דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מזרונים
מזרונים
chadarim 11/08/13 |  צפיות: 3435

כמעט בכל פינת רחוב בעיקר ניתן למצוא חנות המשווקת מזרונים וחדרי שינה מעץ מלא, אפשר לרכוש מזרונים גם דרך האינטרנט, אפשר למצוא אנשים המוכרים את המזרונים שיש להם ביד שנייה ובכלל, היום הרבה יותר פשוט וקל למצוא מגוון של מזרונים לרכישה מהירה. הבעיה היא שדווקא רכישה של מזרונים, בניגוד לרכישות של פריטים או רהיטים אחרים כגון מוצרי חשמל, מדפים, שולחנות וכדומה, שאפשר על פי מידות או על פי דגמים לבחון מרחוק האם הם מתאימים לנו, על מנת לרכוש מזרון עלינו להשקיע הרבה יותר מחשבה ומאמץ לפני שרוכשים מאחר ולא מדובר בפריט זניח.

בן אדם ישן בממוצע בלילה כשש שעות ולעיתים גם נח במהלך היום ולכן ברור כי מסך כל היממה, במהלך מספר שעות בלתי מבוטל אנחנו נמצאים באותו המקום ועל כן חשוב שהמזרון שיהיה לרשותינו יהיה מזרון איכותי, נוח, העשוי ברמה גבוהה, שיהיה תומך לגב ולצוואר ועדיף גם שלא יהיה מזרון ממוחזר, אלא מזרון חדש המותאם בדיוק לצרכים ולגוף שלנו.

חשוב גם לזכור שגם אם ביצעתם ביקורים בחנויות שונות לדוג' פיליצ'ה והתרשמתם בעצמכם מהמזרונים הנמצאים שם למכירה, אין זה עדיין מספיק על מנת להכריע איזה מזרון הוא הנוח והמתאים ביותר. הסיבה העיקרית היא שכדי לדעת בוודאות רבה יותר האם המזרון הוא מתאים לנו או לא, דרוש קצת יותר מדקות ספורות. מרבית חנויות המזרונים מאפשרות במעמד הרכישה, להעביר את המזרון הקנוי לבית הלקוח לתקופת התנסות, שהיא לרוב תקופה מספקת של חודש. כל עוד אתם לא מסירים את הניילון העוטף את המזרון ועומדים במסגרת הזמן שהוקצבה לכם, אתם יכולים בהחלט לבחון את המזרון לפרק זמן ארוך יותר שיעזור לכם להבין האם המזרון מתאים ונוח לכם באמת או שאולי דרוש לבדוק מזרון אחר לגמרי.

אז חשוב לזכור שיש פריטים שאנו רוכשים שאנו עושים בהם שימוש תכוף שדורש תמיכה לגוף כמו מזרונים, כסאות מחשב, כסאות ישיבה, כורסאות, אופניים וכדומה. מוצרים אלו דורשים התנסות מוקדמת ומומלץ בחום לא לרכוש אותם דרך הרשת או ביד שנייה על מנת שתהיה לכם רכישה טובה, בריאה ומתאימה בדיוק לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chadarim


 


מאמרים נוספים מאת chadarim
 
איך לבחור מזרן חדש?
01/09/13 | בית חכם
איך לבחור מזרן חדש?

קרה לכם פעם שהתעוררתם משינה עם כאב גב, שרירים מתוחים או צוואר כואב?

אם סימנתם וי על אחת או כמה מהאופציות הנ"ל- סימן שהשינה שלכם לא בריאה, שסבירות גבוהה שהסיבה העיקרית לה היא שינה על מזרן שלא נוח ומותאם לכם כראוי.

אז איך תבחרו את מזרן איכותי שגם הכי יתאים לכם?

הטיפים שלפניכם ינסו לכוון אתכם בדרך לשינה טובה ובריאה


מזרונים
11/08/13 | בית חכם
כמעט בכל פינת רחוב בעיקר ניתן למצוא חנות המשווקת מזרונים וחדרי שינה מעץ מלא, אפשר לרכוש מזרונים גם דרך האינטרנט, אפשר למצוא אנשים המוכרים את המזרונים שיש להם ביד שנייה ובכלל, היום הרבה יותר פשוט וקל למצוא מגוון של מזרונים לרכישה מהירה. הבעיה היא שדווקא רכישה של מזרונים, בניגוד לרכישות של פריטים או רהיטים אחרים כגון מוצרי חשמל, מדפים, שולחנות וכדומה, שאפשר על פי מידות או על פי דגמים לבחון מרחוק האם הם מתאימים לנו, על מנת לרכוש מזרון עלינו להשקיע הרבה יותר מחשבה ומאמץ לפני שרוכשים מאחר ולא מדובר ב

חדרי שינה
חדר השינה שלנו הוא המקום אליו אנחנו מגיעים בסופו של יום עמוס יותר או פחות. זהו מקום שאנחנו מבלים בו בשינה. אך עם כל זה חשוב שיהיה לנו כיף ונח בחדר השינה שלנו כי תכלס זה המקום שלנו לנוח בו ואליו אנחנו מרגישים שייכים בבית כולו. טוב, לפחות רובנו. אז איך אפשר להפוך אץ העיצוב של חדר השינה שהוא כל כך חשוב לנו מדבר מסובך (לפחות למי שלא מבין ומתעניין הרבה בעיצוב) לדבר שהוא קל, זול, מהיר ואפילו מעניין?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI