל טיסה מעשית ולימודי ניווט ופרקטיקה בשימוש בכלי הטיס. על התלמידים קורס טיס אזרחי לעבור לפחות 40 שעות טיסה, ובסיומן, כאשר התלמיד מוכן, ניתן לגשת למבחן הסמכה של רשות התעופה האזרחית.

בית ספר לטייס: מלמדים אתכם לטוס

בישראל קיימים מספר בתי ספר לטייס וכן מדריכים פרטיים העוסקים בלימודי תעופה שהינם מורשים מטעם רשות התעופה האזרחית. לכן ניתן לבחור בבית ספר לטייס על פי המיקום שהינו נוח להגעתכם. על בית הספר לטיס שבו אתם בוחרים ללמוד לקבלת רישיון הטיס האזרחי שלכם להיות בעל שם טוב, ידוע כאמין ובטיחותי. לימוד טיסה אינו דבר של מה בכך ועל כן יש להתייחס בכובד ראש לבחירת בית ספר לטייס ומדריכים בעלי ניסיון ואשר מקפידים על הוראות הבטיחות והחירום.

חוויה של פעם בחיים: טייס ליום אחד

מתנה מושלמת לחובבי האקסטרים והאדרנלין הינה חבילת טייס ליום אחד. טייס ליום אחד הופך לעוזרו הנאמן של טייס מנוסה לשעה (או יותר) של טיסה בשמי הארץ. טייס ליום אחד הינה חוויה מושלמת ומרגיעה, והנוף המשגע הנראה מתא הטיס יותיר בוודאות את החיוך על פניו של הטייס שלכם במשך כל היום!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI