דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון הלוואות
הלוואות
אבי 14/08/13 |  צפיות: 8384

דמיינו לעצמכם שחלומות מתגשמים, שאתם כרגע נמצאים באי מרוחק מלא פינוקים, דמינו שאתם מנהלים את העסק שתמיד רציתם, שכל שאיפה בחייכם יכולה להתממש, ממשיכים לחלום? אפשר להתעורר! הכל אפשרי אם רק רוצים, לקיחת הלוואה פותרת את כל הענייניים. הלוואות בעצם עוזרות לנו לממש מטרות מסוימות שאנו רוצים, במקרים אחרים הלוואות סוגרות מינוס קבוע בחשבון ועוד המון סיבות מדוע לקחת הלוואה- עם זאת חשוב לזכור שהלוואה היא לא משחק, מדובר בכסף רב שצריך להחזיר בחזרה. במאמר זה נציג מספר טיפים חשובים שיוכלו לתת לכם את הכלים הנכונים בדרך ללקיחת הלוואות:

על הלוואות לא מתפשרים- חשוב לזכור שהלוואות בסופו של דבר מחזירים. אנשים בלהט של רגע ורצון לקבל כבר את הכסף ותמים על הסכמים שלא מתאימים להם, לא מצליחים לשלם בחזרה את ההלוואה ובמצבים כאלה הבנק מפעיל את כוחו בכדי לקחת מהלקוח את הכסף שהוא חייב, ואלו לא מצבים נעימים בכלל. בדקו מספר פעמים על מה אתם חותמים, אל תתפשרו על פחות ממה שאתה חושבים שאתם צריכים.

המיקוח לפעמים עוזר- אם משהו לא נראה בעיניכם הגון או שאתם מהססים כי תנאי ההחזר לא מתאימים לכם- תשלומים גדולים או ריבית גדולה מדי, אל תהססו לומר זאת, התמקחו עם הבנקאי שלכם על התנאים ברוב המקרים באים לקראת הלקוח הרי הבנקים רוצים להיות בטוחים שהלקוח שקיבל הלוואה אכן יחזיר אותה במועד.

רושם ראשוני- אם בחרתם לקחת הלוואה שהיא לא מהבנק שלכם מהבנקאי שכבר מכיר אתכם כי התנאים לא היו מתאימים לכם ופנית לבנק אחר, הרושם הראשוני הוא חשוב בהחלט. הוא מעיד עליכם מי אתם ולפעמים גם שופט מה מצב חשבונכם בהתאם למראה והלבוש. ישנם מקרים בהם הופעה מכובדת היא זו שגרמה לאישור ההלוואה. הופעה מוזנחת ולא מטופחת יכולה לגרום לבנקאי שיושב מולכם להרהר לעצמו האם בכלל תוכל לעמוד בתשלומים? אפילו אם כן, הוא עלול לא לאשר זאת.

שאלו את עצמכם האם תם באמת זקוקים להלוואה- במידה וזה לא עניין דחוף, את ההלוואות אפשר להניח בצד ולפתוח קופות חיסכון או פיקדונות. במידה וזה עניין שלא סובל דיחוי בדקו את כל האופציות ורק אז החליטו.

זכרו שיש מספר סוגי הלוואות- בעבר תחום ההלוואות לא היה רחב כל כך, היום בשל הביקוש והידע שהלוואות מאפשרות לתכנן תכניות ולשמר על רמת חיים סבירה ישנן הלוואות מכל סוג ולכל מטרה: הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות פרטיות, הלוואות מיוחדות למשכנתאות, לסטודנטים, חיילים וכדומה. בנוסף יש הלוואות בבנקים הגדולים שה חברות גדולות ומוכרות לכולנו, בנקים קטנים יותר כמו בנק ירושלים שמציע לא פחות מהלוואות של בנקים גדולים וחברות אשראי שמציעות גם הן הלוואות שונות.

כעת כאשר אתם יודעים את הבסיס ללקיחת הלוואה, בין אם מבנק ירושלים, בנק אחר או חברת אשראי מוכרת, עשו זאת בצורה חכמה ומותאמת אישית במיוחד עבורכם, בתנאים שיהיו נוחים ומקובלים לשני הצדדים. אחרי הכל אנו מבינים שבסך הכל אם עשינו זו כשורה אין סיכון בכך והלוואות הן פשוט צעד נוסף בדרך להגשמת החלומות שלנו ואם זה אפשרי מדוע שלא נעשה זאת?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI